Na Sparta kan ik nog lachenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef StarGazer het volgende:
Het is zoooo triest ,dat ik er nog om moet lachen ook
22:35 Talpaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef MaxPower het volgende:
Wanneer komt dit op tv?
Whoops sorry verkeerd gelezenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Op de site van Talpa staat 22:35 !!!
ze waren eerst samen bezig, daarna alleen nog Heitinga, was misschien geen geelmaar sowieso een overtreding.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef OssieMan het volgende:
2e gele kaart van heitinga was volgens mij niet geheel terecht hoor, Den Ouden maakte duidelijk de 1e overtreding.
Ajax had het allang in de 1e helft moeten afmaken, maar als je zo knullig met als je kansen omgaat.
De 2-2 leek trouwens wel beetje op buitenspel, maar dat zal wel aan mij hebben gelegen
Eigenlijk wel ironisch... normaal gesproken is het Ajax dat zo nog wat punten paktquote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef Kiegie het volgende:
In de 94ste minuut gelijk maken - dat is even mooi als winnen.
Meestal fluit een scheidsrechter dan wel in het voordeel van de verdediger.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze waren eerst samen bezig, daarna alleen nog Heitinga, was misschien geen geelmaar sowieso een overtreding.
ja en dat is dus belachelijk dat er dan wordt gefloten in het voordeel van de verdediger.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Meestal fluit een scheidsrechter dan wel in het voordeel van de verdediger.
Maarja, ben zowieso niet zo gecharmeerd van Heitinga, het was wel een domme overtreding
Als de verdediger niet meer in staat is die bal goed te verdedigen doordat de aanvaller hem uit positie brengt dan moet die scheidsrechter gewoon fluiten, 9 van de 10x gebeurt dat ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en dat is dus belachelijk dat er dan wordt gefloten in het voordeel van de verdediger.
maar eigenlijk moeten ze allemaal gewoon van elkaars shirt afblijven!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Als de verdediger niet meer in staat is die bal goed te verdedigen doordat de aanvaller hem uit positie brengt dan moet die scheidsrechter gewoon fluiten, 9 van de 10x gebeurt dat ook.
Ik ben het wel eens dat de scheidsrechter niet elke keer moet gaan fluiten want dan blijft ie bezig.
Dus in dat opzich heb je wel gelijk.
Heb niet helemaal goed kunnen zien wat hier gebeurde, maar de overtreding daarna van Heitinga was er zeker en die was ook gewoon dom.
Die hebben wij gelukkig al gehad....quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef GnAgn het volgende:
Zelfs Heracles doet het beter grtrrrrrrrrrrrr
Vermaelen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Vonk; De Jong, Maduro, Vermaelen, Emanuelson; Pienaar, Sneijder, Galásek; Rosales, Charisteas, Boukhari
Verrassend.....ben er niet kapot van, maar goed, we zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |