Kut Limbo wordt ook wakker!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalalala, 2-0 voor.
Dan ga ik morgen naar de training en scheld 'm verrotquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef Zwansen het volgende:
Lachen als nu Rosenberg invalt en scoort...
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop dat Ajax 3-0 scoort en dat we dan een herhaling krijgen van....
Die krijgt echt zijn minuten nog wel vandaag hoor. Maar Harry mag het ook altijd vanaf de 70ste minuut proberen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik blijf erbij dat als Rosenberg een keer mag meedoen in zo'n wedstrijd als deze, er een één of meer maakt ie los gaat komen en van z'n probleem afkomt.
Haags kwartiertjequote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef HeatWave het volgende:
ja, in de rust scoort Ajax ook niet veel.
Geeft ook niks als Harry het tot de 70e of 75e mag proberen, maar ik denk dat je beide juist in dit soort wedstrijden minuten moet geven de kans dat ze dan scoren is veel groter en het vetrouwen zal dan ook toenemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die krijgt echt zijn minuten nog wel vandaag hoor. Maar Harry mag het ook altijd vanaf de 70ste minuut proberen.
meen je nietquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:23 schreef HeatWave het volgende:
Den haag trapt de bal uit wegens blessure, DE gelegenheid voor de 3de goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |