Neuh misschien niet, maar ik zit er niet mee.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat zou dan echt helemaal nergens op slaan
hoop het niet, het is veel leuker dat het mislukt.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ik denk dus dat BB dit criterium aan houdt: "Als ze goed en gemotiveerd doorwerken is de opdracht geslaagd."
nee ze wilden gewoon doorwerken om respect af te dwingen ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Raar dat ze dat zelf ook niet kunnen bedenken, lijkt me nl. dat als ze in de gaten hebben dat ze het mogelijk niet redden ze gewoon de opracht afblazenblijkbaar hebben wij het beter in de gaten
Daar zou me dan de broek van af zakken. Die opdracht moet mislukken, zodat Tanja helemaal in de stress schiet van een nieuw noodrantsoen. "Dat trek ik niet meer", zei ze al.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ik denk dus dat BB dit criterium aan houdt: "Als ze goed en gemotiveerd doorwerken is de opdracht geslaagd."
Op het moment dat ze stoppen moeten ze meteen al al het extra aan eten en drinken inleveren. Ze wilden eigenlijk gisteren al stoppen, maar vanwege die maatregel hebben ze dat niet gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Raar dat ze dat zelf ook niet kunnen bedenken, lijkt me nl. dat als ze in de gaten hebben dat ze het mogelijk niet redden ze gewoon de opracht afblazenblijkbaar hebben wij het beter in de gaten
Nee hoor, ze hadden t gelijk door, maar ik heb ergens gelezen dat BB heeft gedreigd met nu al spullen weg te halen als ze zouden opgeven (eten enzo dan, neem ik aanquote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja iddquote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee ze wilden gewoon doorwerken om respect af te dwingen ofzo
Waarom als elke opdracht lukt is ook niet leuk.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neuh misschien niet, maar ik zit er niet mee.
BB heeft deze opdracht zelf onderschat.
Zit ook wat in. Dan gaat het écht mis.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoop het niet, het is veel leuker dat het mislukt.
Gisteren werd duidelijk dat de gehele groep zich mateloos ergert aan Tanja. Het zou dus bijzonder vreemd zijn als Tanja niet minimaal 8 nominaties krijgt.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:36 schreef jalla het volgende:
Ja had inmiddels ook door dat dido ralph wel ok vind. vraag me af hoe dat gaat bij de nominaties. nattelie moet eigelijk wel ralph stemmen lijkt het. denk toch dat dido misschien weer ralph stemt, als soort steun aan maatje nattelie. ze kan zowiezo niet echt contact maken met ralph nu nattelie erbij is denk ik
Dido het BB huissletje?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Roel doet nog maar eens lief tegen Didoos.
[afbeelding]
Ja dan moet je een keuze makenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hadden t gelijk door, maar ik heb ergens gelezen dat BB heeft gedreigd met nu al spullen weg te halen als ze zouden opgeven (eten enzo dan, neem ik aan)
Dido gaat denk ik toch op Tanja stemmen nu, niet meer op Ralph.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:36 schreef jalla het volgende:
Ja had inmiddels ook door dat dido ralph wel ok vind. vraag me af hoe dat gaat bij de nominaties. nattelie moet eigelijk wel ralph stemmen lijkt het. denk toch dat dido misschien weer ralph stemt, als soort steun aan maatje nattelie. ze kan zowiezo niet echt contact maken met ralph nu nattelie erbij is denk ik
Dido heeft sowieso niet op Ralph gestemd, ze had als enige op Rikkert gestemd.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido gaat denk ik toch op Tanja stemmen nu, niet meer op Ralph.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |