Ik heb momenteel geen pecunia om van te spreken, probleem dus..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geen dank, dat gaat je kosten.![]()
We zijn vandaag niet geil, lees ff trugquote:
Ik ben wel geil, dan maak ik wel een eigen topicquote:Op woensdag 21 september 2005 13:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
We zijn vandaag niet geil, lees ff trug![]()
Goedemiddag trouwens![]()
Jij bent altijd geilquote:Op woensdag 21 september 2005 13:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik ben wel geil, dan maak ik wel een eigen topic
Ik kom er tenminste eerlijk voor uitquote:Op woensdag 21 september 2005 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij bent altijd geil![]()
"Het grote Razorfish69-is-altijd-geil-topic"
Dan zie ik alleen de oplossing van betaling in natura.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen pecunia om van te spreken, probleem dus..![]()
En dat is ook bewonderingswaardigquote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik kom er tenminste eerlijk voor uit
Nou ja, ben ook weer niet altijd geil hoor... Volgens mij was ik gistermiddag niet geil
Ik kan je wat vruchten uit m'n boomgaard aanbieden?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan zie ik alleen de oplossing van betaling in natura.![]()
Ik kom wel even inspecteren of daar wat naar mijn smaak tussenzit.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan je wat vruchten uit m'n boomgaard aanbieden?![]()
Werk-ze Razorquote:Op woensdag 21 september 2005 13:28 schreef razorfish69 het volgende:
Deze geile jongen gaat weer werken!
Het blinkt uit in diversiteit, dus dat moet wel goed komenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kom wel even inspecteren of daar wat naar mijn smaak tussenzit.![]()
Ow ik ben benieuwd of is het nog geen pruimentijd?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het blinkt uit in diversiteit, dus dat moet wel goed komen![]()
Bij mij is het altijd pruimentijdquote:Op woensdag 21 september 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow ik ben benieuwd of is het nog geen pruimentijd?
Wanneer ben ik welkom?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd pruimentijd![]()
Onverwachtsquote:
Ik heb wat slecht nieuws, ik zou met een hele crew komen. 'Ónverwachts' kan eigenlijk niemand behalve ik, dus ik kom wel alleen. Is dat een probleem?quote:
In principe niet, betekent alleen dat je meer werk zult moeten verrichten ter compensatie, kun je dat aan?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb wat slecht nieuws, ik zou met een hele crew komen. 'Ónverwachts' kan eigenlijk niemand behalve ik, dus ik kom wel alleen. Is dat een probleem?
Daar heb ik geen twijfel over, maar het wordt wel een eerste keer alleen dus wees niet al te kritisch op mijn werk.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
In principe niet, betekent alleen dat je meer werk zult moeten verrichten ter compensatie, kun je dat aan?
Ik heb wel zeker groene vingers, alleen normaal inspecteren we dus met meerderen. Nu draai ik alleen voor de evalutie op, met het werken in een boomgaard ben ik zeer bedreven en ervaren hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:52 schreef Misstique het volgende:
Oei... ik ben behoorlijk kritisch als het op mijn boomgaard aankomt. Je moet wel groene vingers hebben.
Uiteraard.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef Misstique het volgende:
Goed, je hebt me theoretisch redelijk overtuigd van je kwaliteiten, de praktijk zal het leren![]()
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:06 schreef Misstique het volgende:
Je bent wel erg zeker van jezelf..
Ik zie niet in waarom dat zou moeten, er niks mis met zelfverzekerdheid.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Misstique het volgende:
Kijk je uit dat je daarmee niet een averechts effect bereikt?
Ook dat is prima.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef Misstique het volgende:
Eens, maar daarmee schep je wel hoge verwachtingen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voor lage verwachtingen zou je het uberhaupt moeten laten.
werk vinden in een grote stad ver weg zou bijna de hele oplossing zijnquote:
Kut dusquote:Op woensdag 21 september 2005 20:54 schreef Misstique het volgende:
In dit geval hetzelfde als met de trein: nergens!
Nope, jij?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Kut dus
Om ff ontopic te blijven: Al ooit geile dingen in de trein gedaan?
Nee, (nog) niet... Wel ooit in de zomer tegenover een meisje gezeten met een kort rokje die nogal moeite had (ze deed het express, ik weet het zeker!) om d'r benen bij elkaar te houden...quote:
En je hebt r niet vermanend aangesproken?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Nee, (nog) niet... Wel ooit in de zomer tegenover een meisje gezeten met een kort rokje die nogal moeite had (ze deed het express, ik weet het zeker!) om d'r benen bij elkaar te houden...![]()
Ik wou d'r wel een tik op d'r billen geven, maar ik kon m'n ogen (lang leve de zonnebril!) een beetje moeilijk van bepaalde plekken afhouden...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
En je hebt r niet vermanend aangesproken?
Hehehequote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik wou d'r wel een tik op d'r billen geven, maar ik kon m'n ogen (lang leve de zonnebril!) een beetje moeilijk van bepaalde plekken afhouden...
Dan had je een Sharon Stone moment gehadquote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef razorfish69 het volgende:
Alleen jammer dat ze d'r string niet vergeten was...
En dan nog wel zonder Miss Stone...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan had je een Sharon Stone moment gehad![]()
Das nie zo fijn in de treinquote:Op woensdag 21 september 2005 21:17 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
En dan nog wel zonder Miss Stone...
Ik denk wel dat sommige delen van mijn lichaam dan wel versteend zouden zijn...
Maar wel spannend....quote:
Toilet in de intercity past netquote:Op woensdag 21 september 2005 20:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Kut dus
Om ff ontopic te blijven: Al ooit geile dingen in de trein gedaan?
Het petje heb je alquote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Maar wel spannend....
Opeens heb je het: je wordt conducteur
Een fluitje ook... keertje op blazen?quote:
Plee's in de treinquote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Toilet in de intercity past net(wel net schoongemaakt, anders wil je er niet in de buurt komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |