Ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig zowel Bluezz als Golfer posten gewoon door in een gesloten topic![]()
![]()
oeps..quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Laatste post van mij daar:
Sta je daar met een auto vol boodschappen bij je supermarkt, wil ie opeens niet meer starten.
Gelukkig zat er 50 meter verderop een garage, dus samen met een monteur auto daarheen geduwd.
Waarschijnlijk een stukje elektronica dat de bezinetoevoer regelt bij het starten kapot, maar dat had garage niet voorradig.
Auto dus bij garage laten staan en de boodschappen lopend naar huis gesleept.
Nog nooit problemen met dit autootje gehad. Die dingen moeten het gewoon altijd doen.![]()
Moest wat weg laten halen op mijn nek. Nu is het helemaal stijf. Maarja het is gelukt.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat doe je in het ziekenhuis?
Ja volgende keer. Ik kan je zeggen dat Almelo vertrouw ik voor geen centimeter.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:17 schreef Bluezz het volgende:
Kom maar naar mijn ziekenhuissie dossie
'blij' dat het achter de rug is ???quote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef rubbereend het volgende:
nou crematie ook achter de rug, erg indrukwekkend
Een enorme slinger auto's in der rouwstoet van Tiel naar Arnhem, volle zaal, mooie woorden en een laatste afscheid.
Klote man .... nogmaals, mijn medelevenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Een enorme slinger auto's in der rouwstoet van Tiel naar Arnhem, volle zaal, mooie woorden en een laatste afscheid.
Mooi dat je erbij was.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef rubbereend het volgende:
ja opzich blij dat t achter de rug is, maarja dit was dus de laatste keer dat ze dr dus "was".quote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
'blij' dat het achter de rug is ???
![]()
Klinkt misschien dom, maar het was volgens mij wel een mooie afscheid. Mooi weer.. veel mensen.
blijft idd indrukwekkend als er veel mensen op af komen. Maar tja zo jong ook...
Nogmaals sterkte!
Dit eendquote:Op woensdag 21 september 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
Mooi dat je erbij was.
Nu verder met verwerken en geef het de ruimte.
idd, ik ga op zoek naar een plekje voor dit allesquote:Op woensdag 21 september 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi dat je erbij was.
Nu verder met verwerken en geef het de ruimte.
wat dan? Geen ban?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
Van een geheel andere orde: AMD/_moder8or_ heeft een tagje achter zijn naam gekregen.![]()
![]()
![]()
wat houdt dat in?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
Van een geheel andere orde: AMD/_moder8or_ heeft een tagje achter zijn naam gekregen.![]()
![]()
![]()
Jij bent de allereerstequote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
![]()
![]()
Succes daarmeequote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, ik ga op zoek naar een plekje voor dit alles
heb je nog nieuws??quote:Op woensdag 21 september 2005 16:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb eindelijk mijn Burnout 4 kunnen ophalen![]()
[..]
Jij bent de allereerste
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
![]()
![]()
Duhquote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Is moder8or AMD64??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |