Mag ik vanavond weer aan jou plukken?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:32 schreef Misstique het volgende:
Dat is de juiste instelling! Carpe diem!!![]()
![]()
Weer?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik vanavond weer aan jou plukken?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weer?![]()
Dat was toch ons geheimpje..
quote:
Het wordt hier steeds gezelliger bedoel jequote:Op woensdag 21 september 2005 10:50 schreef Roellie80 het volgende:
volgens mij hebben jullie het al gezellig genoeg![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:50 schreef Roellie80 het volgende:
volgens mij hebben jullie het al gezellig genoeg![]()
Heb ik niet op t werk...quote:
Done!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat impliceert thuis wel, drop anders ff een meeltje op subatomic@goatrance.net
maar ok ben ook niet geilquote:Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt hier steeds gezelliger bedoel je![]()
Moet je geil zijn om t gezellig te hebben dan?quote:
Nee, maar als hetr gezellig is kan dat wel komen.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet je geil zijn om t gezellig te hebben dan?![]()
nee, dat niet...quote:Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet je geil zijn om t gezellig te hebben dan?![]()
Leuke woordspelingquote:Op woensdag 21 september 2005 11:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, maar als hetr gezellig is kan dat wel komen.![]()
Wordt dus vandaag omgedoopt in "het grote gezelligheidstopic"quote:Op woensdag 21 september 2005 11:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
nee, dat niet...
maar dit is toch niet voor niets "het grote geilheidstopic"![]()
En ik heb oog voor detailquote:Op woensdag 21 september 2005 11:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En ik probeerde hem subtiel te houden.![]()
en alleen voor jou
Als je dan even bedacht dat het voor jou was en niet bedoeld voor de rest van fok, had je ook geen reactie erop gegeven.quote:
Ik reageer altijd primair and old habits die hard.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je dan even bedacht dat het voor jou was en niet bedoeld voor de rest van fok, had je ook geen reactie erop gegeven.
Nou ben ik wel heel geinteresseerd of je blond bent.![]()
Het was geen vraag, maar een opmerkingquote:Op woensdag 21 september 2005 11:29 schreef Roellie80 het volgende:
nog geen antwoord op je vraag TC
ik gok donkerblond halflang haar![]()
Ik beoordeel mensen niet op hun haarkleurquote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef Roellie80 het volgende:
* Roellie80 is duidelijk blond
of is dat niet goed
misschien vroeg ik het wel aan tcquote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen niet op hun haarkleur![]()
Het wachten is dus op het verlossende woord van TC?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
misschien vroeg ik het wel aan tc![]()
niemand kennelijk geil vandaagquote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef Kletz het volgende:
gaat niet echt lekker vandaag of wel roellie
Stel jij eens een vraag, daar ben ik aanzienlijk happiger op.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wachten is dus op het verlossende woord van TC?![]()
Quod erat demonstrandum..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stel jij eens een vraag, daar ben ik aanzienlijk happiger op.![]()
Ik vind het niet nuttig om dat iedere dag te herhalen , wil niet zeggen dat ik het niet benquote:
Dag cozquote:Op woensdag 21 september 2005 12:16 schreef coz het volgende:
[..]
Ik vind het niet nuttig om dat iedere dag te herhalen , wil niet zeggen dat ik het niet ben![]()
![]()
(maar ik heb mezelf voorgenomen om even niet meer te forummen ... lukt dus geweldig zoals je ziet![]()
![]()
)
Tssss... provoceur..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:19 schreef Tranceptor het volgende:
Weet je wat echt een stom topic is?
Het grote geilheidstopic deel 53
![]()
Ga solliciteren dan!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:21 schreef coz het volgende:
omdat ik al een maand of 2 niet aan het soliciteren ben en iedereen om me heen gek van me wordt![]()
en omdat ik best in de omschrijving verslaafd pas ... heb nu al ontwenningsverschijnselen .. zoals je ziet
* bustedquote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Volgens mij vind je dat wel een beetje aantrekkelijk of niet?![]()
das maar de helft van het probleem ....quote:
Nee hoor, dat is het hele probleem in a nutshell:quote:Op woensdag 21 september 2005 12:27 schreef coz het volgende:
[..]
das maar de helft van het probleem ....
(zie je![]()
![]()
)
En dat brengt mijn totaalscore op...?quote:
Kelvin.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat brengt mijn totaalscore op...?
Kelvin?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kelvinquote:Op woensdag 21 september 2005 12:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kelvin?![]()
Ik volg je niet meer..![]()
Dat verduidelijkt een hoop. Bedankt.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Kelvin
Geen dank, dat gaat je kosten.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat verduidelijkt een hoop. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |