de 5 minuten zijn al voorbij. Ik ga er vanuit dat ik citaat verkeerd heb geformuleerd. heb mijn tekst erop aangepast.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:02 schreef fantastrick het volgende:
Zal er weer iemand met een wagen komen?![]()
Het zijn wel extreem lange 5 minuten of vergis ik me?
lijkt me ook wel normaal dat zij er buiten valt hoop alleen dat ze wel het respect heeft om dr maaltijd die ze krijgt in de DBK op te eten en niet onder de neuzen van de anderequote:Op donderdag 22 september 2005 09:13 schreef fantastrick het volgende:
dat wordt rantsoen... oe dan gaat iedereen nog harder klagen en Tanja gaat meteen vragen of zij er buiten valt dan
agree!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:15 schreef Knurkie het volgende:
[..]
lijkt me ook wel normaal dat zij er buiten valt hoop alleen dat ze wel het respect heeft om dr maaltijd die ze krijgt in de DBK op te eten en niet onder de neuzen van de andere
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:15 schreef twentemeisje het volgende:
stelletje luie donders... volgens mij zouden ze die opdracht gewoon halen als ze tenminste inzet zouden tonen, en dan ziet BB denk ik zelfs nog wel door de vingers als het er niet helemaal 30.000 zijn...
huh?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:16 schreef Bep het volgende:
Kunnen jullie niet in het andere topic posten![]()
? dit is toch commentaren op de streams?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:16 schreef Bep het volgende:
Kunnen jullie niet in het andere topic posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |