V.quote:U hebt gezocht op ofzo:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
We houden het wel eerlijk natuurlijk. Bij deze is Yvonne eruit gehaald en werkt de poll.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
godsamme, vergeet je Nikky!
Omdad ik het idé hep dadt hei wel diesleksiets is.quote:Je hebt gestemd op: Marty26
op wie, blauw adergebroed, op wiequote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
In de OP kun je stemmen inderdaad, helder lichie.![]()
Wat ben je weer scherp vandaag Bupa.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik sta er niet bij.
Het is addergebroed.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
op wie, blauw adergebroed, op wie![]()
Ik quote hem even, voor het nageslacht.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef B_BOY het volgende:
ik zeg niet wat ik gestemd heb. ben bang voor een afrekening in het circuit.
Anders wij wel!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:07 schreef mother-mother het volgende:
sow benk ff blei tot ik niet modereter meer ben![]()
Ik sta er niet eens in.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:09 schreef yvonne het volgende:
Ik mis namen, kuttest
die leest met één wenkbrauwquote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef Snakey het volgende:
Ik sta er niet eens in.![]()
En volgens Knut ben ik zo dislectisch als de pest.![]()
moi.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Dos37 het volgende:
Taalkundig zou ik anders het sterkst zijn
joa hequote:
Je bent geen l33t nerdquote:
Dat is die pipo die nieuw op KLB is ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en Tha_Twie de neuk is dát nu weer? Zeker zo'n druif van een GC mod of zo
![]()
of heb ik hem nu eens zien langskomen op PUBquote:Op woensdag 21 september 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is die pipo die nieuw op KLB is ofzo?![]()
ikquote:Op woensdag 21 september 2005 20:08 schreef tonks het volgende:
Wie kent marty nou niet, kom op man.
Mja, ingelikt met kwartetquote:Op woensdag 21 september 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is die pipo die nieuw op KLB is ofzo?![]()
Hij zit ook wel eens in MUZ en GC.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of heb ik hem nu eens zien langskomen op PUB
ik zal er eens op letten. Misschien kan ik volgende week nog wel stemmen dan. Nu heb ik een nog niet al te goed beeld van alle modjes om een eerlijke stem uit te brengen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij zit ook wel eens in MUZ en GC.
Ik heb al wel gestemd.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal er eens op letten. Misschien kan ik volgende week nog wel stemmen dan. Nu heb ik een nog niet al te goed beeld van alle modjes om een eerlijke stem uit te brengen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee hoor.. selectief in subforumkeuze
Nee je bent geen mod, zal je ook nooit worden trouwens.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Slowchat verwijderd! Ontopic!![]()
jij wordt toch volgende week mod?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Slowchat verwijderd! Ontopic!![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij wordt toch volgende week mod?
jammer, dan wordt ik toch ooit eens modquote:Op woensdag 21 september 2005 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Postopkrikkers als mod? Neh, denk het niet. Dan was yvonne A geweest
Nog niet nee.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. dat was nog niet wereldkundig gemaakt?
Guess whatquote:Op woensdag 21 september 2005 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Postopkrikkers als mod? Neh, denk het niet. Dan was yvonne A geweest
Ik ben ondroerdquote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Poll: de dislectischte FA kontestnikky nikky
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Je fercheet de kinders op het sgool plein.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben ondroerd
Ik wilt dan oock graag mein school bedanke en natuurleik ook mijn ouderz die mei jarelang hier in hebbu gesteunt... * traantju wechpinkd*
ijndeleik erkening foor mein harde werku.!!!
Ik sgreev school vaud, het moesd sgool zein. Maar jei sgreev plijn vaudquote:Op woensdag 21 september 2005 23:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je fercheet de kinders op het sgool plein.![]()
Zoriequote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik sgreev school vaud, het moesd sgool zein. Maar jei sgreev plijn vaud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |