Is die wel vergelijkbaar met een FatBoy? Misschien dat ik dan wel even langs wil gaan eerdaags.quote:
Wat overigens zonder bolletjes is, mét bolletjes gaat hij wat boller staan.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:12 schreef LuNaTiC het volgende:
1.40 bij 1.80
Is hij natuurlijk ook, niet voor een kwartje op de eerste rij willen zitten.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef devv05 het volgende:
Ben net even bij de Leen Bakker geweest; ze hadden ze nog maar dat zijn echt gare kut dingen die niet eens in de schaduw van de echte FatBoy mogen staan. Ook een heel vies leren stofje eromheen ipv die 'rugzak' stof...... Oogt heel goedkoop en a-relaxed. Nou die hoef ik niet
Veertig euro zijn een heleboel kwartjes hoor...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef Niowskie het volgende:
[..]
Is hij natuurlijk ook, niet voor een kwartje op de eerste rij willen zitten.
De prijs is wellicht interessant om te vermelden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:15 schreef tomster het volgende:
Ik heb de mijne(1.40 bij 1.80) te koop.. Kleur is Army. Mocht iemand interesse hebben.. laat maar even weten
nee want daar woon ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:20 schreef devv05 het volgende:
Kom je 'm brengen vanuit Eindhoven dan
Kunt ge ze nergens krijgen in België ? Een grote meubelzaak ofzo? Bv Gaverzicht of Molecule, ok das nu wel Deerlijk/vichte, vlak bij mij, als ik er eens ben, wil ik wel zien voor jequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:53 schreef Jump het volgende:
De dichtste vanuit Gent in naar Terneuzen gaan rijden
Maar op http://www.brassa.nl/ krijg je er een gratis Point of Doggylounge bij cadeau
Dus eens kijken daar
Zal ik je mn adres mailen?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef WarPuppy het volgende:
Mijn fatboy stinkt nogal naar plastic zegma.
Opzich niet erg, ware het niet dat je kleren er ook naar gaan ruiken
Dusse, iemand tips hoe ik hier zsm vanaf kom?
Hmm, iets zegt me dat hier iets niet kloptquote:
Trekt vanzelf wegquote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef WarPuppy het volgende:
Mijn fatboy stinkt nogal naar plastic zegma.
Opzich niet erg, ware het niet dat je kleren er ook naar gaan ruiken
Dusse, iemand tips hoe ik hier zsm vanaf kom?
Het ging bij mij ook vanzelf weg, na een paar dagen hier in de kamer te hebben gestaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Trekt vanzelf weg
of ik ben er onderhand aan gewend![]()
Ik heb er vorige week ook een besteld maar het blijft angstvallig stil. Geen status verandering van de bestelling en geen enkel mailtje wordt beantwoord. Zijn ze bij jouw geleverd ???quote:Op zondag 15 januari 2006 12:39 schreef noekje het volgende:
Ik heb er 2 besteld via http://www.zitzakwinkel.net/. Als het goed is krijg ik ze volgende week. Ik ben een lime kleur en een zwarte besteld. Ben benieuwd. Ze zijn meer voor de kinderen dan voor mij. Ik heb de stille hoop dat ze dan daarop gaan klieren ipv de bank.
die van mij had geen ranzig luchtje hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het ging bij mij ook vanzelf weg, na een paar dagen hier in de kamer te hebben gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |