Pffquote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Wees blij dat je de 3 punten hebt vandaag.
Ik weet het niet..... onder Koe hebben we Valencia en Roma thuis weggespeeld en waren we dominant in het San Siro, maar daartussen zaten ook een heleboel wedstrijden die niks waren. En daarna werd het alleen maar kutter. Ajax kan blijkbaar geen hoog niveau vasthouden. En tegen Den Haag wordt het niet afgestraft, maar in de CL des te meerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar waarom??? Ze speelden fantastisch!
Ze kunnen het! En toch krijg je dit, natuurlijk pakje nu 3 punten, maar ten koste van wat???
Prima!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef StarGazer het volgende:
Pff
Een Ajax hoort dat met minstens 4-0/5-0 te doen en met mooi voetbal
idd, we gaan ervoorquote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef Nashje het volgende:
Jammer dat het geen 5-0 is geworden, is altijd leuk tegen die relnichten.
Zaterdag van Roda-zonder-blonde-neger winnen.
Dat is nou net het verschil tussen Ajax en Feyenoord he. Vandaar ook dat het kampioenschap van 2004 mij helemaal geen ene fuck zegt.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Prima!
Verliezen jullie dan maar alle wedstrijden met fantastisch voetbal en op het end 0 punten, dan spelen wij wel kutwedstrijden waar we aan het einde met 3 punten staan.
Vind ik prima!
ow?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef Houniet het volgende:
voordat rosales geblesseerd was, vond ik hem wel goed spelen
Zelfs Sparta wint in het Oosterpark manquote:
het seizoen, niet deze wedstrijdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow?
Niet EEN gelukte voorzet, vrijwel alle duels weer verloren.. erg goed ja.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Dat is nou net het verschil tussen Ajax en Feyenoord he. Vandaar ook dat het kampioenschap van 2004 mij helemaal geen ene fuck zegt.
GEWELDIG!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef TC03 het volgende:
Nu nog snel die 2-2.Dat zou echt geweldig zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef Tvduijn het volgende:
OMFG WAT IS DIT GODVERDOMME
Ik niet. HeatWavequote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef Merkie het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met HeatWave. Ik vind het serieus keizielig voor hem.
slome kompjoeterquote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Erasmusch het volgende:
Nog kans op 2-2?
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Cheiron het volgende:
Echt belachelijk. Stuur de 10 die in het veld staan maar op strafkamp, en laat Johnny maar rondjes rond het veld lopen tot hij stompjes tot zn knieen heeft. Nog meer verliespunten.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Najaaa zeg, dit is werkelijk te debiel om kwaad over te zijn, mijn god
Datzelfde heb ik...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef Tvduijn het volgende:
Heb nu echt zoiets van verkoop iedereen maar en begin opnieuw, ben het echt helemaal zat met deze selectie, maarja dat lost ook niks op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |