quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Kimske het volgende:
Heb r trouwens al een tijd niet zien roken! hulde
Precies. Lieske komt uit een klein boerendorp en heeft nog geen flikker meegemaakt. Dat geeft helemaal niets, alleen kun je dan niet verwachten dat je met je verhalen de aandacht van een grote groep vasthoudt. Tenzij je verbaal sterk bent en weet hoe je een verhaal moet vertellen. Maar dat weet ze ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 19.. maar als een kind wordt ik niet behandeld hoor.. Het ligt niet aan de leeftijd maar aan de persoon..
jaaaaaaaaaa ze steekt er nu 1tje opquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Kimske het volgende:
Jij hebt echt 'n verdraait persoon van meisjes zoals Lieske hoor. Beugelbekkies zijn doorgaans 13 a 14 dus dat was gewoon 'n uitzonderingetje..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je hebt ook 19 jarigen die niet zo ontiegelijk naïef en irritant overkomen.
Ligt aan de persoon.
Die vriendinnetjes van Lieske 2 of 3 weken terug, beugelbekkies, precies zelfde type meiden![]()
![]()
![]()
Tanja was even bij de werkers om wat te pakken ofzo... die egoist tochquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat niet meer over Tanja en Tanja is weg
Ah mooi, kan zo het geluid weer aanquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Nahhh..ze haalt de schade in nu.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Kimske het volgende:
Ze is nu bezig om er een te zoeken.... Dus laat die hulde maar achterwege...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Kimske het volgende:
Niemand??quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef KRIBBET het volgende:
FF een vraagje, is er de laatste paar uur nog een soort van tussenstand te horen geweest?
Ze zullen de tel toch wel een beetje bijhouden![]()
Ik heb godzijdank geen ervaring met zwangere vrouwen (wel van zwangere muizen) Maar is dit normaal gedrag voor vrouwen die 8 maanden zwanger zijn? (ik bedoel dan haar hele houding)
Zou het kunnen zijn dat haar gedrag puur met de hormonen te maken hebben ofzo?![]()
Ik probeer erachter te komen of ze altijd zo was of dat het voor bijvoorbeeld 90% door de zwangerschap komt![]()
sigaretje halen....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet nog goed haar eerste ochtend in het huis. Ze had een lichtgroene ochtendjas aan en zei:quote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Lieske komt uit een klein boerendorp en heeft nog geen flikker meegemaakt. Dat geeft helemaal niets, alleen kun je dan niet verwachten dat je met je verhalen de aandacht van een grote groep vasthoudt. Tenzij je verbaal sterk bent en weet hoe je een verhaal moet vertellen. Maar dat weet ze ook niet.
Het gaat ook allemaal op datzelfde monotone toontje, er zit nooit een clue in haar verhalen, om de haverklap valt de zin "ik ben dan nog maar 19, maar.." Pfff.. sorry Lieske, maar je bent gewoon (nog) niet zo interessant. Ga eerst eens wat meemaken of zo.
Ik vind het van dit soort praatjes dus echt onvoorstelbaar dat die wel van 'n verantwoordelijke volwassene komen..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Lieske komt uit een klein boerendorp en heeft nog geen flikker meegemaakt. Dat geeft helemaal niets, alleen kun je dan niet verwachten dat je met je verhalen de aandacht van een grote groep vasthoudt. Tenzij je verbaal sterk bent en weet hoe je een verhaal moet vertellen. Maar dat weet ze ook niet.
Het gaat ook allemaal op datzelfde monotone toontje, er zit nooit een clue in haar verhalen, om de haverklap valt de zin "ik ben dan nog maar 19, maar.." Pfff.. sorry Lieske, maar je bent gewoon (nog) niet zo interessant. Ga eerst eens wat meemaken of zo.
Nog geen tussenstand geweest neequote:
Lekker weer eens in de asbak aan het snuffelen ??quote:Op woensdag 21 september 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze is nu bezig om er een te zoeken.... Dus laat die hulde maar achterwege...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |