Menno heeft al meerdere keren gezegd tegen anderen dat hij Lieske gaat nomineren, maar hij blijft maar heel lief en close doen met haar. Ze moest eens weten.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wat? Wat?(ik heb het weer even gemist)
Okequote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Ze is wel wat stiller idd. Komt misschien omdat ze toch een bepaalde houding voelt van een aantal bewoners en dat is nooit prettig. Dat ze zich anders zou gedragen om stemmen te ontlopen lijkt me flauwekul. Ik denk dat ze zich helemaal niet anders kán voordoen dan ze is.
Moet je horen wat ze nu aan het doen zijn dan. Dan WIL je toch ook niet bijhorenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef jalla het volgende:
lieske valt er echt steeds meer buiten
ze heeft ook gelijk dat ze wil eten alleen de manier waarop het ging klopte niet en dat wordt nu ook gezegdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Kimske het volgende:
Hoe ze t nu uitlegt vind ik dat ze groot gelijk heeft! Tanja is toppie!
Hij mag er van mij echt uit, slijmt overal en ondertussen, laat staan dat arrogante houdingkje van hemquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno heeft al meerdere keren gezegd tegen anderen dat hij Lieske gaat nomineren, maar hij blijft maar heel lief en close doen met haar. Ze moest eens weten.
Ahaa.. Thanks.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno heeft al meerdere keren gezegd tegen anderen dat hij Lieske gaat nomineren, maar hij blijft maar heel lief en close doen met haar. Ze moest eens weten.
Dat is gelul wat ze zegt. Ze heeft ook per dag anderhalf uur pauze, dus tijd zat om genoeg te eten.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Kimske het volgende:
Hoe ze t nu uitlegt vind ik dat ze groot gelijk heeft! Tanja is toppie!
Op stream 2 heb ik hier goed geluidquote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
IIk zou nu graag dat gesprek willen volgen tussen Lieske en Tanja trouwens... Maar helaas.. Geluid is weer verkloot.
Had er ook ff last van maar ze zijn er weerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
alle streams plat??
niets aan de hand hiero...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
alle streams plat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |