http://www.telegraaf.nl/b(...)en_wordt_warmer.htmlquote:LOS ANGELES - Het klimaat op de planeet Mars vertoont "een opwarmende trend" en op basis van recente beelden hebben wetenschappers ook vastgesteld dat er seismische activiteit moet zijn. Dat heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA gezegd.
een ruimtevaartuig van NASA, Mars Global Surveyor, heeft op de planeet de afgelopen jaren veranderingen in het oppervlakte vastgesteld. Er zijn nieuwe kraters ontstaan en de vormen van rotsformaties en heuvels zijn gewijzigd, mogelijk door bevingen. Aan de zuidelijk pool van de planeet neemt de hoeveelheid bevroren kooldioxide af.
De Marsverkenner is sinds 1997 op de 'rode planeet' actief.
wie weet wij weten dat nietquote:Op woensdag 21 september 2005 18:16 schreef Darklight het volgende:
Er is een aardbeving, dus is er leven op Mars![]()
Erg logisch idd![]()
ja, op Mars hebben ze ook last van het broeikaseffect, al die auto's en fabrieken daar. weer een bewijs dat die bullshitbroeikastheorie voor het grootste deel gezeik en een excuus is om de prijzen voor de burger omhoog te gooien.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:43 schreef Adelante het volgende:
Lijkt wel een soort van broeikas effect op mars te zijn
Ik klikte bijnaquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef Meki het volgende:
de zon komt dichterbij
of aan verbeterde meetmethoden?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou het dan toch gewoon aan de zon liggen die meer warmte geeft?
Als dit voorbij zullen er geen joden of moslims of katholieke of wat dan ook zijn...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef SpugendeLama het volgende:
Volgens mijn Imam zitten De Joden er achter!
Eigen schuld dan maar moet je maar denken, hadden ze maar naar de Priors moeten luisteren en Origin moeten omarmen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef francorex het volgende:
Als dit voorbij zullen er geen joden of moslims of katholieke of wat dan ook zijn...
We will be one-ness
het kan =/= kan niet andersquote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef Meki het volgende:
[..]
wie weet wij weten dat niet
dus daarom zeg ik ook het kan
wie weet is er wel leven in Pluto
Hoe bedoel je? Wat denk je dat er aan de hand is in HET heelal?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef Meki het volgende:
wat gebeurt er nu daar dat vraag ik me af
wat gebeurt er nu in de heelal
tsjonge jonge..wat een randdebiel ben jij....quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef baskabel4 het volgende:
is het al opgeeist?
de heelal staat er voor niksquote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef Lucky8 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat denk je dat er aan de hand is in HET heelal?
hee......effe normaal tegen jezelf ja....quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
tsjonge jonge..wat een randdebiel ben jij....
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
hee......effe normaal tegen jezelf ja....
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:55 schreef mikerw het volgende:
[..]
ja, op Mars hebben ze ook last van het broeikaseffect, al die auto's en fabrieken daar. weer een bewijs dat die bullshitbroeikastheorie voor het grootste deel gezeik en een excuus is om de prijzen voor de burger omhoog te gooien.
maar die heineken biertap staat er toch maar mooiquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Inderdaad, al die kutrobots zorgen voor heel veel uitlaatgassne op mars
Dat is onzin. Maar waarom dan, Dominique? Vrij simpel: Mars is de Aarde niet en de Aarde is Mars niet. Er is veel meer bekend over het klimaat op Aarde dan op Mars, daarom heeft men kunnen ontdekken dat de mensheid zorgt voor een versterkt broeikaseffect en blijft het over wat er op Mars gebeurt vooralsnog gissen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:55 schreef mikerw het volgende:
[..]
ja, op Mars hebben ze ook last van het broeikaseffect, al die auto's en fabrieken daar. weer een bewijs dat die bullshitbroeikastheorie voor het grootste deel gezeik en een excuus is om de prijzen voor de burger omhoog te gooien.
Preciesquote:Op woensdag 21 september 2005 18:55 schreef mikerw het volgende:
Wat de neuk denk je dat er in de heelal aan de hand is. Alleen in ons melkwegstelsel hebben we al honderd miljard sterren. Nu is er misschien 1 sterrenstelsel waar wat gebeurt in redelijk korte periodes en er is iets aan de hand in het heelal.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
de heelal staat er voor niks
er is daar aan de hand maar niemand weet het
Ik denk dat Allah boos isquote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef Meki het volgende:
wat gebeurt er nu daar dat vraag ik me af
wat gebeurt er nu in de heelal
Zo simpel, maar zo briljant!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef Meki het volgende:
de zon komt dichterbij
enne een beetje schyzofrene ??quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
tsjonge jonge..wat een randdebiel ben jij....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |