* Mokster aan oorlel sabbelt .. zwoel fluistert .. ontspan .. werk is voorbijquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lucky you...
Ik heb net weer eens een hele dag gewerkt in plaats van een halve.
Dat neemt wel weer het allerlaatste restje geilheid weg wat er nog was![]()
Schuldig? Omdat je flauw viel? Kan jij toch nix aan doen.... (tenminste... kweetniet wat je gisteravond allemaal hebt gedaan...)quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet maar ik val daar in en het ging echt niet vanochtend. Ik viel twee keer flauw, moest de hele tijd naar de wc en barstende koppijn. Ik voel me wel een beetje schuldig.![]()
Dat is inderdaad wel lekker ontspannend ja...quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:18 schreef coz het volgende:
[..]
* Mokster aan oorlel sabbelt .. zwoel fluistert .. ontspan .. werk is voorbij
Ze had mij expliciet gevraagd of ik wilde werken donderdag. Ik dacht het gaat wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Schuldig? Omdat je flauw viel? Kan jij toch nix aan doen.... (tenminste... kweetniet wat je gisteravond allemaal hebt gedaan...)
* Mokster trekt haar shirt uit, geeft coz een zoen op zn mondquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:26 schreef coz het volgende:
* schouders van mokster masseert
* kusje in de nek geeft en fluistert , dit gaat beter zonder shirt![]()
Dit is nu al die 20ste keer dat ik Coz die t-shirttruuk zie doen en iedere keer stinken ze er weer in.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster trekt haar shirt uit, geeft coz een zoen op zn monden gaat op haar buik liggen...
![]()
Nou... ik blijf erbij... echt niet jouw schuld. Dus nix om je schuldig over te voelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze had mij expliciet gevraagd of ik wilde werken donderdag. Ik dacht het gaat wel.![]()
Ach.. voor een goeie massage wil ik best mn shirt uittrekken hoor... Ook al ben ik nummer 100quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit is nu al die 20ste keer dat ik Coz die t-shirttruuk zie doen en iedere keer stinken ze er weer in.
* Mokster laat coz gewillig zn gang gaan en geniet van de aanraking van coz's handen over haar lichaamquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef coz het volgende:
* ah een goede massage zelfs .. met een soepele beweging been over mokster slaat en bovenop haar gaat zitten
* Tshirt uittrekt en zichzelft uitrekt , langzaam voorover laat vallen om mokster een goede tongzoen te geven , armen van mokster languit legt , dr nek zoent..langzaam naar beneden gaat en met gepasde druk vanaf dr handen in een lange masserende streep naar beneden glijd met vingers
* met die broek lukt dat natuurlijk nooit goed ..quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster laat coz gewillig zn gang gaan en geniet van de aanraking van coz's handen over haar lichaam![]()
Uhm... lees eens een stukje terug?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef coz het volgende:
[..]
* met die broek lukt dat natuurlijk nooit goed ..
*brutaal wordt , broek losknoopt , opstaat , moksters broek uittrekt , tussen haar benen gaat zitten , een been omhoog tilt en tegen schouder laat rusten , mokster iets naar zich toetrekt , en moksters bovenbeen masseert ,op enkel plant
Hoerrrrrrquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:36 schreef Mokster het volgende:
tis ook niet zo dat coz de eerste is voor wie ik hier mn shirt uittrek ofzo
Special price for me?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een hele dure... Als je dat maar weet!!![]()
![]()
![]()
Ik ben misschien wel veelzijdiger dan je denkt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het heeft wel wat charmants... maar ik ben het niet van je gewend
Ik merk t.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel veelzijdiger dan je denkt.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:52 schreef Mokster het volgende:
De vraag is natuurlijk of jij ook veelzijdig genoeg bent voor mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik merk t.
* Mokster vindt dat wel interessant eigenlijk... houdt wel van veelzijdig...
Tsja... dat weet ik natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of jij ook veelzijdig genoeg bent voor mij.![]()
* glas wijn aanreiktquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... dat weet ik natuurlijk niet!
Wijntje... Heerlijk!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:38 schreef coz het volgende:
[..]
* glas wijn aanreikt
* zegt dat mokster wel even mag babbelen .. ik ga een romantisch etentje klaarzetten ., okay
* Tranceptor wacht tot hij wordt aangesproken op het daarvoor beschikbare mediumquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wijntje... Heerlijk!!
* met Tranceptor een gesprek aanknoopt over veelzijdigheid...![]()
* Mokster verhuist...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor wacht tot hij wordt aangesproken op het daarvoor beschikbare medium
* Mokster vindt t niet zo gezellig om in haar eentje te etenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef coz het volgende:
Mokster uitnodigd om aan tafel te gaan zitten waar een uitgebreid 3 gangen diner klaarstaat
en een fles wijn![]()
neem er even de tijd voor , ik nog met de vierde gang voor te bereiden , ik schuif wss bij het hoofdgerecht aan ..
*kaarsje aansteek , zoen op lippen van Mokster plant .. en eet smakelijk wenst
druifjes gevoerd wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:07 schreef coz het volgende:
ah je hebt even de wijn geproeft ? , cozje zich excuseert.. maar nu staat het allemaal klaar ..
* achter Mokster gaat staan vraagt omhoog te kijken , en haar een druifje voert ...
* prrrrmooie ogen
![]()
Hey TCquote:
Ja, ik heb minder last van mn maag, alleen nog dikke koppijn. Maar goed, het is al beter. Toch maar niet uit vanavond alleen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey TC![]()
Voel je je al wat beter?
Fijn dat t beter gaat!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja, ik heb minder last van mn maag, alleen nog dikke koppijn. Maar goed, het is al beter. Toch maar niet uit vanavond alleen.![]()
Nee, ik doe vandaag even rustig aan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Fijn dat t beter gaat!![]()
Dat lijkt me idd niet bijster verstandig dan, tenzij je weer terug bij af wil zijn![]()
Goed zo! Eerst uitziekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik doe vandaag even rustig aan.![]()
Morgen gaat de beuk er weer in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo! Eerst uitzieken![]()
Kun je er morgen weer tegenaan![]()
Beuk? Wow..quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Morgen gaat de beuk er weer in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |