Ingrid heeft een poging gedaan, maar Trashy Tanja wilde niks zeggenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Tanja nu vanochtend nog verteld, wat ze gisteravond eik moest doen?
Ja, als trouwste fan werd ze verliefd op mij. En van het geld van BB hebben we een nieuwe woonwagen gekocht. En we leefden nog lang en gelukkig.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ah, daar is Mr.Simpel weer
Lekker gedroomd over Trashy Tanja?
'zwangere' past niet in het melodietjequote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dit in het algemeen bedoelt![]()
![]()
![]()
ah, fijn om te horenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, als trouwste fan werd ze verliefd op mij. En van het geld van BB hebben we een nieuwe woonwagen gekocht. En we leefden nog lang en gelukkig.
goed dat je erover begint, ik vond het zo vreemd dat haar geheime opdracht mislukt was en dat er nul negatieve consequenties aan verbonden waren......quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik haal trouwens nog even een 'oude koe' uit de sloot.
Hoe is die herkansing van Ingrid afgelopen. Ze moest toch alle mannen 3x een kus geven zonder dat iemand het zag. Eerste keer ging fout, maar ze mocht het nogmaals proberen. Sindsdien heb ik daar helemaal niets meer over gehoord. Of heb ik iets gemist?
als ze 'm had gehaald zouden ze biefstuk krijgen (ze zaten toen op noodrantsoen), dat ging dus niet doorquote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Wup het volgende:
[..]
goed dat je erover begint, ik vond het zo vreemd dat haar geheime opdracht mislukt was en dat er nul negatieve consequenties aan verbonden waren......
die post heb ik inmiddels 4 keer geedit en nog staat er niet wat ik eigelijk bedoelde :pquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je denkt niet dat dat wel heel erg doorzichtig is dan
Ze zijn wel een mooi plaatjequote:Op woensdag 21 september 2005 14:48 schreef mamapan het volgende:
Áls de opdracht mislukt dan kan iedereen Dido en Nattelie bedanken, want die zitten toch wel heel erg te kl#@ten. In de tijd dat zij 1 zakje vullen, doen Rob en Roel er wel 3
Ze kon een biefstuk verdienen voor de groep (was toen rantsoen).quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Wup het volgende:
goed dat je erover begint, ik vond het zo vreemd dat haar geheime opdracht mislukt was en dat er nul negatieve consequenties aan verbonden waren......
jemig kan dat niet met een waarschuwing voorafquote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Chantal, 28 jaar geleden
[afbeelding]
Ingrid heeft een poging gedaan vanmorgen, maar Tanja wil er niet over praten:quote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk dat ze misschien expres niet Tanja hebben aangesproken vóór het werk, anders mokt en zeikt ze nog meer en mislukt de opdracht.
Maar is die afgang ook aan de groep medegedeeld enzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kon een biefstuk verdienen voor de groep (was toen rantsoen).
DIe biefstuk hebben ze nu niet gehad
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Chantal, 28 jaar geleden
[afbeelding]
volgens mij was dat rantsoen toen al afgelopen, en dan nog....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:48 schreef Rianne84 het volgende:
als ze 'm had gehaald zouden ze biefstuk krijgen (ze zaten toen op noodrantsoen), dat ging dus niet door
en ze hadden gezegd dat ze een herkansing zou krijgen, niet wanneer.
dat is niet gedaan omdat ze de opdracht verkeerd begrepen had en een herkansing krijgtquote:Op woensdag 21 september 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar is die afgang ook aan de groep medegedeeld enzo?
Volgens mij niet... en dat is behoorlijk belachelijk.
Als Ingrid een herkansing krijgt, lijkt het me ook niet slim om t aan de groep te vertellenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar is die afgang ook aan de groep medegedeeld enzo?
Volgens mij niet... en dat is behoorlijk belachelijk.
Ben jij blind????????quote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef Rianne84 het volgende:
ja heeft er niemand een geheime opdracht? ik zie geen opvallend gedrag ofzo...
Nu weet ik het zeker hij is de TRANSquote:Op woensdag 21 september 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Onze Rob dan ook maar even, vanwege de saaiheid op de streams
[afbeelding]
opdracht mislukt omdat mevrouw niet kan lezen/luisteren...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:53 schreef Knurkie het volgende:
dat is niet gedaan omdat ze de opdracht verkeerd begrepen had en een herkansing krijgt
Was maar een grapjequote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'zwangere' past niet in het melodietje
Scanman, ik zat nét te eten...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Chantal, 28 jaar geleden
[afbeelding]
I know... maar ik wilde het toch even kwijt.quote:
Is ze de laatste jaren een stuk knapper gewordenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Chantal, 28 jaar geleden
[afbeelding]
Was dit nog een foto met beenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Onze Rob dan ook maar even, vanwege de saaiheid op de streams
[afbeelding]
Hij was toen al een patsertjequote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Scanman, ik zat nét te eten...![]()
Ze hebben t verkeerde beentje afgezetquote:Op woensdag 21 september 2005 14:56 schreef mr-maxi het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker hij is de TRANS![]()
Ik heb al onder mijn laptop gekeken maar kan het nog niet zienquote:Op woensdag 21 september 2005 15:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
foto omdraaien misschien kan je het dan zien.
Heb ik ook gedaan en zag twee benen plus alle tenenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb al onder mijn laptop gekeken maar kan het nog niet zien![]()
Grappig ventjequote:
hahaha, bij lag er een knieplankquote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en zag twee benen plus alle tenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |