Tanja wil als enige naar huis... Nog steeds.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
En morgen een enveloppe, iemand die de enveloppe pakt (vermoedelijk Lieske, die wil naar huis denk ik, en is 'inpulsief') 10.000 euro premie --> exit.
Deze is de snelste en beste:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
ik ga echt ff een andere stream proberen, ben iedere keer als laatste met een nieuwtje![]()
Hoop eigenlijk wel dat de opdracht mislukt, en dan ook echt het hele weekend geen drank, sigaretten etc. Weer eens wat anders![]()
En morgen een enveloppe, iemand die de enveloppe pakt (vermoedelijk Lieske, die wil naar huis denk ik, en is 'impulsief') 10.000 euro premie --> exit.
En dan vrijdag een nieuwe bewoners
***fantaseert verder***
Ralph moet blijvenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
joost nomineert gewoon ralph hoor denk ik, net als rob
Nee hoor... Hij heeft er een hele tijd met Menno over gesproken dat hij Tanja gaat nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef jalla het volgende:
joost nomineert gewoon ralph hoor denk ik, net als rob
Nu zou ik wat lelijke dingen over Chantal kunnen neerpleuren, maar ik hou het hier bij:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef Kimske het volgende:
ik wil toch wel even hier op reageren:
[..]
Dit was chantal die dat zei...
Je moet al die posts vergeten. Natuurlijk mag ze wel genomineerd worden. Joost heeft het toch ook al gezegd dat hij Tanja gaat nomineren. Dat doe je niet als het niet magquote:Op woensdag 21 september 2005 21:37 schreef Day het volgende:
Weet je wat ik wel opvallend vind) (als reactie op de diverse "Tanja mag toch niet genomineerd worden"-posts?
Zou ze dat zelf wel weten? Want ik heb haar al diverse malen horen zeggen: als ik volgende weg moet, dan.....
Yupz.. tijdens de live-uitzending @ 20.30quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef kwakveense het volgende:
wanneer zien wij die dominaties? morgen op tv?
Als ze een week op rantsoen zijn dan sigaretten in laten pakken, dan kan je lachenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Zw0rld het volgende:
Geen slecht idee zo'n fabriekshal.
Alleen sigaretten inpakken is een minder goed idee
Ik zou het wel een ramp vinden, dus laat dr maar lekker blijvenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef jalla het volgende:
lieske is het ook wel een beetje zat volgens mij, die zou het geen ramp vinden als ze moest gaan denk ik
Kan dit niet leiden tot sancties net zoals bij Nathaliequote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze vasthoudt aan een eerste keuze. Lieske is dus weer de klos.
Wat een KUTWIJF
Misschien haar eerste keus na de vorige nominatie, Rob ofzo (hoop ik )quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze vasthoudt aan een eerste keuze. Lieske is dus weer de klos.
Wat een KUTWIJF
klopt ze begint met meisje en blijft dan op diegene stemmen tot die eruit is,op lieske dus ,dan wordt het een jongenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef newsman het volgende:
Tanja nomineert eerst jongen dan meisje zegt ze, vuile leugenaar 2 keer heeft ze op lieske gestemd![]()
![]()
nee ze zei het wel goed,ze is begonnen met een meisje en blijft op die stemmen tot die er uit is,dan wordt het een jongenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk dom. BB laat zeker zien dat ze liegt en dat zal haar geen goed doen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |