quote:Ever since the CR-X had its makeover, it's seen precious little drag racing action and has spent most of its time pulling show car duty. Or, as Mike puts it, "It's pretty much a trailer queen." However, all that's about to change. The CR-X is finally being geared up for action and, by the time you read this, should already be in competition. With recent dyno results of 618hp@9,200rpm, Mike is confident the CR-X will be a strong contender and hopefully run in the 9s. Of course, Mike no longer needs to rely on the CR-X for his daily transportation, which is a good thing, considering that the car requires full-time mechanical attention-especially when errant rocks can get sucked into the turbo and kill it, along with various pistons and valves, as happened on a recent shakedown run.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
één of andere mafkees heeft z'n Unimog van z'n werk mee naar huis genomen. staat nu hier achter in een parkeer vak waar je normaal al niet makkelijk kan staan met een auto.
leer parkeren, mongoolquote:Op woensdag 21 september 2005 20:22 schreef Unimog het volgende:
Riep er iemand Moggie?
Ik heb geen Opelquote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leer parkeren, mongool
iedereen weet dat jij de 3e zeeuw van de SC bent
Welke generatie?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:25 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik heb geen Opel
Ik wil een moggie
hmm ja. nooit eerder gezien hier eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Whe, een ex-militaire in Duitse gemeenteuitvoering... bizar...
ik heb hier wel vodka. geen jus.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek wilt vodka ju maar ik heb niks meer in huis
Ik heb alleen nog maar drank in huis en theequote:Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek wilt vodka ju maar ik heb niks meer in huis
Alle drank is opquote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar drank in huis en thee
Hebbie geen avondwinkul daarzo dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alle drank is op
Ja oke er staat nog een fles stro rum maar die is niet van mij. Die heb ik voor iemand mee genomen.
En alle winkels zijn al dicht
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef BazzoS het volgende:
lukt al aardig met 't golfje, is BO+ ook al bezig?
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Unimog het volgende:
[..]
Hebbie geen avondwinkul daarzo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |