kloptquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus studenten, die veel méér moeten betalen, krijgen minder geld dan die luizige luie rotscholieren?.
Eigenlijk wel raar dat scholieren meer geld krijgen, want het schoolgeld is toch afgeschaft. Maarja, mij hoor je niet klagenquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:44 schreef Brammie1 het volgende:
nee tegemoetkoming scholieren is voor scholieren (iets van 97 euro) en studiefinanciering is voor studenten (iets van 75 euro).
Tuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wacht maar. Over 10 jaar drukken wij met onze Mercedessen jouw Mazda'tje van de weg. Of ontslaan we je dmv een reorganisatie.
Ja dat huren was nog 300/400 euro plus nog koop werkschriftenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan me daar niks bij voorstellen... die boeken konden wij altijd huren, da's véél goedkoper. Bovendien wordt het schoolgeld/lesgeld toch afgeschaft?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:30 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Tuurlijk.Droom lekker verder, knul. Typisch aan al die paupertjes. Ze denken allemaal dat ze het helemaal gaan maken. Face it, iedereen studeert tegenwoordig.
Dan ken je mij nietquote:Ik ken tenminste niemand die op de middelbare school z'n boeken zelf moest dokken (naja... behalve een vluchteling uit Eritrea ofzo, die had hier ook geen ouders of verzorgers)...
Bij scholieren toelage is het dus ook de bedoeling dat je zelf gaat dokken. Dat is namelijk in plaats van kinderbijslagquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt dan dus maar net aan je opleiding. 400 euro op de middelbare school, die bovendien nog altijd door je ouders betaald worden. Ik ken tenminste niemand die op de middelbare school z'n boeken zelf moest dokken (naja... behalve een vluchteling uit Eritrea ofzo, die had hier ook geen ouders of verzorgers)...
Op mijn huidige opleiding daarentegen ben ik makkelijk 6 à 700 euro per jaar kwijt aan boeken, en dan heb ik het nog niet over de talloze artikelen en stukken die ik moet printen, waar ik op jaarbasis ook nog behoorlijk wat geld aan kwijt ben...
Dan staat de stufi in geen verhouding tot die schooltoelage.
ach mijn ouders betalen nu ook mijn collegegeld dus voor mij klopt het zowiezo al nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij gelooft dat dat gebeurt? Ik niet in elk geval
Nee, maar wanneer komt de stufi weer?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:32 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en elke maand vragen ze het weer...
volgende week. je ziet het vanzelf verschijnen
24e dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
de 22e
Nee het is altijd rond de 24-ste.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:19 schreef Stienn het volgende:
Het is toch altijd op een donderdag..
Precies!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee het is altijd rond de 24-ste.
Op de site van de ib-groep staat een heel mooie schema, met alle data waarop het geld gestort wordt.
ja.. de regeling is eigenlijk simpel:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:31 schreef Sylvana het volgende:
en hoe zit dat met de basisbeurs voor uitwonenden? wordt die ook verhoogd?
Hangt zeer sterk af van welke studie je volgt gast. Maar dat wist je zelf ook vast wel. Ga jij nou maar weer zelfvoldaan full time werken, knaap.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:30 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Tuurlijk.Droom lekker verder, knul. Typisch aan al die paupertjes. Ze denken allemaal dat ze het helemaal gaan maken. Face it, iedereen studeert tegenwoordig.
Gezien je posthistorie ben je al meerdere malen op je hoofdje gestuiterd, dus ik ga niet eens moeite doen om op je in te gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:04 schreef Ciurlizza het volgende:
Hebben de paupers alweer geld?
dat is zwaar relaxedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:43 schreef addie84 het volgende:
[..]
ja.. de regeling is eigenlijk simpel:
iedereen met basisbeurs krijgt ¤ 150,- extra
iedereen met aanvullende beurs krijgt daarbovenop nog eens ¤ 250,- extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |