Noem je dat fanatiekquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:20 schreef Breetai het volgende:
hehe in ieder geval vanavond de laatste afleeringen van seizoen 2 van sg-1 weggewerkt. Nu maar verder met sseizoen 5. Hopelijk niet zo fanatiek als een paar maanden geleden. 2 afleveringen op dag. max.
Et tu?quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:46 schreef Prowl het volgende:
[..]
Noem je dat fanatiek
Mijn vrouw ontdekte eind September vorig jaar Stargate op Veronica in seizoen 1 en ging ineens gezellig met mij mee kijken.
Vroeg ze ineens of ik de afleveringen niet kon downloaden omdat ze geen zin had om telkens een week te wachten![]()
Half November hadden wel alle seizoenen SG1 bekeken inklusief de film en Atlantis
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:29 schreef Breetai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:18 schreef mvt het volgende:
[..]Daar heb je op zich wel een goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
Ik vind het nogal lijken op de onderlinge strijd die de Goa'ulds ook hadden in de SG-1 seizoenen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef metallicattim het volgende:
De eps worden echt elke week beter in mijn ogen!
De onderlinge strijd van de wraith word nog heel erg interessant!
Als je ervoor kiest om die spoiler niet te lezen dan is deze post dus ook al een spoilerquote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef Mirel het volgende:
Nou, als je die spoiler leest, dan weet je wie tegen wie gaat vechten in de volgende seizoenen, en waarom de Ori zich als goden voordoen, en waarschijnlijk ook hoe lang ze dat al doen.
mij over 10 min (fijn zo`n tu netwerk)quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:26 schreef Biff-Tannen het volgende:
Over 2,5 uur overhandigt het internet mij ep. 14![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Ofwel een vijand :pquote:Op woensdag 14 december 2005 13:28 schreef mvt het volgende:
Wat ik zeker denk is dat je nu ziet dat Atlantis ook onderwater meer gaat doen. De techniek is nu bekend en aangepast. Kan weer voor wat plottwists zorgen. Want waar zou je mensen verwachten die veilig zijn voor de Wraith? Onder water, zoals Atlantis ook was. Misschien dat ze daar toch een krachtige bondgenoot kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
Zoals ik, en ik neem aan de andere user, het opvatte, was het de 'walvis' die 'm gered heeft. De walvis heeft net gedaan alsof het een hallucinatie was (werkte daarom niet geheel mee, niks subconciousquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
huh? je bedoelt dat ze net zwanger is geweest toen ze dit opnamen? ik vond haar wel exy hoor, best leuk toen ze uit het water kwam...
[spoiler tags weggehaald]
Das ook wel een mooie uitleg, er was niet echt een goede reden te bedenken waarom die walvis in de buurt bleef.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:33 schreef kingmob het volgende:
*theorie*
Wellicht meer dan je denkt. Zie maar andere stargate afleveringen. Volkeren/wezens die simpel ogen en niet echt technologievol lijken blijken later bijzonder te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef RogerR het volgende:
Maar ik weet niet of je er nou veel aan zou hebben als bondgenoot, wat kan een walvis nou doen?
De wijze les van stargatequote:Op donderdag 15 december 2005 13:19 schreef TechXP het volgende:
[..]
Wellicht meer dan je denkt. Zie maar andere stargate afleveringen. Volkeren/wezens die simpel ogen en niet echt technologievol lijken blijken later bijzonder te zijn.
The Nox. Prachtig ras, ze waren een van 4 Grote Rassen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef kingmob het volgende:
De wijze les van stargate. Dat ze O'Neil nog net even hun ruimtescheepjes tonen voordat ze hem en SG1 terug naar aarde sturen. Zo van: "had ons nou maar vertrouwd". Ben de naam van het ras en de aflevering vergeten, maar als je hem gezien hebt, weet je waar ik het over heb denk ik
.
Ja? Ik dacht dat ze gewoon van de aarde kwamen, en nu verder gevorderd zijn als ons...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
The Nox. Prachtig ras, ze waren een van 4 Grote Rassen.
Ze zijn niet echt 100% menselijk. Maar hoe het precies zit weet ik niet. Eerst was de theorie dat de Goa'uld verantwoordelijk waren voor alle verspreiding van mensen over de melkweg. Maar later werd bekend dat ook de Ancients leven brachten op andere planeten. In Pegasus hebben ze dat in ieder geval gedaan, maar hoe het in de melkweg is niet uitgelegd.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:28 schreef RogerR het volgende:
Ja? Ik dacht dat ze gewoon van de aarde kwamen, en nu verder gevorderd zijn als ons...
Furling klinkt klein en schattig. Ik denk meer aan iets Ewok-achtigs.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef metallicattim het volgende:
we moeten nog steeds wachten op de furlings!!
maybe zijn die wavlissen wel de furlings
Ik vind het wel vreemd dat een zoogdier als een walvis op meer dan 700 meter diepte blijft. Naar mijn idee kan de Atlantis walvis best wel goed z'n adem inhouden.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het ook wel een erg interessante theorie. En het kan best kloppen. De walvis 'reageerde' min of meer toen McKay de radio gebruikte. En op het einde vloog hij echt over zo van 'nou mijn taak zit er weer op'. Maar dan moet je je inderdaad afvragen hoe nuttig een walvis is als bondgenoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |