Een tijd lang stond dat bij de condooms in de DA, Nu in de aanbieding: De beuk erin! Durex Condooms nu voor ...quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een tijd lang stond dat bij de condooms in de DA, Nu in de aanbieding: De beuk erin! Durex Condooms nu voor ...
Sorry Moksy, volgende keer ben je d'r bij!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef Mokster het volgende:
En hier ook al niemand...![]()
Damn... volgens mij is er ergens een orgie going on... en ik ben niet uitgenodigd![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef razorfish69 het volgende:
Razorfish69 heeft een prima vrije dag gehad.... En... erg heet!
Hai Transiequote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:11 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Jij nog een leuke dag gehad?
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben er weer.![]()
En nu ga ik slapen.
Ben je wel weer helemaal beter dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon bij me in bed kruipen hoor.![]()
Ofcourzequote:Op zaterdag 24 september 2005 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je wel weer helemaal beter dan?
En fit?![]()
* kruipt bij TC onder de lakensquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ofcourze
en anders fake ik wel
Hmm... kluis = geil dus?quote:Op zondag 25 september 2005 01:37 schreef webspider het volgende:
* webspider volgt de bordjes "kluis" en komt ineens hier uit ...
Hey! Kluis is nu geopendquote:Op zondag 25 september 2005 01:37 schreef webspider het volgende:
* webspider volgt de bordjes "kluis" en komt ineens hier uit ...
Sluit de kluis maar weerquote:
* loopt de kluis in en ziet daar een Mis zitten ... Hey, zoals je er zo bijzit zou je niet misstaan in Userpics/Sexy & Gewaagdquote:
U is inbreker?quote:Op zondag 25 september 2005 02:31 schreef webspider het volgende:
[..]
* loopt de kluis in en ziet daar een Mis zitten ... Hey, zoals je er zo bijzit zou je niet misstaan in Userpics/Sexy & Gewaagd![]()
Door een open deur lopen is niet inbrekenquote:
Hij was al dicht hoorquote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Door een open deur lopen is niet inbreken
En nu zit er een tijdsslot opquote:
Het zal je gebeuren dat op je vriendin een tijdsslot zitquote:
Ook wel kuisheidsgordel genoemdquote:Op zondag 25 september 2005 02:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Het zal je gebeuren dat op je vriendin een tijdsslot zit
Flink opgeilen, dan glijdt het misschien een beetje van zn plaatsquote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ook wel kuisheidsgordel genoemd![]()
Of veel vaseline gebruikenquote:Op zondag 25 september 2005 02:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Flink opgeilen, dan glijdt het misschien een beetje van zn plaats![]()
Love is in the air!quote:
Oew, dan zit ik hier in het verkeerde topicquote:
Rectificatie: geilheid is in the air!quote:Op zondag 25 september 2005 02:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Oew, dan zit ik hier in het verkeerde topic![]()
* pakt vaseline en smeert Mis dr gordel inquote:
* probeert zich uit gordel te wringenquote:Op zondag 25 september 2005 02:58 schreef webspider het volgende:
[..]
* pakt vaseline en smeert Mis dr gordel in
Graag!quote:
Je krijgt t druk Moksy!quote:
Had daar een paar uur eerder mee gekomen .. Mag nu niet meer rijdenquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 03:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sneak...
En dat terwijl ik gewoon naar je zit te kijken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |