* blij is dat Razor niet geshokkeerd isquote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* luistert heel aandachtig...
![]()
![]()
![]()
Heb je aandacht nodig TC?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor gaat maar elders geil zijn, hier wordt het duidelijk niet op prijs gesteld
Dank je nu nog alles uitpakken en zo..quote:
* ziet dat TC er een beetje vermoeid uit ziet en geeft m een warme knuffelquote:
Dat is t leuke werk! Overal een plekje voor vinden. Succes ermee! Enjoyquote:Op donderdag 22 september 2005 17:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dank je nu nog alles uitpakken en zo..
Nee hoor, maar misschien kan ik jou nog wel shockeren...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
* blij is dat Razor niet geshokkeerd is![]()
Try me!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:12 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar misschien kan ik jou nog wel shockeren...
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
pssst... na 18.00 uur is t hier altijd slaapverwekkend...
Maar nu zijn we er samen tegelijk!!quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar nu zijn we er samen tegelijk!!![]()
![]()
* Misstique op bed legtquote:
* Mokster een soort staaf ziet pakkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:46 schreef Mokster het volgende:
Ok... i get the point... moet vanavond mezelf dan maar helpen![]()
* Zeer blij is met het feit dat ze gezelschap heeft gekregen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:46 schreef coz het volgende:
* coz erg
[..]
* Misstique op bed legt
* Mokster ophaalt
* Mokster optilt, naar bed draagt
* Mokster op bed legt
* er zelf tussenin kruipt![]()
ah well .. someones gotto do the dirty job![]()
* Mokster fluistert terug: "maar ik heb liever dat jij het doet"....quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:01 schreef coz het volgende:
welterusten Miss
*ontdekt alsnog streepjesogen bij Misstique ( slechts 2 keer verhaal aangepast)
* maybe its for the better . ik kom al handen , vingers en flexibiliteit te kort bij 1 dame![]()
![]()
![]()
* guess its just you and me èh ..
* Mokster blinddoek voordoet ..
* Vibo pakt, op zijn zachtst aanzet en even tegen Moksters tepel zet ..zachtjes in haar oor fluistert .. "en jij wilde hiermee spelen ?"
Je mag natuurlijk ook meedoen....quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:07 schreef Shakermaker het volgende:
* Shaker gaat er es rustig voor zitten.
Ik wist niet dat ik zo brutaal mocht zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook meedoen....![]()
Hey TCquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:02 schreef Tranceptor het volgende:
Damn ik ben echt niet geil. Ik voel me hondsberoerd, zelfs afgezegd voor werk. Dat doe ik normaal nooit. Ik viel vanochtend twee keer flauw
Bye babequote:Op vrijdag 23 september 2005 10:46 schreef razorfish69 het volgende:
Ik ga van mijn vrije dag genieten!
Geile groeten
Dank je! Werkze schatjequote:Op vrijdag 23 september 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey TC![]()
Dat klinkt niet goed...
* laat TC op de bank liggen en haalt een kopje thee voor m
Your wellcomequote:
Ik heb onvrijwillig vrij genomen, kost me weer centjes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Your wellcome![]()
Misstique is vrij vandaag![]()
Beter dan dat je ziek op je werk zit, dan heeft je baas toch niks aan jequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb onvrijwillig vrij genomen, kost me weer centjes.
Lucky you...quote:
Nee, absoluut niet maar ik val daar in en het ging echt niet vanochtend. Ik viel twee keer flauw, moest de hele tijd naar de wc en barstende koppijn. Ik voel me wel een beetje schuldig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beter dan dat je ziek op je werk zit, dan heeft je baas toch niks aan je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |