Jou wil ik houdenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Pierre van Ostade]
'En, Nederlands publiek; houden of weggeven ?!'
[/Pierre van Ostade]
Sorry had je eerst om toestemming moeten vragen.quote:
Ach, die had je niet gekregen dus het is maar beter zoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry had je eerst om toestemming moeten vragen.
Ik ga zo pitten, ik moet achtelijk vroeg beginnen morgenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Flink doorposten dan; des te eerder is-ie weer weg...
Volgende topic dat ik open zal ik voor Scrut met zijn Mafia-Alfa noemen, okay?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, die had je niet gekregen dus het is maar beter zo![]()
Met die gedachte in 't achterhoofd klom 'n collega van me 'n keer in een F-16 op Volkel.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, die had je niet gekregen dus het is maar beter zo![]()
Vóór de middag al ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga zo pitten, ik moet achtelijk vroeg beginnen morgen
Vlak Utrecht niet uit...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
hmm niet eens.wat een k*tstad om te rijden zeg![]()
Het is nog k*tter om er te wonen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmm niet eens.wat een k*tstad om te rijden zeg![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Tokay het volgende:
Had het niet beter gewoon 'voor herfstige tortelduifjes part II' moeten zijn?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Tokay het volgende:
Had het niet beter gewoon 'voor herfstige tortelduifjes part II' moeten zijn?![]()
waarom woon je er dan nog?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is nog k*tter om er te wonen.
Nee hoor... Rotterdam is erg, Den Haag ook, Utrecht is rot, maar valt mee en Amsterdam is de simpelste van de 4quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vlak Utrecht niet uit...
10 keer erger dan Amsterdam, Rotterdam en Den Haag bij elkaar...
Dan liever "voor de ongrijpbare Scrutinizer" Over mijn Alfa raken ze op m'n werk al niet uitgepraat. Ik kwam vandaag voor het eerst na m'n ziek-zijn weer op m'n werk. Volgens mijn collega's was het alpha-mannetje weer terug bij z'n roedelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgende topic dat ik open zal ik voor Scrut met zijn Mafia-Alfa noemen, okay?
'k zou er nog niet dood gevonden willen worden...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is nog k*tter om er te wonen.
Omdat een groot deel van mijn familie er woont.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan liever "voor de ongrijpbare Scrutinizer" Over mijn Alfa raken ze op m'n werk al niet uitgepraat. Ik kwam vandaag voor het eerst na m'n ziek-zijn weer op m'n werk. Volgens mijn collega's was het alpha-mannetje weer terug bij z'n roedel
Ik hoop er weg te zijn before I kick the bucket.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zou er nog niet dood gevonden willen worden...![]()
Geeft niet hoor wyccie, het stoort me in het geheel niet.quote:
Okay, dan ga je ook niet zo snel in je eentje verhuizen..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat een groot deel van mijn familie er woont.
Ongrijpbare Scrutinizer? Deal!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan liever "voor de ongrijpbare Scrutinizer" Over mijn Alfa raken ze op m'n werk al niet uitgepraat. Ik kwam vandaag voor het eerst na m'n ziek-zijn weer op m'n werk. Volgens mijn collega's was het alpha-mannetje weer terug bij z'n roedel
Pushing up the daisies bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop er weg te zijn before I kick the bucket.
In Amsterdam word je gek van de omleidingen, die staan echt zó slecht aangegeven. Ik vond Rotterdam juist altijd makkelijk met de auto.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor... Rotterdam is erg, Den Haag ook, Utrecht is rot, maar valt mee en Amsterdam is de simpelste van de 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |