U2 over 15 jaarquote:Op woensdag 21 september 2005 18:59 schreef dolle_hond het volgende:
ik was niet eerder online
wie zijn dit?
[afbeelding]
Oeh, dat zou wel eens heel goed kunnen!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:52 schreef bukgeit het volgende:
U eeh riah Heep?
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef peaceman het volgende:
Echoooooo ooooo oooo ooo oo o................
geen ideequote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is er eentje dood?
Heb je het goede nieuws omtrent GLO eigenlijk gelezen?quote:
Nee, vertel...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je het goede nieuws omtrent GLO eigenlijk gelezen?
Duran Duranquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mag ik 10 bandnamen bestaande uit 2 woorden, waarvan de beginletter van het eerste woord dezelfde is als de beginletter van het tweede woord. Dus bijvoorbeeld Black Blabbath of Sack Sabbath. The en de zijn geen woorden, dus The Thrills en De Dijk reken ik fout.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef dolle_hond het volgende:
talk talk
bollock brothers
china crisis
diva destruction
franz ferdinand
tHompson twins
scissor sisters
sister sledge
arbeid adelt
duran duran
quote:Franz Ferdinand
Beastie Boys
Backstreet Boys
Malice Mizer
Foo Fighters
Duran Duran
Scissor Sisters
Dresden Dolls
Big Brovaz
Click Click
Monster Magnet
Culture Club
Kriss Kross
Marilyn Manson
Fear Factory
sack +1quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Marilyn Manson
Kriss Kross
Depeche Mode
Van Halen
Iron Maiden
Skinny Puppy
Click Click
Talk Talk
Duran Duran
Allez Allez
Ja, natuurlijk! Ik had eigenlijk gehoopt vanavond nog een punt te scoren en een Ode-aan-Glo vraag te stellen, maar ik vrees dat dat er niet in zit...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef peaceman het volgende:
Herhalingsgevoelige vraag...
Blij met het GLO-nieuws TSE?
Wie?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Ik had eigenlijk gehoopt vanavond nog een punt te scoren en een Ode-aan-Glo vraag te stellen, maar ik vrees dat dat er niet in zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |