Hejquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Tanja nu vanochtend nog verteld, wat ze gisteravond eik moest doen?
Het heeft ook geen zin!!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:41 schreef jalla het volgende:
Denk toch dat niemand tanja gaat nomineren. Het lijkt geen zin te hebben, je jaagt bb/hummie ermee tegen je in het harnas. En ze lijken nu wel door/geacepteert te hebben dat de show om tanja en de bevalling draait. denk niet dat iemand haar durft te nomineren, wat zou het voor zin hebben>?
Ah oke, Thanksquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
BB heeft tegen haar gezegd dat er 8 uur gewerkt moet worden en dat iedereen 1,5 uur pauze krijgt en dat dat dus ook voor háár geldt![]()
Ja inderdaad..quote:Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dido heeft sowieso niet op Ralph gestemd, ze had als enige op Rikkert gestemd.
misschien is de envelope wel direct vertrekkenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef jalla het volgende:
als tanja genomineerd is dan pakt ze snel de envelop met het blijf nog 8 weken in het huisgenomineerd te worden kaartje
Ingrid heeft een poging gedaan, maar Trashy Tanja wilde niks zeggenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Tanja nu vanochtend nog verteld, wat ze gisteravond eik moest doen?
Ja, als trouwste fan werd ze verliefd op mij. En van het geld van BB hebben we een nieuwe woonwagen gekocht. En we leefden nog lang en gelukkig.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ah, daar is Mr.Simpel weer
Lekker gedroomd over Trashy Tanja?
'zwangere' past niet in het melodietjequote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dit in het algemeen bedoelt![]()
![]()
![]()
ah, fijn om te horenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, als trouwste fan werd ze verliefd op mij. En van het geld van BB hebben we een nieuwe woonwagen gekocht. En we leefden nog lang en gelukkig.
goed dat je erover begint, ik vond het zo vreemd dat haar geheime opdracht mislukt was en dat er nul negatieve consequenties aan verbonden waren......quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik haal trouwens nog even een 'oude koe' uit de sloot.
Hoe is die herkansing van Ingrid afgelopen. Ze moest toch alle mannen 3x een kus geven zonder dat iemand het zag. Eerste keer ging fout, maar ze mocht het nogmaals proberen. Sindsdien heb ik daar helemaal niets meer over gehoord. Of heb ik iets gemist?
als ze 'm had gehaald zouden ze biefstuk krijgen (ze zaten toen op noodrantsoen), dat ging dus niet doorquote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Wup het volgende:
[..]
goed dat je erover begint, ik vond het zo vreemd dat haar geheime opdracht mislukt was en dat er nul negatieve consequenties aan verbonden waren......
die post heb ik inmiddels 4 keer geedit en nog staat er niet wat ik eigelijk bedoelde :pquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je denkt niet dat dat wel heel erg doorzichtig is dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |