SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:26 schreef LSDsmurf het volgende:
Klein spoilertje voor SG-1 S10 en Atlantis S3:nog 1 erbij bij sg1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wil trouwens maar 1 ding zeggen en dat is dat er nog zeker 2 seizoenen geplant staan.
verder waar hebben de acteurs nog meer in meegespeeld1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Neera: And the clowns?
Sheppard: Oh yeah, the clowns. We fight them too. Entire armies spilling out of Volkswagens. We do our best to fight them off, but they keep sending them in.
Ik denk dat de Genii juist door die koude oorlog shit veel potentieel hebben om heel snel een wapen te maken tegen de wraithquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:46 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik hoop juist dat de Genii wegblijven, doet mij te veel denken aan al die koude-oorlog shit, dat ken ik nou wel.
quote:Op maandag 28 november 2005 11:12 schreef Mirel het volgende:
Over de acteurs die in seizoen 3 zullen komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
maar Sheppard had dat vrouwke vrij snel door, beetje jammer voor haar. maar ik zie wel mogelijkheden voor gevechten tegen aanbidders en een paar wraith, beetje "operation human shield" zeg maar.quote:Op maandag 28 november 2005 11:13 schreef mvt het volgende:
Opzich is het wel weer een mooi gegeven, worshippers. Wat doen ze op het schip en vooral, wat voor tactische spelletjes kunnen ze wel niet voor gebruikt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just my 2 centsBFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |