Check vorige topic eensquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Houniet het volgende:
Stuttgart [1 - 1] Hamburger SV
32' [0 - 1] R.v.d. Vaart
53' [1 - 1] M. Gomez
vdv heeft weer gescoord
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Houniet het volgende:
Stuttgart [1 - 1] Hamburger SV
32' [0 - 1] R.v.d. Vaart
53' [1 - 1] M. Gomez
vdv heeft weer gescoord
ik hoor hetquote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is het nou zo'n tamme zooi geworden?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Zwansen het volgende:
Sneijder scoort toch altijd 2x als ie scoort?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef HeatWave het volgende:
En Harry heeft het ook niet vandaag.. nooit gehad
Op LdL zeiden ze dat Harry eens wat meer hoge ballen zou moeten krijgen.. Daar ben ik het wel mee eens. Daar zit zijn kwaliteit..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef HeatWave het volgende:
En Harry heeft het ook niet vandaag..
Zit wat in, maar Rosales heeft nog niet 1 goeie voorzet uit zijn benen gekregen...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op LdL zeiden ze dat Harry eens wat meer hoge ballen zou moeten krijgen.. Daar ben ik het wel mee eens. Daar zit zijn kwaliteit..
Rot lekker op ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef Shreyas het volgende:
Wat is Heitinga bijzonder slecht zeg, ongelofelijk wat een onprofessionele lul. Waarom heeft Ajax hem nou niet verkocht.
Rosales nu links, Babel in de spits en Pienaar rechtsbuiten?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Harry eraf, de Jong erin..
goeie wissel..
Met dat verkopen ben ik het niet eens, maar met de mening dat Heitinga gewoon als 'ie zo blijft spelen beter weg kan gaan, dat moment begint toch pijnlijk dichtbij te komen. Het is zo jammer, want je zag gewoon in de periode dat 'ie wel goed speelde hoeveel kwaliteit er ini zit.quote:
Wie zijn die twee josti's die staan te juichen/zwaaien vanwege de rode kaart?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |