abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:29:59 #201
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30863434
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:28 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Precies daarom zijn het zulke scheve vergelijkingen om zulke films met een politiek geladen film zoals deze te vergelijken.
Dus actiefilms waarin bepaalde bevolkingsgroepen allemaal slecht zijn zijn niet te vergelijken met deze film. hm.

Ik zie niet waarom deze film extra politiek geladen zou zijn ipv andere films eigenlijk.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:30:32 #202
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30863448
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat kan je beter onder de politiek correctheid kunnen schuiven van de progressieve media die altijd voor de underdog kiest en daarna geen nuances meer kan maken, maar ik zie niet in wat dat met deze film te maken heeft.
Dat censureren het domste is wat je kunt doen.
pi_30863502
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:24 schreef Posdnous het volgende:
Kweenie, wat voor de 1 legendes zijn, zijn voor de ander waarheid.
Da's wel erg slap. Dingen die fysiek onmogelijk zijn, zijn per definitie niet waar.
quote:
Bovendien is het gewoon zeer en zeer triest zoiets te verbieden en elke willekeurige Chuck Norris-film aftreksel waarin Arabieren per definitie gemene slechte terroristen zijn gewoon toe te staan natuurlijk.
Nee. Dat is net zomin vergelijkbaar als Submission. Dit is gewoon een lulverhaal. Er zijn Arabische terroristen, er zijn geen oogtransplantaties. Maak je een film over Joodse terroristen of dubieuze orgaantransplantaties, is er niets aan de hand.
(De verrader in ''Midnight Express'' is ook Israelisch, geloof ik. Is die film verboden?)
pi_30863524
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dus actiefilms waarin bepaalde bevolkingsgroepen allemaal slecht zijn zijn niet te vergelijken met deze film. hm.
Noem eens een paar voorbeelden?
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:33:34 #205
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30863532
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:28 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoezo? net alsof moslims opeens Joden gaat haten door zo'n film. .

Als ze dat al niet deden brengt zo'n film daar vrij weinig verandering in hoor.

En jodenhaat is zoals je zelf aangeeft nog vrij actueel dus nogal dom om te zeggen dat Mein Kampf in het huidige tijdsbeeld niet meer actueel zou zijn .

'zwaktebod' .
Het vertroebeld de geesten van de kinderen ja, sterk argument, 'zo'n film maakt niet uit, als ze joden haten maakt die film ook niks meer uit.'
Jodenhaat is actueel in de context van de relatie tussen joden en de islam, het anti-semitisme in mein kampf is veel minder relevant in de huidige context waar wij in leven. Maar ik pleit ook niet voor het vrijgeven van mein kampf, vindt het verbod goed zoals het is.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30863550
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:26 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Je kan van alles wel als 'tot haat aanzetten' zien, wat is dat nou voor gelul .
Je slaat de spijker op de kop! DankU!
Je kan volgens jouw redenering dus zeggen dat Submission dat niet doet.
Maar geloof me, dat deed Submission sowieso al niet!

Zahra's Blue Eyes is, als je kijkt hoe die film getint is, en de context waarin ie geplaatst moet worden, en het beoogd publiek, wel degelijk bedoeld om haat aan te zetten!
Denk na, STRUISVOGEL!
'The cynics are right nine times out of ten.' -- HL Mencken.
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:34:09 #207
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30863553
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Noem eens een paar voorbeelden?
Invasion U.S.A.
pi_30863578
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Invasion U.S.A.
Gaat het daar over een hele bevolkingsgroep?
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:37:41 #209
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30863643
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Da's wel erg slap. Dingen die fysiek onmogelijk zijn, zijn per definitie niet waar.
[..]

Nee. Dat is net zomin vergelijkbaar als Submission. Dit is gewoon een lulverhaal. Er zijn Arabische terroristen, er zijn geen oogtransplantaties. Maak je een film over Joodse terroristen of dubieuze orgaantransplantaties, is er niets aan de hand.
(De verrader in ''Midnight Express'' is ook Israelisch, geloof ik. Is die film verboden?)
Ow, wacht even. De film moet per se realistisch zijn...

Hm..apart dat al die films over Russen die genetisch gemanipuleerde zombies inzetten of gifgas uitproberen op kinderen etc. nooit verboden zijn in de jaren 60 .

Trouwens grappig dat je Midnight Express noemt. Een film waarin werkelijk ALLE Turken smerige, brute varkens zijn en zelfs de hoofdpersoon waar het om draait (het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal) meerdere malen heeft aangegeven dat de uitwerking helemaal nergens op slaat en het totaal niet zo was dat het allemaal van die beesten waren zoals in de film. Merkwaardig.
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:38:59 #210
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30863670
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Gaat het daar over een hele bevolkingsgroep?
Als elke Arabier een terrorist blijkt te zijn en de normale burgers smerige onderkruipers zijn die de terrosristen helpen, tja.

Het barst van dat soort films trouwens, ook over Vietnam bijvoorbeeld.
pi_30863732
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hm..apart dat al die films over Russen die genetisch gemanipuleerde zombies inzetten of gifgas uitproberen op kinderen etc. nooit verboden zijn in de jaren 60 .
Waarom is dat in hemelsnaam relevant?
quote:
Trouwens grappig dat je Midnight Express noemt. Een film waarin werkelijk ALLE Turken smerige, brute varkens zijn en zelfs de hoofdpersoon waar het om draait (het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal) meerdere malen heeft aangegeven dat de uitwerking helemaal nergens op slaat en het totaal niet zo was dat het allemaal van die beesten waren zoals in de film. Merkwaardig.
Ik weet dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal en ook gechargeerd. Toch is het IN EEN GEVANGENISFILM die zich afspeelt in een land dat niet bekend staat om zijn achting voor de mensenrechten, niet zo heel gek. Als je dezelfde film over een Israelische gevangenis maakte, zou ik er ook geen bezwaar tegen hebben.
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:41:57 #212
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30863763
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:34 schreef Cynical het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op de kop! DankU!
Je kan volgens jouw redenering dus zeggen dat Submission dat niet doet.
Maar geloof me, dat deed Submission sowieso al niet!

Zahra's Blue Eyes is, als je kijkt hoe die film getint is, en de context waarin ie geplaatst moet worden, en het beoogd publiek, wel degelijk bedoeld om haat aan te zetten!
Denk na, STRUISVOGEL!
Ik heb met geen woord gerept over Submission dus ik begrijp niet helemaal waar je over zit te lullen .

Submission vind ik overigens ook haatdragend maar die hoeft van mij ook zeker niet verboden te worden.

Hoe kom je er trouwens bij dat het publiek van die Iraanse films per definitie moslims is

Het barst van de films uit het Midden-Oosten en landen als Iran die heel populair zijn in bvb het Europese arthouse-circuit.

En wat lul je over 'hoe die film getint is' terwijl je hem zelf niet eens hebt gezien .

Echt, dit is te zielig voor woorden .
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:43:04 #213
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30863804
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom is dat in hemelsnaam relevant?
[..]

Ik weet dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal en ook gechargeerd. Toch is het IN EEN GEVANGENISFILM die zich afspeelt in een land dat niet bekend staat om zijn achting voor de mensenrechten, niet zo heel gek. Als je dezelfde film over een Israelische gevangenis maakte, zou ik er ook geen bezwaar tegen hebben.
Ik vind het anders verdacht veel hetzelfde.

Aandikken is schijnbaar geoorloofd om een punt te maken. Dus de Palestijnse kwestie kan er schijnbaar ook baat bij hebben zaken aan te dikken. Ik zie het verschil niet...
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:43:25 #214
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30863816
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als er al sprake was van een klimaat waar Turken gewantrouwd en gehaat worden omdat zij Turks zijn lijkt het mij idd een verstandige beslissing om zo'n film te verbieden.
Maar nog 1 keertje, die context is er niet en in het geval van Joden en Moslims wel...

Je probeert echt uit alle macht allerlei voorbeelden van andere films bij te halen waaruit zou blijken dat dit soort films acceptabel zouden moeten zijn en dat is naief.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:46:05 #215
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30863894
Submission is zekers haatdragend, in ieder geval is het haatveroorzakend, de pijnlijke manier waarop wijlen Theo van G. met pure haat werd geconfronteerd en hoe hij aan zijn einde is gekomen zijn daar een goed voorbeeld van, Mohammed B. uitte zijn ongenoegen en haat in de vorm van een (bot) mes.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_30863956
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik heb met geen woord gerept over Submission dus ik begrijp niet helemaal waar je over zit te lullen .

Submission vind ik overigens ook haatdragend maar die hoeft van mij ook zeker niet verboden te worden.

Hoe kom je er trouwens bij dat het publiek van die Iraanse films per definitie moslims is

Het barst van de films uit het Midden-Oosten en landen als Iran die heel populair zijn in bvb het Europese arthouse-circuit.

En wat lul je over 'hoe die film getint is' terwijl je hem zelf niet eens hebt gezien .

Echt, dit is te zielig voor woorden .
LEZEN!!! Ik heb het over het BEOOGD publiek. Dat is wat anders!
Deze film is niet voor het arthouse-circuit bedoeld jongen!
Lees de beschrijving eens van die film. Als er dan geen lampje gaat branden, dan ben je dus een struisvogel!

Jij bent echt zo'n gast die een onwetende of een onwillende of een per ce haat-willen-dragende (want dan identificeer je je beter met je peergroup, namelijk moslims, tenminste dat denk je dan) of een combinatie van eerder genoemde, moslim.
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:48:41 #217
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30863969
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Invasion U.S.A.
Trouwens nog even bij vermelden dat van die Arabieren-zijn-slecht en worden gekilled Chuck Norris achtige Amerikaanse films geregeld gemaakt werden door regisseurs als Menahem Golan...
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:50:28 #218
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30864020
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Cynical het volgende:

En jij weet wat het beoogd publiek is door...
quote:
Lees de beschrijving eens van die film. Als er dan geen lampje gaat branden, dan ben je dus een struisvogel!
Goed argument .
quote:
Jij bent echt zo'n gast die een onwetende of een onwillende of een per ce haat-willen-dragende (want dan identificeer je je beter met je peergroup, namelijk moslims, tenminste dat denk je dan) of een combinatie van eerder genoemde, moslim.
. Het lijkt me duidelijk dat ik verder niet meer met dit soort zielige gedoe te maken wil hebben. Tabee.
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:52:57 #219
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30864084
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Cynical het volgende:

[..]

Hou het maar op links en naief. Heeft geen zin om verder te discussieren met hem, hij is ervan overtuigd dat deze film geen probleem is, gelukkig denkt de (iig een deel van de) politiek daar anders over.
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:53:57 #220
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30864111
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef Posdnous het volgende:
En jij weet wat het beoogd publiek is door...
Doordat ze het verkopen in Moskeeen?

Damn...
pi_30864151
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Submission is zekers haatdragend, in ieder geval is het haatveroorzakend, de pijnlijke manier waarop wijlen Theo van G. met pure haat werd geconfronteerd en hoe hij aan zijn einde is gekomen zijn daar een goed voorbeeld van, Mohammed B. uitte zijn ongenoegen en haat in de vorm van een (bot) mes.

²
NEEEEE
..............................................die film heeft geen haat tegen moslims veroorzaakt. Maar dat wil je nu graag zien, want JIJ wil je als moslim nu eenmaal graag identificeren met moslims die worden gehaat (terroristen bijvoorbeeld). Want dan heb je ook een reden om boos te zijn. En dat vind je fijn, want dan kan je je afzetten tegen onze maatschappij.
Ik wens je veel plezier hier. Ik snap dan niet hoe je hier gelukkig kan worden. Saoedi-Arabie past dan veel beter bij je, echt!
Daar zul je dan wel gelukkig worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cynical op 23-09-2005 18:03:22 ]
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:00:50 #222
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30864299
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:52 schreef Pracissor het volgende:
hij is ervan overtuigd dat deze film geen probleem is
Hoe kom je daar nu weer bij Ik zeg alleen dat ik dat net als jullie niet kan weten.
pi_30864304
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, er waren er toch wel een aantal die plotseling Hirsi Ali en koorknaap wijlen THeo van G. haatten, en ik was er geen van. Theo-tje heeft de haat die door hen is aangewakkerd aan den lijve ondervonden en kan het niet meer na vertellen.
[..]
dat wil nog niet zeggen dat het aanzetten tot haat is. jezelf gehaat maken door je kritisch te uiten is iets anders dan een hele bevolkingsgroep gehaat maken door leugenachtige en propagandistische films te verspreiden.
pi_30864486
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef Posdnous het volgende:

. Het lijkt me duidelijk dat ik verder niet meer met dit soort zielige gedoe te maken wil hebben.
Tabee.
Pijnlijk he, als ik je via Internet (nota bene) ontrafel.
Een struisvogel vermomd als mens is inderdaad zielig.
Hadoe!!!!
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:09:00 #225
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30864529
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:07 schreef Cynical het volgende:

[..]

Pijnlijk he, als ik je via Internet (nota bene) ontrafel.
Een struisvogel vermomd als mens is inderdaad zielig.
Hadoe!!!!
Ik word ontrafeld .

Moet je per se jezelf nog belachelijker maken dan je al gedaan had? .
pi_30864562
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:09 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik word ontrafeld .

Moet je per se jezelf nog belachelijker maken dan je al gedaan had? .
Ja liefst wel.
Keep em' coming!
pi_30869591
oke, gaat het hoer nou over submission of over Academy Award waardig materiaal in de vorm van "Zahra's Blue Eyes"...

die plaatjes alleen al:

I went clubbing. Softest coat ever.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 september 2005 @ 22:43:29 #228
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_30872955
WTF moet dat figuur op het 2e plaatje voorstellen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_30873071
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk een jood.
pi_30873089
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
de joods versie van BSB
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_30873756
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:09 schreef Cynical het volgende:

[..]

Als Submission als DOEL / BOODSCHAP had, om moslims te DISCRIMINEREN / KWETSEN, dan was die film VERBODEN geweest!

Dat is de WET, weet je wel....
NEEEEEE NIET DE SHARIA!
maar juist Nederland verbiedt dat niet omdat ze zo hypocriet zijn

dus mag deze waarheid film niet verboden worden maar moet juist in alle bioscopen te zien zijn
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30874262
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:10 schreef Meki het volgende:

[..]

dus mag deze waarheid film niet verboden worden maar moet juist in alle bioscopen te zien zijn
toon die zogenaamde waarheid eens aan
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:28:36 #233
3542 Gia
User under construction
pi_30874300
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe kan iets, wat medisch niet mogelijk is, nou waarheid zijn?
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:31:18 #234
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30874380
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Rare conclusie zeg, als het niet medisch mogelijk zou zijn zouden ze er geen film van maken, je draait de bewijslast om vind ik.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_30874544
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Gia het volgende:

[..]

alles is mogelijk
het kan me niet verbazen als ze dat echt deden want Israel is tot alles in staat
als iemand ontkent dat ie atoomwapens heeft terwijl iedereen dat al weet - dat zegt al genoeg
pi_30874590
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

toon die zogenaamde waarheid eens aan
de film laat zien hoe Israel daar in staat is om dat te doen
ze leggen alle kritieken naast hun neer
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:33:06 #237
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30876086
Zitten nogal wat spiertjes aan het oog vast die het gewoon onmogelijk maken met de huidige technology.

Verder lijkt het me wel een grappige film, toont weer aan hoe hypocriet de nederlanders wel weer niet zijn.
I'm nobody's sheep
pi_30876223
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:33 schreef Scandum het volgende:
Zitten nogal wat spiertjes aan het oog vast die het gewoon onmogelijk maken met de huidige technology.

Verder lijkt het me wel een grappige film, toont weer aan hoe hypocriet de nederlanders wel weer niet zijn.
ja idd we laten een informatieve film over de islam toe en een nazi achtige film verbieden we... wat vreselijk
pi_30876240
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar als ze dat zouden doen, denk je dat Israel daar mee weg zou komen? Als deze film een documentaire zou zijn, dan had Israel zich voor dit gedrag moeten verantwoorden. En dan zouden de straffen niet mals zijn! Maar deze film geen docu; hij is zelfs fictief.

En ik weet ook wel dat Israel ook niet altijd braaf is. Maar dat is een reactie op terroristische acties van Palestijnen! Jij zou ook woedend zijn als jouw kinderen in de bus op weg naar school door een terrorist zouden opgeblazen zijn, of niet? Ik wel, hoor.
Of het dan slim is om Palestijnse huizen te gaan bulldozen, wat soms als reactie gedaan word, daar kun je over twijfelen. Maar daar gaat deze discussie niet over! Open daar dan een topic over!

Israel zal inderdaad wel nukes hebben, maar dat is gewoon om het machtsvacuum op te vullen. Immers, het is hun kleine landje tegen zo'n beetje de hele Arabische wereld. Een nuke vult dat machtsverschil op.
Maar niemand in de wereld zou als land zo dom zijn om ze in te zetten. En Israel al helemaal niet, want dat land ligt tussen Arabische landen. En als die het doel van een nuke zou zijn, dan is de schade zo groot, dat Israel zelf ook goed naar de klote is, nota bene door hun eigen nuke! (fall-out bijv.)
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:50:57 #240
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30876498
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef GewoneMan het volgende:
ja idd we laten een informatieve film over de islam toe en een nazi achtige film verbieden we... wat vreselijk
Daar denken de moslims anders over. Is het je nooit opgevallen dat we in een land leven waar de burgers als kleutertjes behandeld worden?
I'm nobody's sheep
pi_30876645
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:50 schreef Scandum het volgende:

[..]

Daar denken de moslims anders over. Is het je nooit opgevallen dat we in een land leven waar de burgers als kleutertjes behandeld worden?
Daar denken de Nederlanders niet anders over.
Als moslims daar wel anders over denken, dan is dat toch echt hun probleem. Stelletje huillies.

Interessante stelling dat je denkt dat we hier als kleutertjes behandeld worden. Kun je dat toelichten? Serieus, ben benieuwd waarom je dat denkt.
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:17:26 #242
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30877086
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef Cynical het volgende:
Daar denken de Nederlanders niet anders over.
Omdat ze goed geindoctrineerd zijn.

Denk je nou echt dat je problemen kan laten verdwijnen door de symptomen te verbieden?
I'm nobody's sheep
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:47:02 #243
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30877600
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Rare conclusie zeg, als het niet medisch mogelijk zou zijn zouden ze er geen film van maken, je draait de bewijslast om vind ik.

²
Dus Star Wars is echt gebeurd?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  Moderator / Redactie FP zaterdag 24 september 2005 @ 02:39:13 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_30878283
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Niet dan?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_30878385
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef RonaldV het volgende:

[..]

jah en lord of the rings ook om maar te zwijgen over dawn of the dead en alle jurassic park delen
pi_30879952
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:17 schreef Scandum het volgende:

[..]

Omdat ze goed geindoctrineerd zijn.

Denk je nou echt dat je problemen kan laten verdwijnen door de symptomen te verbieden?
Pleit je nu voor genocide? Het probleem zelf maw de moslims laten verdwijnen?
Foei!
pi_30882317
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:05 schreef NiTiN het volgende:
oke, gaat het hoer nou over submission of over Academy Award waardig materiaal in de vorm van "Zahra's Blue Eyes"...

die plaatjes alleen al:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een lelijke mensen in Iran! Daar gaat mijn eetlust
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:14:27 #248
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_30883003
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 09:28 schreef Doderok het volgende:
Pleit je nu voor genocide? Het probleem zelf maw de moslims laten verdwijnen?
Foei!
Hoe kom je daar nou weer bij?

Ik zeg alleen dat we niet zo zielig moeten doen over de vrijheid van menings uiting en andere zaken.
I'm nobody's sheep
pi_30887797
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik vind het anders verdacht veel hetzelfde.
Dat kun je wel vinden, maar het blijkt nergens uit.
quote:
Aandikken is schijnbaar geoorloofd om een punt te maken. Dus de Palestijnse kwestie kan er schijnbaar ook baat bij hebben zaken aan te dikken. Ik zie het verschil niet...
Iedereen weet dat zombies niet bestaan. Oogtransplantaties daarentegen klinken nog bestaanbaar. En dat niemand in het Midden-Oosten een zier om de ''Palestijnen'' geeft, mag toch wel duidelijk zijn.
pi_30887958
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:37 schreef Meki het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef Meki het volgende:

[..]

alles is mogelijk
het kan me niet verbazen als ze dat echt deden want Israel is tot alles in staat
als iemand ontkent dat ie atoomwapens heeft terwijl iedereen dat al weet - dat zegt al genoeg
Heel goed, Meki. Alles dat je hier schrijft, is letterlijk waar in het geval van Iran. Daar zijn ze ook tot alles in staat (zie een aantal recente rechtszaken), heeft een dubieus atoomprogramma, legt alle kritiek naast zich neer (ik hoop dat je niet op de VN-resoluties doelt), enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')