quote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Meki het volgende:
rita veroorzaakt altijd problemen
want?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:23 schreef Kiegie het volgende:
Heeft die orkaan toch nog een pluspuntje.
Inderdaad nogal overdreven. De prijs wordt ongeveer wekelijks omhoog bijgesteld.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:55 schreef Num het volgende:
Gaan we nu voor elke prijsstijging een appart topic openen?
want?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Hoge benzineprijzen vind ik prima!
![]()
Jezus heeft geen internetquote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef Mikkie het volgende:
Jezus, dit topic kan elke dag opnieuw geopend worden.
Hoe meer mensen worden ontmoedigd om die stinkende rochelbakken te laten staan, hoe gelukkiger ik ben.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom vind je hoge benzineprijzen prima?
Waarom rij je auto dan? Als je toch wil dat de prijzen gaan stijgen?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Hoe meer mensen worden ontmoedigd om die stinkende rochelbakken te laten staan, hoe gelukkiger ik ben.
En ja, ik heb een auto, en ja, ik rij er regelmatig mee.
En ja, ik vind bomen lief.
en de goede zaak is de portemonnee van de topmannen van Shell en de oliesheiks uit het midden oosten?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef Kiegie het volgende:
Tja, ik heb twee kinderen, dan heb je al snel een auto nodig. Voor m'n werk zit ik er ook regelmatig in. En soms is het gewoon vreselijk praktisch.
Ik vind alleen mijn eigen portemonnee niet heilig. Wil best wat extra betalen voor een goede zaak.
Neuh, niet direct. En het grootste gedeelte van de benzineprijs gaat toch naar de Nederlandse Staat? Zo wordt mij althans altijd verzekerd hier op Fok!.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en de goede zaak is de portemonnee van de topmannen van Shell en de oliesheiks uit het midden oosten?
Dan doe je het nog niet goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef longinus het volgende:
Het nieuwe rijden, ik heb gisteren gemiddeld 1 op 20 gereden met uitschieters naar 1 op 25.
Dat is dan wel overal 60 Km/u rijden
Ik rijdt Seat Cupraquote:Op donderdag 22 september 2005 13:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan doe je het nog niet goed.
Ik rij altijd 1 op 20... en rij ook gewoon 130/140 op de snelweg.
Volgens BC: 4,9l/100km en volgens tanken: 1.040 km en liter te tanken: 51,2 liter
Ik rijd Seat Leon TS privequote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik rijdt Seat Cupradan is 1 op 20 wel zuinig.
120 Km/u is dan 1 op 12,5 Km
Over hypocriet gesproken.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef Kiegie het volgende:
Tja, ik heb twee kinderen, dan heb je al snel een auto nodig. Voor m'n werk zit ik er ook regelmatig in. En soms is het gewoon vreselijk praktisch.
Ik vind alleen mijn eigen portemonnee niet heilig. Wil best wat extra betalen voor een goede zaak.
En weet je waarom dat niet zo gebeurt? Omdat de overheid dan niet het zekere inkomen heeft wat ze bij Houderschapsbelasting wel heeft. Immers, veel mensen gaan dan minder rijden dan ze aan belasting betalen en die inkomsten gaan omlaag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het gebruik wat duurder moet worden en dat bezit niet gestraft moet worden middels wegenbelastingen. Doe dan een kwartje op de benzineprijs en schaf de wegenbelasting af ofzo.
Iedereen blij, de overheid pakt alle vliegen in 1 klap, mensen die weinig rijden betalen bijna niks, mensen die veel rijden of in slurpende auto's rijden betalen veel en mensen die in zuinige auto's rijden betalen ook minder.
opgelost, niks geen gedoe met kastjes, tolpoortjes en weetikveel wat voor een gezeik.
Toch willen ze het op den duur wel in gaan voeren, maar waarom ze dan gelijk weer zo'n ingewikkeld systeem moeten bedenkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En weet je waarom dat niet zo gebeurt? Omdat de overheid dan niet het zekere inkomen heeft wat ze bij Houderschapsbelasting wel heeft. Immers, veel mensen gaan dan minder rijden dan ze aan belasting betalen en die inkomsten gaan omlaag.
Neem je dat loze dreigemend van hem naar Nederland gericht ook mee?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:43 schreef F1r3Starter het volgende:
Toch maar eens vrienden worden met Venezuela i.p.v. die schijterd van een Bush. Ben net bezig met een artikel over presiden Chavez van Venezuela, wel een relaxe vent en hij heeft voorlopig nog olie zat.
Ga jij mij nou eens héél rustig in je eigen woorden uitleggen waarom dat hypocriet is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Over hypocriet gesproken.
Je vindt het stinkende rochelbakken maar ondertussen heb je er zelf ook een
Ga jij maar eens even heel rustig nadenken waarom dat hypocriet zou zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:52 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ga jij mij nou eens héél rustig in je eigen woorden uitleggen waarom dat hypocriet is.
Toe maar, neem de tijd.
Ik zie niet in waarom een Turk niet een hekel kan hebben aan turken of buitenlandersquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens even heel rustig nadenken waarom dat hypocriet zou zijn
Je spreekt jezelf nogal tegen namelijk. Je vind het grafdingen maar je hebt er zelf wel 1.
Net zoiets als dat je zegt dat je een hekel hebt aan buitenlanders en zelf zo zwart als de nacht bentmaargoed, van mij mogen ze ook wel eens alternatieven gaan ontwikkelen, voorstuwing door middel van ontploffing is imho nogal primitief.
Oké, het heeft geen zin om hier verder op in te gaan, dat zie ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens even heel rustig nadenken waarom dat hypocriet zou zijn
Je spreekt jezelf nogal tegen namelijk. Je vind het grafdingen maar je hebt er zelf wel 1.
Net zoiets als dat je zegt dat je een hekel hebt aan buitenlanders en zelf zo zwart als de nacht bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |