quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
wat een jankerds in dat photoshop topicDSG
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had hij een dik hoofd en blond haar?
Hm, qua dik hoofd en blond haar zou het dus familie kunnen zijn.. maar een Miedema als gymleraarquote:Op donderdag 22 september 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Hij was Gymleraar en woonde volgens mij in een dorp in de buurt.
Heb je er maar éénquote:Op donderdag 22 september 2005 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe aanwinst
Het gaat om de TFT![]()
2 passen niet op mijn tafelquote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je er maar één
Mooi ding hoor
Tja niet iedere auto is een 190D ehquote:Op donderdag 22 september 2005 21:54 schreef Fugie het volgende:
mwa mag het wel een kapperswagen zijn, toch best tof om in te rijden. Maar jullie mogen ook wel tevreden zijn met je 155 of 190d ofzo, bedoel ieder zijn ding toch
Opbouwende kritiek:quote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ok cool
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/laatstewipje.jpg
kneus.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef M5 het volgende:
anders zet je het neuswiel even haaks op de rijrichting als je gaat landen met je vliegtuig![]()
[afbeelding]
technische storingen..
Tnx voor de comments.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef Fugie het volgende:
1 spiegels zien er niet lekker uit
2 die ruittenwisser is te dun en klopt niet helemaal
3 ik vind je skirt een beetje matte kleur vergleken met de rest.
4 de achterste velg lijkt een beetje naar buiten gedraaid te zijn
5 je booskijkers zitten nog niet helemaal lekker aan de auto rechtsvoor (en de kleur is beetje).
die begrijp ik niet helemaal..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef Sandraugiga het volgende:
En dat is dan het land waar alle 'Nederlandse f16 piloten worden opgeleid...
spiegeltje is nogsteeds beetje te klein imoquote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tnx voor de comments.
1 Zelf maar een nieuw spiegeltje getekend, is dit beter?
2 eensch, helemaal d'r af dan maar
3 kleur loopt nu mee met de auto
4 mja de donor is nou eenmaal niet anders, maar is het zo beter?
5 donkerder gemaakt en onder de rand van de motorkap laten vallen.
dit beter?
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/allerlaatstewipje.jpg
Kut zie nu bazz pas
ah dat gebeurd op schiphol ook wel eens. teminste, jaartje of anderhalf soort gelijk incident gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef Sandraugiga het volgende:
Ongeluk was in de USA. Dat is het land waar de Nederlandse F16 piloten op worden geleid.dag vetrouwen in de luchtmacht
![]()
Oh fuck, ik woon onder een vliegveld...
slapen helptquote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben moeeeeeeeeeeeeeee !!!!
Ik dacht, ik kom even kijken hoe het met mijn fok!vriendjes gaat. hihiquote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Laatste voor vanavond
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/nudan.jpg
Ik bedenk me nu zo dat ik ook nog best bredere voor en achterschermen kan brushen
Truzzel M5
ijsmeis wat doe je hier dan nog?
* ook_gek is er nog hihihquote:Op donderdag 22 september 2005 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kom even kijken hoe het met mijn fok!vriendjes gaat. hihi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |