abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 14:59:00 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_30825112
Dat betekent dus binnen een half jaar van het uitkomen van de revolution, dat er exacte kopieen voor de xbox360 en ps3 te vinden zijn. Alleen hebben die meer grafische kracht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 22 september 2005 @ 14:59:56 #77
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30825140
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef speknek het volgende:
Dat betekent dus binnen een half jaar van het uitkomen van de revolution, dat er exacte kopieen voor de xbox360 en ps3 te vinden zijn. Alleen hebben die meer grafische kracht.
Volgens Nintendo hebben ze de controller beveiligd dmv patenten.
pi_30825189
Oh ik dacht dat Nintendo maar een niche zou zijn?
Houd van een lijntje.
pi_30825237
er is zeker geen nieuws meer van die revolution
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 22 september 2005 @ 15:04:11 #80
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30825274
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ik dacht dat Nintendo maar een niche zou zijn?
Bill is verrast
  donderdag 22 september 2005 @ 15:04:21 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_30825278
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Volgens Nintendo hebben ze de controller beveiligd dmv patenten.
bijna exacte kopieen dan.
Net zoals met de analoge stick. Niet meer door middel van licht (N64), maar door middel van een weerstandsmeter (PS2). Maar het doet precies hetzelfde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30826199
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Radjesh het volgende:

[..]

aha, microsoft aan het slijmen om patenten te kopen..
  donderdag 22 september 2005 @ 15:36:24 #83
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30826268
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Radjesh het volgende:

[..]

Dat valt echt hardstikke mee. Peter Moore zei alleen "kudos" voor een goede "attempt" (poging). tot innoveren. Dus hardstikke onder de indruk is complete larriekoek. Als je zelfs eens de artikel leest... Gewoon een beetje PR bullshit.
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef speknek het volgende:

[..]

bijna exacte kopieen dan.
Net zoals met de analoge stick. Niet meer door middel van licht (N64), maar door middel van een weerstandsmeter (PS2). Maar het doet precies hetzelfde.
Als ze hetzelfde willen moeten ze ook gewoon in de vorm van een afstandsbediening zijn. Want dat is het briljante aan de nieuwe controller van Nintendo. Ik denk persoonlijk dat ze dat niet willen en alleen de gyroscopische dingen pakken en de vorm van de controller makkelijk behouden (dat zou een grote fout zijn maar beter dan niks).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30828354
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef RaymanNL het volgende:
er is zeker geen nieuws meer van die revolution
Zo zit ik ook altijd als ik thuis kom
pi_30829973
Ik moet eerst nog maar eens zien hoe dat ding speelt.
pi_30835401
quote:
Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef D.A.A.F. het volgende:
'Eurogamer helps put the debate to rest. All of those old games that Nintendo said will be available on Nintendo’s next-generation Revolution console are gonna cost gamers.

Nintendo isn’t announcing the details of how these older games would be priced, but a variety of schemes is likely. Some games might be bundled as freebies to entice sales of the console, some might be offered along with the purchase of a current-generation game, and so on.'

oftewel: gratis-gratis-echt gratis zal het niet worden. Toch hoop ik nog op zo'n punten systeem + een eventueel betaalsysteem. Een euro of 5 voor een SNES spelletje wil ik best betalen..
5 euro . Als Nintendo de zoveelste Mario ReReReRe-release nog durft te verkopen voor een euro of 20-30, denk ik niet dat we lekker goedkoop af zullen zijn. Hell, ik heb onlangs nog 20 euro voor de NES Classic Castlevania betaald voor de GBA.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 22 september 2005 @ 20:34:46 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_30835714
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Steeven het volgende:
5 euro . Als Nintendo de zoveelste Mario ReReReRe-release nog durft te verkopen voor een euro of 20-30, denk ik niet dat we lekker goedkoop af zullen zijn. Hell, ik heb onlangs nog 20 euro voor de NES Classic Castlevania betaald voor de GBA.
Da's dan ook niet slim .
Op zich scheelt het wel dat ze geen dure cartridges/boekjes/doosjes meer hoeven te fabriceren. Dus ik verwacht wel dat het nu een stuk goedkoper kan zijn. Aan de andere kant zullen ze de kosten voor het online netwerk ook wel op deze manier terug willen verdienen.
pi_30836049
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Da's dan ook niet slim .
Op zich scheelt het wel dat ze geen dure cartridges/boekjes/doosjes meer hoeven te fabriceren. Dus ik verwacht wel dat het nu een stuk goedkoper kan zijn. Aan de andere kant zullen ze de kosten voor het online netwerk ook wel op deze manier terug willen verdienen.
Wel slim, geniaal spelletje met nostalgische gevoelens . Toch is het wel jammer dat er geen doosje en boekje bij de games zit straks. Maar ja, als ik maar Crono Trigger kan spelen .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 22 september 2005 @ 20:51:05 #89
65330 Ruzbeh
pi_30836443
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Steeven het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, die spellen zijn 20 euro omdat de rest van de GBA games rond 45 euro zijn, dus daarom moet het gewoon hoog blijven. Het kan dus lekker duur worden terwijl het in de oog van de consument vrij goedkoop lijkt.
  donderdag 22 september 2005 @ 20:59:35 #90
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30836806
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, die spellen zijn 20 euro omdat de rest van de GBA games rond 45 euro zijn, dus daarom moet het gewoon hoog blijven. Het kan dus lekker duur worden terwijl het in de oog van de consument vrij goedkoop lijkt.
dan zal het wel 30 euro worden aangezien de prijs voor revo games wel bij de 60 euro zal liggen
Bernie en ik zijn tof.
pi_30836857
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Hoop doet leven zeg ik maar . Zet die roze bril af kerel.
  donderdag 22 september 2005 @ 21:47:00 #92
65330 Ruzbeh
pi_30838906
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef Steeven het volgende:

[..]

Hoop doet leven zeg ik maar . Zet die roze bril af kerel.
't Is toch een goed argument?

Als consumenten zien dat je een SNES spel voor 30 euro kan kopen haken ze af, want ze zijn zo oud, ze weten wel dat je 'm tweedehands kan halen voor een euro ofzo. Die NES classics en SNES ports kunnen zo duur zijn omdat het: a) portable is, b) omdat ze in een nieuw jasje zitten en zich voor kunnen doen als GBA titels (dus kunnen ze zo hoog zijn als 20 euro), c) ze zijn aangepast en hebben wat extra content en d) ze zitten in een doosje, hebben een handleiding, verzending van Nintendo naar winkel, allemaal kosten dus. Bij de Revolution download gebeuren geldt dit allemaal niet.

Maar goed. Als ze zo megaduur worden op de Revolution, gaan ze toch wel omlaag als Nintendo ziet dat ze amper verkopen (niemand en dan ook niemand gaat een SNES spel kopen voor 30 euro als je voor een klein beetje meer een hele Rev spel kan halen).
pi_30839638
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

't Is toch een goed argument?

Als consumenten zien dat je een SNES spel voor 30 euro kan kopen haken ze af, want ze zijn zo oud, ze weten wel dat je 'm tweedehands kan halen voor een euro ofzo. Die NES classics en SNES ports kunnen zo duur zijn omdat het: a) portable is, b) omdat ze in een nieuw jasje zitten en zich voor kunnen doen als GBA titels (dus kunnen ze zo hoog zijn als 20 euro), c) ze zijn aangepast en hebben wat extra content en d) ze zitten in een doosje, hebben een handleiding, verzending van Nintendo naar winkel, allemaal kosten dus. Bij de Revolution download gebeuren geldt dit allemaal niet.

Maar goed. Als ze zo megaduur worden op de Revolution, gaan ze toch wel omlaag als Nintendo ziet dat ze amper verkopen (niemand en dan ook niemand gaat een SNES spel kopen voor 30 euro als je voor een klein beetje meer een hele Rev spel kan halen).
Oh nee? Games als Lufia, Secret of Mana en Crono Trigger gaan op Ebay voor 40-80 euro over de virtuele toonbank, daar hoeft dan nog niet eens een doosje of boekje bij te zitten. Waarom zou Square hier geen slaatje uit slaan en Crono Trigger voor 20-25 euro verkopen? Nintendo is wat dat betreft ook nooit goedkoop geweest met games. Tel daarbij op dat we in de Benelux altijd genaaid worden met hogere prijzen, en naar mijn mening kun je dan ook zeker prijzen vanaf 10 euro verwachten.
  donderdag 22 september 2005 @ 23:35:56 #94
65330 Ruzbeh
pi_30842959

We zullen zien.
pi_30843860
Ah ik wacht gewoon af tot het gekraakt wordt denk ik
En zolang Perfect Dark maar in de downloadservice zit, vind ik alles best
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:03:20 #96
65330 Ruzbeh
pi_30843920
Waarom ga je nou wachten tot het gekraakt wordt ofzo? Anders download je toch gewoon nu de roms en speel je ze op de PC (moet je even je PC aansluiten op je TV).
  vrijdag 23 september 2005 @ 01:21:37 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30846370
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom ga je nou wachten tot het gekraakt wordt ofzo? Anders download je toch gewoon nu de roms en speel je ze op de PC (moet je even je PC aansluiten op je TV).
HEY DAAR HEBBEN WE HET HIER NIET OVER

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30849125
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Foei
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30849844
ROMS zijn sfeerloos.
  vrijdag 23 september 2005 @ 09:32:52 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30849906
Hij zegt ook niet dat ROMS goed zijn, hij zegt alleen dat een gekraakte Revo hetzelfde effect heeft als ROMS
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')