abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 14:39:02 #121
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30791340
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Nee hoor, ze hadden t gelijk door, maar ik heb ergens gelezen dat BB heeft gedreigd met nu al spullen weg te halen als ze zouden opgeven (eten enzo dan, neem ik aan )
Ja dan moet je een keuze maken ik verkies dan idd toch maar doorwerken hopelijk worden ze loeichagerijnig als ze horen dat het mislukt is
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 14:39:15 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30791342
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:36 schreef jalla het volgende:
Ja had inmiddels ook door dat dido ralph wel ok vind. vraag me af hoe dat gaat bij de nominaties. nattelie moet eigelijk wel ralph stemmen lijkt het. denk toch dat dido misschien weer ralph stemt, als soort steun aan maatje nattelie. ze kan zowiezo niet echt contact maken met ralph nu nattelie erbij is denk ik
Dido gaat denk ik toch op Tanja stemmen nu, niet meer op Ralph.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30791358
Er is dus weer niets in het huis te doen. Vorig deel ook al en dit deel niets anders dan een Tanja bash-topic. Dat jullie niet moe van jullie zelf worden. Allemaal zeker zelf geen sociaal leven. Als je al niets anders te doen hebt dan 1000'en keren het zelfde te posten.

Zag in vorig deel wel meer sjaggo koppen, maar daar kwam geen reactie op. En wat ik vanacht al voorspelde. Toen hadden ze grote bekken, dat ze wel ff met Tanja zouden praten. En wat hebben ze vandaag gedaan.... NIETS

Deze reeks kan beter omgedoopt worden tot het Tanja-bash-topic. Want in het vorige deel stonden misschien 20 posts over de live-stream en wat foto's.
De rest was allemaal tanja-bash
pi_30791366
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Dido gaat denk ik toch op Tanja stemmen nu, niet meer op Ralph.
Dido heeft sowieso niet op Ralph gestemd, ze had als enige op Rikkert gestemd.
pi_30791369
Jaaaaa daar gaan we weer
  woensdag 21 september 2005 @ 14:40:45 #126
65846 Bocaj
47th President.
pi_30791400
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is dus weer niets in het huis te doen. Vorig deel ook al en dit deel niets anders dan een Tanja bash-topic. Dat jullie niet moe van jullie zelf worden. Allemaal zeker zelf geen sociaal leven. Als je al niets anders te doen hebt dan 1000'en keren het zelfde te posten.

Zag in vorig deel wel meer sjaggo koppen, maar daar kwam geen reactie op. En wat ik vanacht al voorspelde. Toen hadden ze grote bekken, dat ze wel ff met Tanja zouden praten. En wat hebben ze vandaag gedaan.... NIETS

Deze reeks kan beter omgedoopt worden tot het Tanja-bash-topic. Want in het vorige deel stonden misschien 20 posts over de live-stream en wat foto's.
BAN
  woensdag 21 september 2005 @ 14:41:17 #127
130828 mr-maxi
tanja sucks ass
pi_30791425
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Bocaj het volgende:

[..]

BAN
pi_30791428
Denk toch dat niemand tanja gaat nomineren. Het lijkt geen zin te hebben, je jaagt bb/hummie ermee tegen je in het harnas. En ze lijken nu wel door/geacepteert te hebben dat de show om tanja en de bevalling draait. denk niet dat iemand haar durft te nomineren, wat zou het voor zin hebben>?
  woensdag 21 september 2005 @ 14:41:38 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30791438
Dikke buiken moeten weg.. dikke buiken staan alleen maar in de weg
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30791447
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gisteren werd duidelijk dat de gehele groep zich mateloos ergert aan Tanja. Het zou dus bijzonder vreemd zijn als Tanja niet minimaal 8 nominaties krijgt.
Weet het niet, het gesprek met tanja heeft nog steeds niet plaats gevonden.
De vorige keer deden ze ook niks, het zal me niet verbazen dat er het er minder zullen zijn
Van 0 t/ 3 stemmen, iets voor een Poll mischien.

Hoeveel stemmen gaat tanja krijgen?
pi_30791455
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:

[..]

Ik word echt ZO ongelofelijke zenuwachtig van jou, eerlijk waar, echt, argh!
Ik wilde het niet zeggen
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30791458
quote:

Dus je wilt dat er echt over de streams geschreven wordt, zodat jij buiten je fantastische sociale leven je tijd kan op vullen met het lezen van dat commentaar?
pi_30791481
Heeft Tanja nu vanochtend nog verteld, wat ze gisteravond eik moest doen?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30791497
als tanja genomineerd is dan pakt ze snel de envelop met het blijf nog 8 weken in het huis zonder genomineerd te worden kaartje

[ Bericht 5% gewijzigd door jalla op 21-09-2005 14:48:50 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 14:43:15 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30791503
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:41 schreef jalla het volgende:
Denk toch dat niemand tanja gaat nomineren. Het lijkt geen zin te hebben, je jaagt bb/hummie ermee tegen je in het harnas. En ze lijken nu wel door/geacepteert te hebben dat de show om tanja en de bevalling draait. denk niet dat iemand haar durft te nomineren, wat zou het voor zin hebben>?
So what? Hummie kan het heen en weer krijgen. Als je op Tanja stemt, scoort dat enorm bij de kijkers. Dat moeten ze in dat huis toch ook wel aanvoelen zo langzamerhand.
Joost gaat sowieso al op Tanja stemmen trouwens. En dat gaan er veel meer worden
pi_30791512
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Tanja nu vanochtend nog verteld, wat ze gisteravond eik moest doen?
BB heeft tegen haar gezegd dat er 8 uur gewerkt moet worden en dat iedereen 1,5 uur pauze krijgt en dat dat dus ook voor háár geldt
  woensdag 21 september 2005 @ 14:43:42 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30791521
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef jalla het volgende:
als tanja genomineerd is dan pakt ze snel de envelop met het blijf nog 8 weken in het huis zonder te betalen kaartje
En je denkt niet dat dat wel heel erg doorzichtig is dan
pi_30791522
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Dikke buiken moeten weg.. dikke buiken staan alleen maar in de weg
ik hoop niet dat je dit in het algemeen bedoelt
  woensdag 21 september 2005 @ 14:43:47 #139
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30791527
quote:

Ah, daar is Mr.Simpel weer
Lekker gedroomd over Trashy Tanja?
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 14:43:48 #140
128220 Peter6000
pi_30791528
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:41 schreef jalla het volgende:
Waar baseer je dat dan op?
In de tv uitzendingen laten ze Tan gewoon zien zoals ze is, en wordt er nauwelijks op de zwangerschap ingegaan.

edit: de bewoners lijken dat idd nog wel enigszins te denken, al klonken er gisteren van Joost en Menno al concrete plannen door haar te nomineren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')