quote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, Gavin Friday..Virgin prunes
Gelukkig vroeg je niet naar de verschillen van beide foto'squote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef cafca het volgende:
[..]
toch is het dezelfde band
vraag was een beetje n.a.v. jouw post.....
Toch welquote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef bukgeit het volgende:
Er zit ook een spoortje Celine Dion in, maar die zal toch niet zo mooi zijn geweest?
De oprichters heetten Jos en Tinekequote:Op donderdag 22 september 2005 14:35 schreef bukgeit het volgende:
Oei
Waar komt de naam Josti Band vandaan?
=edit= Officieel: 'Jostiband'
Knap dat je het exact zo weet te verwoorden als de site van de bandquote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef 138 het volgende:
De naam Jostiband Orkest is afgeleid van de eerste twee resp. drie letters van de naam Johannes Stichting
Geen ge-Google!quote:Waar komt de naam Jostiband vandaan?
De naam Jostiband Orkest is afgeleid van de eerste twee resp. drie letters van de naam Johannes Stichting. Dit was de naam van een voormalige woonvoorziening voor verstandelijk gehandicapten in Nieuwveen. Daar stond de wieg van de in september 1966 opgerichte Josti-Band.
In 1974 verhuisden de bewoners van deze inrichting naar een nieuwe moderne woon-voorziening in Zwammerdam. De groei van de Jostiband met 35 muzikanten in het eerste jaar tot ruim 200 deelnemers nu verklaart ook de uitbreiding van de naam tot Jostiband Orkest.
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Google- alert!!!
Welkomquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef 138 het volgende:
Sorry ik ben nieuw hier.
Ik moest me gister wel inhouden om niet Fraggle rock theme bass tab in te tikken als antwoordquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef cafca het volgende:
[..]er staat geen "Lyrics" achter...
Maakt niet uit, maar niet meer doenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef 138 het volgende:
Sorry ik ben nieuw hier.
Was toch knap geweest als je die had gegoogeldquote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik moest me gister wel inhouden om niet Fraggle rock theme bass tab in te tikken als antwoord
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar niet meer doen![]()
Stel maar een vraag![]()
Het plaatsen van foto's van Leftfield, The Fall, Masters of Reality, Hanoi Rocks, Fugazi, GG Allin, Snow, Bloc Party en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!! Lyricsquote:Op donderdag 22 september 2005 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar niet meer doen![]()
Stel maar een vraag![]()
Als iemand, een goed antwoord heeft moet je hem/haar ook even punten geven met vette tekst. Ik doe het deze keer wel even voor mezelf:quote:
Egotripperquote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als iemand, een goed antwoord heeft moet je hem/haar ook even punten geven met vette tekst. Ik doe het deze keer wel even voor mezelf:
Sack Blabbath +1
Mijn zusje was Jem-fanquote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[offtopic]iemand in de jaren '80 de tekenfilmserie Jem over de gelijknamige damesgroep gezien? Hun concurrenten heetten de Misfits..
Zou je tegenwoordig een mooie connecties-quizvraag over kunnen doen[/offtopic]
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
de heer Glen Danzig
Wow, cool! kun je die nog kopen?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hehe, zou wel leuk zijn om als heden-ten-dage-gothic wannabe met een Misfits shirt tussen de Misfits-shirts te lopen
[afbeelding]
http://www.80stees.com/pa(...)on/Jem!_t-shirts.aspquote:Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Wow, cool! kun je die nog kopen?
hm, sizes: Jr. Medium, Jr. Small. Daar ga ik niet in passen, vrees ikquote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
http://www.80stees.com/pa(...)on/Jem!_t-shirts.asp
En ze zijn ook nog eens out-of-stockquote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef cafca het volgende:
[..]
hm, sizes: Jr. Medium, Jr. Small. Daar ga ik niet in passen, vrees ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |