Altijd... als conducteur weet je hoe belanrijk een schone fluit isquote:
Dan neem ik uw aanbod gaarne aanquote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef razorfish69 het volgende:
En daar zijn we weer met nummer 54!
Vervolg op: Het grote geilheidstopic deel 53
[..]
Altijd... als conducteur weet je hoe belanrijk een schone fluit is
Als je allebei zin hebt, en je gaat met de trein van Alkmaar naar Zwolle, dan moet je watquote:
I'll keep that in mindquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan neem ik uw aanbod gaarne aan![]()
Dan zoek ik wel een lege coupe..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je allebei zin hebt, en je gaat met de trein van Alkmaar naar Zwolle, dan moet je wat
Ik heb fluitles gehad, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
I'll keep that in mind
O, niet te hard blazen als je er niet meteen geluid uit krijgt he!
Ik kan je ook mijn altijd gezellig conducteurs privé vertrek aanbieden...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel een lege coupe..
of een tweezits..![]()
Mooi!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb fluitles gehad, dus dat komt wel goed![]()
Das mooi!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik kan je ook mijn altijd gezellig conducteurs privé vertrek aanbieden...
Hey, waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op woensdag 21 september 2005 21:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Das mooi!
@webspider: je moet de juiste contacten hebben dus![]()
of een oude pinpasquote:Op woensdag 21 september 2005 21:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Das mooi!
@webspider: je moet de juiste contacten hebben dus![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 07:39 schreef _joepie_ het volgende:
Goodmorning Misstique & WS
Helaas van zeer korte duurquote:Op donderdag 22 september 2005 09:03 schreef Misstique het volgende:
Wat een drukte op de vroege morgen!![]()
Dag cozquote:Op donderdag 22 september 2005 10:45 schreef coz het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
![]()
...
maar ik ben ook weer binnenkort weg
Heel goedquote:
Dag Roelliequote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef Roellie80 het volgende:
ook goedemorgen....
wederom niet echt geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |