Vandaar ook mijn posticon.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry voor het liedje Gert, maar ik kon het even niet laten
Vind ik ook, hoor. Petje af !! Zeker als je het vergelijkt met gisteren.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
Zou BB ze niet gewoon gaan belonen voor de inzet?
Daar gaat het tenslotte toch om, lijkt me, dat ze aangetoond hebben er echt alles aan gedaan te hebben de opdracht te laten slagen ?
En daar heeft hij gelijk in, tenminste als de berekining van Ralph klopt dat ze er pas 3200 hebben gedaan in ca. 4 uurquote:Op donderdag 22 september 2005 00:34 schreef CartWOman het volgende:
In dit tempo lukt het volgens Roel écht niet.
Wat zéi ik nou?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ga jij voor mij bepalen hoe ik moet reageren of niet?
IK DACHT HET NIET!!!
Ja als je net een uur naar het gezang van Joost, Linda en Chantal hebt moeten horen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef Inca het volgende:
ze vragen allemaal om paracetamol
Ach dat zullen ze best redden, en Tanja houdt gewoon haar persoonlijke rantsoen wat nu in de kast ligt.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Mooi zo. Zet ze maar een week op oude aardappelen en droog brood.
Kijken of ze dan nog zo vrolijk zingen.
Ga lekker zeiken in SHO, Gert!quote:
Ik kan me van vorige edities wel herinneren dat BB soms ineens heel bitchy kon doen. Gewoon om de boel op te fokken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
Zou BB ze niet gewoon gaan belonen voor de inzet?
Daar gaat het tenslotte toch om, lijkt me, dat ze aangetoond hebben er echt alles aan gedaan te hebben de opdracht te laten slagen ?
Ik heb het singeltje van Peter Blanker. Ik weet zo niet wie het geschreven heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn posticon.
Alleen denkt nu geloof ik iemand dat je het zélf geschreven hebt, en volgens mij was het toch echt van Lodewijk van Aavezaathe.
De tekst is toch heel erg aangepastquote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn posticon.
Alleen denkt nu geloof ik iemand dat je het zélf geschreven hebt, en volgens mij was het toch echt van Lodewijk van Aavezaathe.
Dat hoorde ik ook... maar ik vraag me af op welke werkuren dit is gebaseerd?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef Sealord het volgende:
[..]
En daar heeft hij gelijk in, tenminste als de berekining van Ralph klopt dat ze er pas 3200 hebben gedaan in ca. 4 uur
Nou, okay, ze keuren de opdracht goed, maar geven toch rantsoen omdat meerder bewoners gezegd hebben op wie ze zouden stemmenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me van vorige edities wel herinneren dat BB soms ineens heel bitchy kon doen. Gewoon om de boel op te fokken.
Ze hoeven de asbakken niet in te leveren.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ach dat zullen ze best redden, en Tanja houdt gewoon haar persoonlijke rantsoen wat nu in de kast ligt.
Oh ja, ook geen sigaretten, toch?
Dat verandert de zaak.![]()
Helaasquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oh ja, ook geen sigaretten, toch?
Dat verandert de zaak.![]()
O je hebt het singeltje zelfs.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het singeltje van Peter Blanker. Ik weet zo niet wie het geschreven heeft.
Wel heb ik de tekst heel iets aangepast
Thanks milagro ben weer bijquote:Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
Oh en Tanja, het is bedtijd voor zwangere zeikerds, hoor
Klopt.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me van vorige edities wel herinneren dat BB soms ineens heel bitchy kon doen. Gewoon om de boel op te fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |