Hard... werk... in 1 zin...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm 't is idd tijd voor een derde bakkie![]()
ik ben ondertussen heel hard aan het werk![]()
![]()
vandaar mijn nietzosupersnelle reacties
ook kleine jochies worden groot hequote:Op donderdag 22 september 2005 10:14 schreef Dizer het volgende:
Vroegàh was ik al aangeschoten na 2 biertjes
Tot 4 maanden geleden kon ik ook niet meer hebben dan 4 wijntjes maar daar kan ik nu ook ruim overheenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is heel vreemd maar laatste tijd heb ik het echt dat ik bier veel meer kan drinken al voorheen. Ik weet het niet. Ik had al 2 of 3 biertjes op een nuchtere maag en na het eten weer 5 of 6. Vroegàh was ik al aangeschoten na 2 biertjes
moeilijk voor te stellen he..... en toch is het zoquote:
Toevallig na mijn 24e verjaardag. Ben ik nu officieel volwassen? Wil je me daarom niet meer hebben? Ben ik te oud voor je?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook kleine jochies worden groot he
We worden gewoon oud MB... of alcoholistenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot 4 maanden geleden kon ik ook niet meer hebben dan 4 wijntjes maar daar kan ik nu ook ruim overheen
Andere levensstijl gekregen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
We worden gewoon oud MB... of alcoholisten![]()
mja ik denk dat dat het is hahaquote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef Dizer het volgende:
Toevallig na mijn 24e verjaardag. Ben ik nu officieel volwassen? Wil je me daarom niet meer hebben? Ben ik te oud voor je?![]()
![]()
![]()
Dat is m'n zusje dus.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb btw op die chantal gestemt wat een babe![]()
Voor deze ene keer.quote:
Hoe kan JIJ [Jan Smit lookalike] zo een lekkere zus hebben?quote:
lekkere broer was leuker geweestquote:Op donderdag 22 september 2005 11:05 schreef Dizer het volgende:
Hoe kan JIJ [Jan Smit lookalike] zo een lekkere zus hebben?
geen idee, ík ben onschuldig!!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen..
En waarom ben ik uit de OP gehaald? He? Nou?.
.
.
Hebben ze je er zomaar uitgegooid?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen..
.
.
Goedemorgenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen..
.
.
Wie is daar verantwoordelijk voor? Beevie? Boepie? Of Svennie?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hebben ze je er zomaar uitgegooid?![]()
Wat een eikels![]()
Uuhm dat babblefish gebeuren van Altavista... er hoort te staan:quote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef babette21 het volgende:
Diz, welk beroerde vertaalmachine heb je voor je onderschrift gebruikt?!
niet dat het niet "vertaalbaar" is, maar gramatisch klopt 't volgens mij voor geen kant
Dus het zou moeten zijn:quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
ja die vertaling was duidelijk, maar daardoor zie je ook dat zo'n machine per woord vertaald en alles achter elkaar plakt
tout le monde = iedereen
seul = alleen
meurt = stinken sterft
volgens mij moet seul iig seulement zijn, en verder klopt de volgorde volgens mij niet helemaal ofzo
maar goed, niet dat ik het allemaal zo goed weet hoor... dit is alleen typisch "vertaalmachine"
Goedendag.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
It's not a cry you can hear at night,
It's not somebody who's seen the light.
It's a cold and it's a broken hallelujah.
Hallelujah, hallelujah, hallelujah, hallelelujah..
Goedendag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |