Ing, Lieske en Nathalie stonden in badkamer te kletsen. Toen Ing haar bh uit deed, kregen we een slaapkamerstream.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die site!![]()
Bedankt!![]()
LJV is zó vreselijk leuk, in onze boekhandel hebben we een molen met wenskaarten van 'm, en een aantal boekjes.
Tip om aan een geliefde te geven: [afbeelding]
Geen woorden voor dit boekje....
Jaja, offtopic piepel... fuck you.![]()
Jaaa, kopen dan!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef Catty het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik ga gelijk op zoek. Mijn grote liefde is namelijk 4 oktober jarig!![]()
Nee want er werd uiteraard gelijk overgeschakeld naar een lege slaapkamer. Zo driftig dat even alle streams op de slaapkamer stonden.quote:
Ojee, als dat maar goed gaat in mijn situatiequote:Op donderdag 22 september 2005 00:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jaaa, kopen dan!![]()
Echt, toen ik het boekje las had ik de tranen in m'n ogen van ontroering.
Ongelovelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
Tanja is iets aan het knippen...ja joh doe maar alle 4 de streams erop _&$"#_%$#"$%"#%&%&!"%"#_!!!
Dido komt na BB met de volgende hit:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:25 schreef TagForce het volgende:
Zingt Dido nou "Ik ben geweldig goed"?
Heb ik al gezegd dat ik Tanja en Petertje 6000 zielig vind ?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:26 schreef versabommie het volgende:
Tanja is iets aan het knippen...ja joh doe maar alle 4 de streams erop _&$"#_%$#"$%"#%&%&!"%"#_!!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido komt na BB met de volgende hit:
Lied
Mooi zo. Zet ze maar een week op oude aardappelen en droog brood.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:31 schreef CartWOman het volgende:
Trusten, Catty.
Ze willen eigenlijk niet pauzeren, vooral Dido is heel fanatiek.
Roel beweert na een berekening dat ze het op zeker niet gaan redden, "Maar we gaan ruuuustig door"
Doe niet zo hysterisch.quote:
Sorry voor het liedje Gert, maar ik kon het even niet latenquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido komt na BB met de volgende hit:
Ga jij voor mij bepalen hoe ik moet reageren of niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |