Ja liefst wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik word ontrafeld![]()
![]()
.
Moet je per se jezelf nog belachelijker maken dan je al gedaan had?.
Ik denk een jood.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WTF moet dat figuur op het 2e plaatje voorstellen
de joods versie van BSBquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WTF moet dat figuur op het 2e plaatje voorstellen
maar juist Nederland verbiedt dat niet omdat ze zo hypocriet zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:09 schreef Cynical het volgende:
[..]
Als Submission als DOEL / BOODSCHAP had, om moslims te DISCRIMINEREN / KWETSEN, dan was die film VERBODEN geweest!![]()
Dat is de WET, weet je wel....![]()
NEEEEEE NIET DE SHARIA!![]()
toon die zogenaamde waarheid eens aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
maar juist Nederland verbiedt dat niet omdat ze zo hypocriet zijn
dus mag deze waarheid film niet verboden worden maar moet juist in alle bioscopen te zien zijn
Hoe kan iets, wat medisch niet mogelijk is, nou waarheid zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
maar juist Nederland verbiedt dat niet omdat ze zo hypocriet zijn
dus mag deze waarheid film niet verboden worden maar moet juist in alle bioscopen te zien zijn
Rare conclusie zeg, als het niet medisch mogelijk zou zijn zouden ze er geen film van maken, je draait de bewijslast om vind ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe kan iets, wat medisch niet mogelijk is, nou waarheid zijn?
alles is mogelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe kan iets, wat medisch niet mogelijk is, nou waarheid zijn?
de film laat zien hoe Israel daar in staat is om dat te doenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
toon die zogenaamde waarheid eens aan![]()
ja idd we laten een informatieve film over de islam toe en een nazi achtige film verbieden we... wat vreselijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:33 schreef Scandum het volgende:
Zitten nogal wat spiertjes aan het oog vast die het gewoon onmogelijk maken met de huidige technology.
Verder lijkt het me wel een grappige film, toont weer aan hoe hypocriet de nederlanders wel weer niet zijn.
Maar als ze dat zouden doen, denk je dat Israel daar mee weg zou komen? Als deze film een documentaire zou zijn, dan had Israel zich voor dit gedrag moeten verantwoorden. En dan zouden de straffen niet mals zijn! Maar deze film geen docu; hij is zelfs fictief.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
de film laat zien hoe Israel daar in staat is om dat te doen
ze leggen alle kritieken naast hun neer
Daar denken de moslims anders over. Is het je nooit opgevallen dat we in een land leven waar de burgers als kleutertjes behandeld worden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef GewoneMan het volgende:
ja idd we laten een informatieve film over de islam toe en een nazi achtige film verbieden we... wat vreselijk![]()
Daar denken de Nederlanders niet anders over.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:50 schreef Scandum het volgende:
[..]
Daar denken de moslims anders over. Is het je nooit opgevallen dat we in een land leven waar de burgers als kleutertjes behandeld worden?
Omdat ze goed geindoctrineerd zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef Cynical het volgende:
Daar denken de Nederlanders niet anders over.![]()
Dus Star Wars is echt gebeurd?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rare conclusie zeg, als het niet medisch mogelijk zou zijn zouden ze er geen film van maken, je draait de bewijslast om vind ik.²
Niet dan?quote:
jah en lord of the rings ook om maar te zwijgen over dawn of the dead en alle jurassic park delenquote:
Pleit je nu voor genocide? Het probleem zelf maw de moslims laten verdwijnen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:17 schreef Scandum het volgende:
[..]
Omdat ze goed geindoctrineerd zijn.
Denk je nou echt dat je problemen kan laten verdwijnen door de symptomen te verbieden?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:05 schreef NiTiN het volgende:
oke, gaat het hoer nou over submission of over Academy Award waardig materiaal in de vorm van "Zahra's Blue Eyes"...
die plaatjes alleen al:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:28 schreef Doderok het volgende:
Pleit je nu voor genocide? Het probleem zelf maw de moslims laten verdwijnen?
Foei!
Dat kun je wel vinden, maar het blijkt nergens uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdacht veel hetzelfde.
Iedereen weet dat zombies niet bestaan. Oogtransplantaties daarentegen klinken nog bestaanbaar. En dat niemand in het Midden-Oosten een zier om de ''Palestijnen'' geeft, mag toch wel duidelijk zijn.quote:Aandikken is schijnbaar geoorloofd om een punt te maken. Dus de Palestijnse kwestie kan er schijnbaar ook baat bij hebben zaken aan te dikken. Ik zie het verschil niet...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
de film laat zien hoe Israel daar in staat is om dat te doen
ze leggen alle kritieken naast hun neer
Heel goed, Meki. Alles dat je hier schrijft, is letterlijk waar in het geval van Iran. Daar zijn ze ook tot alles in staat (zie een aantal recente rechtszaken), heeft een dubieus atoomprogramma, legt alle kritiek naast zich neer (ik hoop dat je niet op de VN-resoluties doelt), enz.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
alles is mogelijk
het kan me niet verbazen als ze dat echt deden want Israel is tot alles in staat
als iemand ontkent dat ie atoomwapens heeft terwijl iedereen dat al weet - dat zegt al genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |