Tan kon dat gisteren idd gewoon ff niet opbrengen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat Tanja dat gisteravond niet zo vertelde aan de groep....
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
alle streams plat??
edit: ze doen het alweer
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook maar stemmen op roel...stem anders nooit ivm het risico dat ik ooit iets win en dus met mn naam op de buis kom waroor iedereen dan weet dat ik bb kijk en zo verslaafd en dat ik stem...ik ben een closeted fan...een soort joost...
heb ook geen plek voor een thuisbioscoop...
Ik vond het sprookje zo mooi over wie zij gaat nomineren, dat ze de meest onnozele dingen gaat verzinnen en als ze dat later op een bandje achter mekaar afdraaien...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gelul wat ze zegt. Ze heeft ook per dag anderhalf uur pauze, dus tijd zat om genoeg te eten.
Dat zij de pauzes gebruikt om te roken ipv eten is haar probleem.
en als ze weg is noemt ze haar een stuk strontquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef Spewey het volgende:
Ingrid is echt lief, ze blijft het maar proberen bij Tanja....
Is ze dat niet danquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
peter ook jij behandelt tanja in je postings alsof ze achterlijk is,
Neeh nu praten ze erover.. ze zeggen ook.. als je met ons praat dan begrijpen we het waarschijnlijk welquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat zit Ingrid nu te slijmen zeg...
Gisternacht zei ze ook heel wat anders
Dat is niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 21 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
peter ook jij behandelt tanja in je postings alsof ze achterlijk is,
Hoe weet je dat Tanja Lieske nomineert? Ik denk namelijk niet meer dat ze dat doet. Ze is de laatste dagen opeens poeslief over Lieske.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef jessie het volgende:
Wel raar dat Tanja dan Lieske nomineert. Want volgens mij heeft die niet zo veel gelult over Tanja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |