Jou wil ik houdenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Pierre van Ostade]
'En, Nederlands publiek; houden of weggeven ?!'
[/Pierre van Ostade]
Sorry had je eerst om toestemming moeten vragen.quote:
Ach, die had je niet gekregen dus het is maar beter zoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry had je eerst om toestemming moeten vragen.
Ik ga zo pitten, ik moet achtelijk vroeg beginnen morgenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Flink doorposten dan; des te eerder is-ie weer weg...
Volgende topic dat ik open zal ik voor Scrut met zijn Mafia-Alfa noemen, okay?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, die had je niet gekregen dus het is maar beter zo![]()
Met die gedachte in 't achterhoofd klom 'n collega van me 'n keer in een F-16 op Volkel.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, die had je niet gekregen dus het is maar beter zo![]()
Vóór de middag al ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga zo pitten, ik moet achtelijk vroeg beginnen morgen
Vlak Utrecht niet uit...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
hmm niet eens.wat een k*tstad om te rijden zeg![]()
Het is nog k*tter om er te wonen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmm niet eens.wat een k*tstad om te rijden zeg![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Tokay het volgende:
Had het niet beter gewoon 'voor herfstige tortelduifjes part II' moeten zijn?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Tokay het volgende:
Had het niet beter gewoon 'voor herfstige tortelduifjes part II' moeten zijn?![]()
waarom woon je er dan nog?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is nog k*tter om er te wonen.
Nee hoor... Rotterdam is erg, Den Haag ook, Utrecht is rot, maar valt mee en Amsterdam is de simpelste van de 4quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vlak Utrecht niet uit...
10 keer erger dan Amsterdam, Rotterdam en Den Haag bij elkaar...
Dan liever "voor de ongrijpbare Scrutinizer" Over mijn Alfa raken ze op m'n werk al niet uitgepraat. Ik kwam vandaag voor het eerst na m'n ziek-zijn weer op m'n werk. Volgens mijn collega's was het alpha-mannetje weer terug bij z'n roedelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgende topic dat ik open zal ik voor Scrut met zijn Mafia-Alfa noemen, okay?
'k zou er nog niet dood gevonden willen worden...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is nog k*tter om er te wonen.
Omdat een groot deel van mijn familie er woont.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan liever "voor de ongrijpbare Scrutinizer" Over mijn Alfa raken ze op m'n werk al niet uitgepraat. Ik kwam vandaag voor het eerst na m'n ziek-zijn weer op m'n werk. Volgens mijn collega's was het alpha-mannetje weer terug bij z'n roedel
Ik hoop er weg te zijn before I kick the bucket.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zou er nog niet dood gevonden willen worden...![]()
Geeft niet hoor wyccie, het stoort me in het geheel niet.quote:
Okay, dan ga je ook niet zo snel in je eentje verhuizen..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat een groot deel van mijn familie er woont.
Ongrijpbare Scrutinizer? Deal!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan liever "voor de ongrijpbare Scrutinizer" Over mijn Alfa raken ze op m'n werk al niet uitgepraat. Ik kwam vandaag voor het eerst na m'n ziek-zijn weer op m'n werk. Volgens mijn collega's was het alpha-mannetje weer terug bij z'n roedel
Pushing up the daisies bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop er weg te zijn before I kick the bucket.
In Amsterdam word je gek van de omleidingen, die staan echt zó slecht aangegeven. Ik vond Rotterdam juist altijd makkelijk met de auto.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor... Rotterdam is erg, Den Haag ook, Utrecht is rot, maar valt mee en Amsterdam is de simpelste van de 4
Ja, waar is tong80?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij mis ik iets essentieels in dit topic...![]()
Pl**tjes bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
Ja, dat ook!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, waar is tong80?
Dat mokkel van Peaceman ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
Check out time, when i get my wings, houten jas, down for the dirt nap maakt niet uit. Voor die tijd ben ik er weg.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pushing up the daisies bedoel je?
Maar wyccie toch! Zei jij daar het p-woord???quote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop en denk dat je mij daar niet mee bedoeld.... Eliza zeker?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maar wyccie toch! Zei jij daar het p-woord???![]()
'Peaceman; queen of the desert'...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik las dat mokkel van een Peaceman.
Rupeace!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Peaceman; queen of the desert'...
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik las dat mokkel van een Peaceman.![]()
Oh nee?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dan ga je ook niet zo snel in je eentje verhuizen..
Heb ik vaker last van. Moet echt een bril.quote:
u vraagt, wij draaien...quote:
Als je alleen bent en niet een doel (vriendin, studie oid) hebt om ergens naartoe te verhuizen, dan blijf je denk ik wel een beetje in de buurt. Maar ja ik kan me ook vergissen hoor.quote:
Mag ik nu ook al mijn favo dames posten?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien...![]()
[afbeelding]
Ligt eraan hoe je bent.. ik zou dat makkelijker doen dan de meeste mensen, denk ik...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je alleen bent en niet een doel (vriendin, studie oid) hebt om ergens naartoe te verhuizen, dan blijf je denk ik wel een beetje in de buurt. Maar ja ik kan me ook vergissen hoor.
Ik ben zo warrug vanavond. Telefoontjes en een beetje gestresst wegens persoonlijke gegevens van me die in de Privé stonden.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat niet, maar gewoon fout.
Ga jij eens dat schilderij raden in TTK!
Heb je het over mijn meneer of over die van wyccie?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[Walgelijk ontopic]
's meneer een entertainer ?
[/Walgelijk ontopic]
Ja dat zou idd wel zo kunnen zijn aan.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je bent.. ik zou dat makkelijker doen dan de meeste mensen, denk ik...
Stond Frank Masmeijer er dan in?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben zo warrug vanavond. Telefoontjes en een beetje gestresst wegens persoonlijke gegevens van me die in de Privé stonden.
Wat wat wat wat wat????????quote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zo warrug vanavond. Telefoontjes en een beetje gestresst wegens persoonlijke gegevens van me die in de Privé stonden.
Truste Scrutquote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dames en heren, het was me weer zeer aangenaam maar ik ga slapen. Nog veel plezier.
Welterusten
Slaap lekker scrutquote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dames en heren, het was me weer zeer aangenaam maar ik ga slapen. Nog veel plezier.
Welterusten
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat????????![]()
Vertel!!!
Tong had 't toch goed ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Tokay het volgende:
Heb je het over mijn meneer of over die van wyccie?
In zekere zin is mijn meneer een entertainer, hij is kunstenaar.
Die heb ik pas nog geplaatst met zijn vrouw, en ik herken hem zelf niet eensquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welterusten enge Scrut!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Welterusten
Die heb ik toen nog geraden...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef wyccie het volgende:
Die heb ik pas nog geplaatst met zijn vrouw, en ik herken hem zelf niet eens![]()
Sorry, helemaal overheen gelezen. Tja, je mist weleens wat tussen al dat gehouwehoerquote:
Jullie zijn gewoon allebei een beetje de weg kwijt...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
Die heb ik toen nog geraden...
En nu kijk ik er gewoon straal voorbij.
Zou 'k aan plaatjesblindheid beginnen te lijden ? [afbeelding]
trustequote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen. Veel plezier nog, slaap lekker voor straks en tot morgen
Ga liever een vraag bedenken. ZIt nog niet aan mijn dagelijkse quota van 5 punten.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef wyccie het volgende:
TH, ik moest je even knuffelen] van Mr_Ano.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef wyccie het volgende:
TH, ik moest je even knuffelen van Mr_Ano.
[afbeelding]
Iedereen gaat off geloof ik.quote:
Met wat?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
Wat lief
Zijn wij eigenlijk heel vervelend, M _Ano?
Welterusten lieve THquote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef Treinhomo het volgende:
Welterusten wyccie.![]()
Tot morgen...![]()
Hier heb je wat te raden, geen Lincoln dus, een Torah lezer zoals Andy dat noemtquote:
Beetje maar geeft niet hoor. If you love somebody you want to show it.quote:
Is ie niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op F. Murray Abraham.
Ik denk niet dat iemand hem ooit heeft gespeeldquote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Heeft F. Murray Abraham hem wel gespeeld?
*zoeken gaatquote:Op donderdag 22 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Hai BBhet verhaaltje vanavond al gelezen?
Wil dat je snel een nieuwe vraag stelt want ik wil nog 1 punt scoren voor ik ga snurken.quote:
quote:Andy en Tokay speelde elke dag samen. Na een tijdje ging het allemaal makkelijker. Ze wisten nu van elkaar wat ze leuk vonden. Andy haalde niet zoveel rotgeintjes meer uit en Tokay was een stuk brutaler geworden. Juffrouw Diaan vond dat ze allebei beter waren geworden van hun vriendschap. TH en Wyccie deden nog steeds alles samen. Het was nog steeds niet goed gekomen sinds die ruzie. Ineens kwamen rechercheur Peaceman en rechercheur DH de klas in. Ze vroegen of juffrouw Diaan even naar de gang kon komen.
Na een paar minuten kwam juffrouw Diaan de klas weer in. Andy en Tokay moeten onmiddellijk naar huis. Het is voor jullie eigen veiligheid. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH brengen jullie thuis zei juffrouw Diaan aangeslagen. Mijn vader en moeder zijn op hun werk zei Tokay. Tokay ging met Andy mee naar huis. Ze begrepen niet wat er aan de hand was. Andy zette zijn tv aan en ineens zagen ze een politiebericht. Scrutinizer was ontsnapt. Hij wil wraak op ons fluisterde Andy. Tokay begon hard te huilen. Ze was erg bang. Niet bang zijn Tokay. Wij worden bewaakt door de politie. En rechercheur Peaceman en rechercheur DH hebben hem zo te pakken. Toch was Tokay niet gerustgesteld. Tokay en Andy gingen maar Playstationen. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren druk op zoek naar Scrutinizer. Ze gingen vragen stellen bij alle supermarkten in de stad. Hij moest toch een keer boodschappen doen zei rechercheur DH. Burgermeester BwennieBren eiste snel resultaten, ze wou geen loslopende boef in haar stad. De gemene Scrutinizer zat ergens op een woonboot aan de rand van de stad. Hij had gezien dat Andy en Tokay onder politiebewaking stonden. Maar die andere twee kon hij mooi grijpen. Hij stapte in zijn Mini Cooper en reed richting de Fokstraat. TH en Wyccie liepen nog gewoon buiten te wandelen met de pinguïns en Treinsharpei. De agent was in gesprek met meneer Tong. Wat heeft dat rotjoch van een Andy misdaan agent?vroeg hij. Ineens kwam daar de man in de grijze regenjas en de gleufhoed weer, hij stapte uit zijn mini. Hij greep TH en Wyccie en sleurde ze naar de Mini Cooper. Berk die op de hoek van de straat stond rende met zijn fototoestel er op af. Andy en Tokay stormde naar buiten. Rechercheurs DH en Peaceman stapte uit hun auto. Ze rende ook op Scrutinizer af maar die startte zijn auto en wou weg rijden. Andy wou nog op de auto springen maar rechercheur Peaceman trok hem op tijd terug. De Mini Cooper met TH en Wyccie erin verdween uit het zicht. Berk stopte met foto’s maken. Scrutinizer zat gemeen te lachen achter het stuur.
quote:De paniek was groot in de Fok!straat. Burgermeester BwennieBren was erg boos. Twee kinderen ontvoerd in haar stad door een enge boef die uit de gevangenis was ontsnapt. Ze droeg rechercheur DH en rechercheur Peaceman op ze zo snel mogelijk te vinden. Tokay en Andy wilde ook zoeken maar de politie vond dat ze binnen moesten blijven. Tokay zat op haar kamer. Ze knuffelde Tokavia en moest hard huilen. Andy was op zijn kamer en stompte tegen zijn bokszak. Hij was nog steeds kwaad op TH maar wou hem toch bevrijden uit handen van die schurk Scrutinizer. Hij belde Tokay op. Morgen gaan we op zoek naar Wyccie en TH. De volgende ochtend sneakte Andy uit zijn raam en klom via het dak op de schuur. Hij sloop vervolgens naar het huis van Tokay. Hij gooide steentjes tegen het raam. Tokay klom via de regenpijp naar beneden. Samen slopen ze door haar tuin richting de straat. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH ook op onderzoek uit. Ze hadden de auto gevonden maar verder ontbrak elk spoor. Ze zette een speurhond in. Ze moesten snel met resultaten komen van Burgermeester BwennieBren. Andy en Tokay waren de straat uitgeslopen. Ineens hoorde ze iemand achter hun. Het was Berk. Berk wou ook mee, zo kon hij een mooie scoop versieren dacht hij. Berk haalde Treinsharpei op. Als een hond TH zou kunnen vinden was het Treinsharpei wel. De kinderen gingen op zoek naar TH en Wyccie. Juffrouw Diaan moest het de kinderen in haar klas vertellen. Dat was erg moeilijk. Ineens merkte ze dat Berk, Andy en Tokay er niet waren. Juffrouw Diaan belde direct rechercheur Peaceman op. Die schrok zich rot. Nog 3 kinderen vermist. Dat zou burgermeester BwennieBren niet leuk vinden. De speurhond had ineens beet hij trok ze naar verse sporen. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH stapte in de auto en volgde het spoor. Andy, Tokay en Berk kwamen bij een oude woonboot. Treinsharpei begon weer keihard te blaffen. Tokay probeerde zijn bek dicht te houden maar hij stonk te erg uit zijn bek dus liet ze weer los. Scrutinizer kwam naar buiten en zag de kinderen. Hij wou ze ook grijpen maar hoorde sirenes in de verte. Hij rende naar binnen en haalde TH en Wyccie. Hij stapte op een motorboot en voer er vlug vandoor. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH hadden het nakijken. Jullie grijpen mij nooit!riep Scrutinizer hard en vals.
quote:Tokay probeerde zijn bek dicht te houden maar hij stonk te erg uit zijn bek dus liet ze weer los.
Ja baas!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wil dat je snel een nieuwe vraag stelt want ik wil nog 1 punt scoren voor ik ga snurken.
[..]
[..]
Jij snaaide het punt voor mijn neus weg!quote:
Ik begrijp het al, ik dacht nl. dat je hier een nwe plaat wildequote:Op donderdag 22 september 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij snaaide het punt voor mijn neus weg!![]()
En al beantwoord ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, ik dacht nl. dat je hier een nwe plaat wilde
Maar hij staat er hoor!
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
De vader van Don King?
Ik zou hem bijna gaan kopen uit nieuwsgierigheid. Zou er zoiets in staan als Ware identiteit Fok!celebrity eindelijk onthuld?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wat er dan toch in de Privé staat. Ik wist ook helemaal niet dat Tong een BN'er is
Hijs goed hoorquote:
Hij is een van de bekendste schrijvers in .......quote:Op donderdag 22 september 2005 00:59 schreef wyccie het volgende:
Wat heeft meneer bereikt? M.a.w. waaraan dankt meneer de eer hier in RJPvD te staan?
Tong is eigelijk Mick Jagger. Dat verklaard ook direct het logo van de Stones.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hijs goed hoor
Maarehhh Tong een BN-er????
Waaaaaaaaaaaauw, wie dan?
Waarin dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hijs goed hoor
Maarehhh Tong een BN-er????
Waaaaaaaaaaaauw, wie dan?
[..]
Hij is een van de bekendste schrijvers in .......
Maar dan is ie geen BN'er dus.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong is eigelijk Mick Jagger. Dat verklaard ook direct het logo van de Stones.
BN'er als in British Nationalist.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan is ie geen BN'er dus.
Ik ga morgen gewoon even de Privé lezen
Je hopeloze gok isquote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef wyccie het volgende:
hmmmm ik ken niet zo veel Fransmannen die schrijven.
Alexandre Dumas misschien? Hopeloze gok.
quote:
Truste Wycciequote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar slapen, ben een beetje dizzy. Het begint weer goed te komen met mijn slaappatroon denk ik.
Welterusten![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Truste Wyccie
En ik vind je nog steeds lief hoor.
Welterusten Wicquote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar slapen, ben een beetje dizzy. Het begint weer goed te komen met mijn slaappatroon denk ik.
Welterusten![]()
![]()
Plaatje komt uit China Beach, geweldige serie was dat.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:33 schreef tong80 het volgende:
Willem Dafoe speelt die rollen beter.
Ken je zijn naam ook nog BB?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef BwennieBren het volgende:
Vink zo'n enge man....
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ken je zijn naam ook nog BB?
quote:
Helemaal als t enge mannen zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 02:12 schreef mr_anonimous het volgende:
BB weet meestal mijn plaatjes wel.
Nix hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 02:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat heb jij met enge mannetjes?
Wellusquote:Op donderdag 22 september 2005 02:35 schreef tong80 het volgende:
Regisseurt van grote films. Ik zeg niks.
Aan 't werk. Besturingen repareren.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:13 schreef Z het volgende:
Aan het klussen?
Een goedemorgen lieve mensenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:05 schreef Z het volgende:
George Lucas.
*lurkquote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Stil hier....
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef BwennieBren het volgende:
Sir Richard Branson
Is het nou nog gelukt met Twan's eigen accountje?quote:
Nee nog niet, ik heb 1 keer geprobeerd en toen kreeg ik zijn account geen verbinding met internet.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is het nou nog gelukt met Twan's eigen accountje?
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb 1 keer geprobeerd en toen kreeg ik zijn account geen verbinding met internet.
Nou; dát lijkt me dan toch prima gelukt...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is weird. Hoort het gewoon te doen hoor. Hij hoort alleen niks te kunnen wissen, installeren of downloaden.
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou; dát lijkt me dan toch prima gelukt...
Nope! Deze leeft nog, gelukkig.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:47 schreef Treinhomo het volgende:
Aaliyah.
Zou ik 'r kunnen kennen, of is ze uit het C-genre ?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Nope! Deze leeft nog, gelukkig.
Als je One tree hill keek wel, of je moet As the world turns volgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou ik 'r kunnen kennen, of is ze uit het C-genre ?
Ik pas...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je One tree hill keek wel, of je moet As the world turns volgen.
Die zie ik inderdaad liever dan jou in je zondagse pak...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Danielle Alonso, leuk grietje om te zien.
Ik ben inderdaad geen knappe kerel om te zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die zie ik inderdaad liever dan jou in je zondagse pak...
Nee, Burgermeester.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
acteur?
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
zo ff lunchpauze...
Donuts zeker ?quote:
Nee. The nations capitol.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
van Washington dus...
Ik ken de naam en hem niet... maar misschien is hij zo goed omdat hij misschien ook zgn. "van de straat komt".quote:Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Marion Barry heet ie. Ondanks zijn cokegebruik is er geen betere burgermeester te vinden. Tragisch.
Ach op zich is het geloof ik geen slechte burgermeester. Lees net dat hij inmiddels geen burgermeester meer is....Hij is raadslid.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken de naam en hem niet... maar misschien is hij zo goed omdat hij misschien ook zgn. "van de straat komt".
Okay, leuke aanvullende informatie.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach op zich is het geloof ik geen slechte burgermeester. Lees net dat hij inmiddels geen burgermeester meer is....Hij is raadslid.
overwerkenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef peaceman het volgende:
Het t druk... zal wel een latertje worden vandaag![]()
Tsja die ontvoeringszaak en de Burgermeester die in je nek hijgt om resultaten. Rechercheur zijn is geen pretje.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef peaceman het volgende:
Nou niet tot heel laat, maar voor 6-en ben ik hier zeker niet weg....quote:
Ciao Peacequote:Op donderdag 22 september 2005 13:36 schreef peaceman het volgende:
Ik ga weer aan t werk, misschien tot vanavond
en hebben we het al heel druk met verjaardagen en concertenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop vooral dat het geen voorbode is voor oktober, anders wordt dat een niet zo leuke maand![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:41 schreef BwennieBren het volgende:
Matthew McConaughey & Rory Cochrane in Dazed & Confused?
Da's nou Andres!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:58 schreef wyccie het volgende:
....en iemand die op Phil Collins lijkt..........
Phil Collins?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:58 schreef wyccie het volgende:
Sandra Reemer en iemand die op Phil Collins lijkt.
Jaaaaaaa! Sandra & Andres dusquote:Op donderdag 22 september 2005 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Andres Wyccie!
Oh ja goed dat jij er bent, anders was ik vergeten te eten....quote:Op donderdag 22 september 2005 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
zow klaar met eten...
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja goed dat jij er bent, anders was ik vergeten te eten....![]()
quote:
Maar deze is wel een stuk leuker om te zien.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef Z het volgende:
De kerstman!
Neuh joh, da's toch geen rood pak!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef Z het volgende:
De kerstman!
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Domela Nieuwenhuis?
Dat niet, maar wel een essentieel deel van de fiets.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef BwennieBren het volgende:
Uitvinder van de fiets?
Misschien een betovergrootvader. Maar ik denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
De opa van Daniel Lohues?
quote:Joop Doderer overleden
ROELOFARENDSVEEN (ANP) - Acteur Joop Doderer is donderdagochtend op 84-jarige leeftijd overleden. Zijn manager heeft dat laten weten. Doderer, onder meer bekend geworden met het typetje Swiebertje, overleed in een zorgcentrum in Roelofarendsveen. Dat was tevens zijn woonplaats.
In theaterparadijs Londen werkte hij samen met John Gielgud, David Attenborough en Derek Jacobi, maar voor veel Nederlanders van middelbare leeftijd is en blijft hij vooral zwerver Swiebertje. Nog in 2001 beloonden de televisiekijkers Swiebertje met de eenmalige Signaal-prijs voor het beste tv-programma uit de afgelopen vijftig jaar, twee jaar later mocht hij een borstbeeld van zijn bekendste personage onthullen in Oudewater.
Joop Doderer, een bijna-alleskunner op de planken en voor de camera‘s, had zo‘n succes met de komische titelrol, dat die hem daarna altijd een beetje in de weg zat. Niet hij was te beperkt, maar het publiek, dat zijn veelzijdigheid amper bevatten kon en eeuwig verblind was door Swiep. Doderer zocht een decennium lang zijn heil in het buitenland.
Debuut
Joop Doderer werd op 28 augustus 1921 geboren in Velsen. Na de hbs maakte hij als ,,volontair‘‘ zijn debuut in Warenar van het Nederlandsch Tooneel onder leiding van de legendarische Cor van der Lugt Melsert. Na de oorlog speelde hij veel in kluchten en voor de radio en maakte hij ook zeven jaar lang deel uit van de cabarets van Wim Sonneveld, waar hij ook zijn echtgenote Conny Stuart leerde kennen.
Het huwelijk met Stuart, beschermelinge van de nogal nadrukkelijk in haar leven aanwezige Sonneveld, zou overigens geen stand houden. Op zijn 52e hertrouwde Doderer met de 21-jarige Esther, een zeer gelukkige verbintenis waaruit twee kinderen voortkwamen.
Londen
Omdat hij ,,rigoreus‘‘ van Swiebertje afwilde, vertrok hij in 1977 voor langere tijd naar Londen. Een van de glansrollen van die buitenlandse loopbaan kreeg hij van de beroemde filmmaker Otto Preminger, in diens rolprent The Human Factor. Hij had in Groot-Brittannie werk zat, kreeg rollen bij de beste gezelschappen en van de beste regisseurs.
In 1981 keerde hij terug naar Nederland. Hij ging weer aan de slag als blijspelacteur, steeds in vrije producties. Ook speelde hij medio jaren negentig serieuze rollen voor het Zuidelijk Toneel, zoals in Rijkemanshuis, Liebelei en Caligula.
Johan Heinrich Doderer was Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.
22.09.05 14:26 ANP
Nee, een ander onderdeel.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef BwennieBren het volgende:
Uitvinder van de fietsdynamo?
BB toch.... editten he..quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
fietsventiel dan?
of rubberen banden?
Your wish is my command...........quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef wyccie het volgende:
Zeg het nou! Begint met een D en eindigt met een P.
Dat zei ik ook al een keer tegen TH. Ik moet daarmee oppassenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Your wish is my command...........![]()
Whehe........quote:Op donderdag 22 september 2005 15:08 schreef wyccie het volgende:
Dat zei ik ook al een keer tegen TH. Ik moet daarmee oppassen![]()
je vergeet te eten?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef wyccie het volgende:
Ik moet nog steeds eten. Dat soort dingen vergeet ik altijd.![]()
Ik ga zo even een filmpje kijken.
Tot vanavond!
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
John Cleese voor de Ministery of Silly walks?
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:35 schreef pyl het volgende:
@Bimmel, je hebt die "John Cleese" van een look-alike pagina.........![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef mr_anonimous het volgende:
BwennieBren en Arjan Ederveen.
Martin Clunes & Neil Morrisseyquote:Op donderdag 22 september 2005 15:40 schreef pyl het volgende:
Dat zijn mannen die zich niet behoorlijk gedragen, maarrrruhhhhhhhh........vraag niet hoe ze heten.
Irvin klopt natuurlijk als een zwerende vinger.Het kruisje was een poging om een juiste plaat van Cleese te plaatsen maar die lukt om de een of andere reden niet....quote:Op donderdag 22 september 2005 15:43 schreef pyl het volgende:
O ja, Martin Clunes. Zeg Bim, hoe zit het met Berlin? En dan staat er ook nog een rood kruisje van je.........![]()
Kerel van de Golden Child, daar heet ie Numsi oid....quote:
Sardo Numspa idd. Charles Dance in het echt.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:07 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Kerel van de Golden Child, daar heet ie Numsi oid....
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoogervorst?
denk punkquote:Op donderdag 22 september 2005 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmmm........die ken ik denk ik niet.
Oeh...close, very close...Wel Pistols, niet Sid.quote:
Neen, ook niet Johnny....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Johnny Rotten.com?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
Schiet het een beetje op of moet je nog lang blijven?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef peaceman het volgende:
Mensen ik heb geen zin meer om te werkenveel te druk gehad vandaag...
tja het is nu al 5 over 5 en ik zit hier zeker nog een half uur...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Schiet het een beetje op of moet je nog lang blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |