och och , wat een slecht historisch besef. Klagen bij de overheid is namelijk niet zo oud als de mensheid.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, och, wat een slecht historisch besef. Klagen bij de overheid is al zo oud als de mensheid.
Nee hoor, studentje. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
och och , wat een slecht historisch besef. Klagen bij de overheid is namelijk niet zo oud als de mensheid.
Aristide heeft het land failiet laten gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef Floripas het volgende:
Haiti kent al heel lang geen geldverkwistende staat, hoor.
Nee, vroeger durfden ze niet omdat megalomane maniakken van het type "Laat Mij het Land X Jaar Besturen Per Decreet Dan Zal Je Zien Hoe Geweldig Ik Ben!!!-Hoogervorst" ze dan lieten onthoofden oid...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
och och , wat een slecht historisch besef. Klagen bij de overheid is namelijk niet zo oud als de mensheid.
ja nu wel jaquote:Op donderdag 22 september 2005 19:27 schreef Floripas het volgende:
Aristide heeft zowat geen greep op zijn eigen land. Het is praktisch een anarchie.
quote:Jij bent toch een anarchist?
LOL@grrrrquote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, vroeger durfden ze niet omdat megalomane maniakken van het type "Laat Mij het Land X Jaar Besturen Per Decreet Dan Zal Je Zien Hoe Geweldig Ik Ben!!!-Hoogervorst" ze dan lieten onthoofden oid...![]()
Wil niet lullig doen, maar studenten kregen vroeger relatief gezien meer geldt dan nu.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En uit de tijd dat studenten nog niet profiteerden van de hardwerkende burger! Of van hun ouders...
In de tijd van mijn oma niet, hoor...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar studenten kregen vroeger relatief gezien meer geldt dan nu.
Correctie: een racistische anarchist in een stropdas.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Sorry, maar een libertariėr is gewoon een anarchist met een stropdas.
Maar in de tijd van Grrrrr, waar ik op reageerde, wel....quote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In de tijd van mijn oma niet, hoor...
Pardon? Ik meen me toch te herinneren dat het CDA die onderhandelingen liet klappen, hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef nikk het volgende:
De PvdA had, als ze echt hart hadden voor het lot van de mensen, de verantwoordelijkheik 2 jaar terug moeten nemen met het CDA.
Beide partijen hadden schuld. Het CDA had een alternatief in de VVD, de PvdA verkoos de oppositie boven verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Pardon? Ik meen me toch te herinneren dat het CDA die onderhandelingen liet klappen, hoor.
Gelul.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Beide partijen hadden schuld. Het CDA had een alternatief in de VVD, de PvdA verkoos de oppositie boven verantwoordelijkheid.
Kom op zeg. Bakellende riep al voor de verkiezingen dat ie met de VVd wilde regeren. En toen de pvda wel erg dichtbij kwam in de onderhandelingen gooide het CDA ineens van alles en nog wat omhoog.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het was het boze CDA die de zielige PvdA niet liet regeren zeker?
In de onderhandelingen was niets omhoog gegooid. De onderhandelingen liepen gewoon erg stroef. Zoals ik al zei, de PvdA wilde geen verantwoordelijkheid en het CDA zag in de VVD een alternatief. Alleen het hele Irak gebeuren was tekenend. De aanval was al begonnen en na uitvoerig onderhandelen kwamen de heren tot de brilante zin "we steunen de oorlog wel politiek maar niet militair".quote:Op donderdag 22 september 2005 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op zeg. Bakellende riep al voor de verkiezingen dat ie met de VVd wilde regeren. En toen de pvda wel erg dichtbij kwam in de onderhandelingen gooide het CDA ineens van alles en nog wat omhoog.
als beide partijen echt gewild hadden was het wel gelukt toen. Maar ik denk niet dat het CDA echt wou aangezien de mensen die aan de macht zijn bij het CDA neoconservatieven mensen zijn die echt totaal niks zien in de sociaal democratie. Het was een zielloze poging.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het was het boze CDA die de zielige PvdA niet liet regeren zeker?
Aha, dus er hoeft geen linkse regering te komen?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:52 schreef Floripas het volgende:
Dat mag, zoals het naar uitziet, de PvdA gaan uitmaken. Ik hoop dat ze linksom gaan, en niet rechtsom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |