ik heb ook wel interesse en heb dezelfde vragen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor 75 euro heb ik wel interesse, maar de grote vraag is waar ze zijn af te halen... Heb je een mailadres?
meldt...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:49 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
ik heb ook wel interesse en heb dezelfde vragen.
Voor 75 euro wil ik er ook wel 1 hebben. Er staat ook een mailadres in mijn profielquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef Borg_Queen het volgende:
Tja,
De prijzen liggen tussen de 75 en 100 euro. Verzending is eigenlijk niet mogenlijk. Afhalen kan. Brengen kan eventueel ook, ligt er aan waar je woont.
Groetjes René
==> SEX?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:42 schreef blrrrt het volgende:
Kunnen we niet een 'lekkere-FatBoy-standjes'-lijstje maken met bijbehorende foto's?
Oohh had ik net een fatboy van http://www.fatboy.nl besteld, lees ik dit... nu baal ik toch wel even...quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:29 schreef blrrrt het volgende:
Ik ben blij met m'n FatBoy
Voor in de OP:
www.studiestarter.nl
FatBoys met korting!!!!
offtopic! maar ik ben vreselijk benieuwd waar die kast vandaan komt??quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef ivetje het volgende:
Ons fotootje dan ook nog maar een keer
[afbeelding]
De plek waar hij nu ligt was eigenlijk niet de bedoeling...hij blokkeert de doorgang naar het balkonWe hadden afgesproken dat we hem daar even zouden neerleggen en dan later als alle meubels op hun plek stonden een andere plek zouden vinden voor de fatboy
Dat is alleen nooit gebeurt omdat er verder geen plek is.
Gisteren waren er trouwens een oom en tante langs met hun 2 kids...die hebben de hele dag samen op de fatboy gelegenNu zitten ze te zeuren bij paps en mams om ook zo'n ding
Overigens wordt hij hier weinig gebruikt eerlijk gezegtIk wilde hem zo graag en gebruik hem nu nog minder dan mijn vriend...waarom weet ik eigenlijk niet. De bank ligt ook wel lekker. Toch maar weer eens wat vaker gebruiken, want zo is het echt zonde van het geld
heel erg off topic: ik kom 'm net heel toevallig tegen op de ikea website: expedit boekenkast, woensdag 26 oktober in de aanbieding (woonsdag) na 5 uur, voor ¤79quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
offtopic! maar ik ben vreselijk benieuwd waar die kast vandaan komt??
hij is leuk
Ik dacht dus ook meteen aan seks op de zitzak toen ik dit topic zagquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:42 schreef blrrrt het volgende:
Kunnen we niet een 'lekkere-FatBoy-standjes'-lijstje maken met bijbehorende foto's?
quote:
Waar het hoofd van vol is...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook meteen aan seks op de zitzak toen ik dit topic zag.
Idd, hij komt bij ikea vandaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heel erg off topic: ik kom 'm net heel toevallig tegen op de ikea website: expedit boekenkast, woensdag 26 oktober in de aanbieding (woonsdag) na 5 uur, voor ¤79![]()
om dan vervolgens je partner suf te neuken bedoel je toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Waar het hoofd van vol is...
Ik bedoel dus hoe je er lekker op kan zitten/liggen/hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |