Altijd... als conducteur weet je hoe belanrijk een schone fluit isquote:
Dan neem ik uw aanbod gaarne aanquote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef razorfish69 het volgende:
En daar zijn we weer met nummer 54!
Vervolg op: Het grote geilheidstopic deel 53
[..]
Altijd... als conducteur weet je hoe belanrijk een schone fluit is
Als je allebei zin hebt, en je gaat met de trein van Alkmaar naar Zwolle, dan moet je watquote:
I'll keep that in mindquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan neem ik uw aanbod gaarne aan![]()
Dan zoek ik wel een lege coupe..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je allebei zin hebt, en je gaat met de trein van Alkmaar naar Zwolle, dan moet je wat
Ik heb fluitles gehad, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
I'll keep that in mind
O, niet te hard blazen als je er niet meteen geluid uit krijgt he!
Ik kan je ook mijn altijd gezellig conducteurs privé vertrek aanbieden...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel een lege coupe..
of een tweezits..![]()
Mooi!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb fluitles gehad, dus dat komt wel goed![]()
Das mooi!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik kan je ook mijn altijd gezellig conducteurs privé vertrek aanbieden...
Hey, waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op woensdag 21 september 2005 21:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Das mooi!
@webspider: je moet de juiste contacten hebben dus![]()
of een oude pinpasquote:Op woensdag 21 september 2005 21:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Das mooi!
@webspider: je moet de juiste contacten hebben dus![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 07:39 schreef _joepie_ het volgende:
Goodmorning Misstique & WS
Helaas van zeer korte duurquote:Op donderdag 22 september 2005 09:03 schreef Misstique het volgende:
Wat een drukte op de vroege morgen!![]()
Dag cozquote:Op donderdag 22 september 2005 10:45 schreef coz het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
![]()
...
maar ik ben ook weer binnenkort weg
Heel goedquote:
Dag Roelliequote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef Roellie80 het volgende:
ook goedemorgen....
wederom niet echt geil
Klopt, dat is de juiste conclusiequote:Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dag misstique
shake hands; als in .. ook niet echt geil?
maar toch eeuwig blijven posten in het geilheidstopique hahaquote:Op donderdag 22 september 2005 11:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, dat is de juiste conclusie![]()
Ikke welquote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef razorfish69 het volgende:
Allemaal weer hard aan 't werk zie ik?
als een mofo!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef razorfish69 het volgende:
Allemaal weer hard aan 't werk zie ik?
Precies, daarom blijf ik ook in dit topicquote:Op donderdag 22 september 2005 11:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
maar toch eeuwig blijven posten in het geilheidstopique haha
verder lopen er momenteel ook niet echt boeiende topics in SEX of R&P![]()
Ben ik ook, vandaag tenminstequote:
Oh? En wanneer niet dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ik ook, vandaag tenminste![]()
Niet mogelijk hierquote:
Doe er wat leuks mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef coz het volgende:
volgens mij heb ik al jullie geilheid gekregen ofzo!
Dit weekendquote:
Haha, serieus? Ik ook!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit weekend![]()
Misstique heeft morgen vrij![]()
![]()
Verschil moet er wezenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef Tranceptor het volgende:
Tranceptor moet morgen werken en zaterdag aan zijn studie.
Gaan we samen dansen?quote:
Hmm hart onder de riem? Als je dan toch in die regionen bent.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen![]()
* steekt TC hart onder de riem
Toch nog iemand die geil is vandaag!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmm hart onder de riem? Als je dan toch in die regionen bent.![]()
Ben benieuwd waar dat eindigt dan...quote:
De horizontale tango?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar dat eindigt dan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |