Vorig seizoen werden we dacht ik thuis door Eindhoven eruit geknikkerd. 200 man op de tribune destijds.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En in Eindhoven denken ze,Emmen thuis,saaier kan niet
Nee, Perez moet weer eens naar de Geusselt komenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef pekel het volgende:
He Zwansen...volgende ronde maar tegen Alkmaar?
Sinds wanneer is een wedstrijd van Eindhoven spektakel geweest?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En in Eindhoven denken ze,Emmen thuis,saaier kan niet
Ook goed. Pakken wij AZ wel in de kwartfinale.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee, Perez moet weer eens naar de Geusselt komen![]()
Volgend seizoenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Ook goed. Pakken wij AZ wel in de kwartfinale.
Jammer inderdaad. Allebei deze makkelijke uitwedstrijd winnen en we mogen weer hopen. Hoewel, Roda in Deventer..quote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef DarkShine het volgende:
Where Eagles Dare....
Godverdomme, ik wou naar maastricht verder niks! Maar nu is het wel revanche tijd...
Laten we eerst allebei eens winnen en dan verder kijken. Een Limburgs onderonsje in de Kuip zou trouwens ook wel leuk zijn...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef Afunados het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Allebei deze makkelijke uitwedstrijd winnen en we mogen weer hopen. Hoewel, Roda in Deventer..
Liever gister dan vandaag!!!quote:Maar over een paar jaar is het sowieso zover![]()
Wanneer is een wedstrijd tegen Emmen een spektakel geweest..................quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een wedstrijd van Eindhoven spektakel geweest?
Ajax 2 zorgt er gewoon voor dat ze weer blessures hebben, dan komen ze weer aan scoren toequote:Op donderdag 22 september 2005 08:24 schreef DeTolk het volgende:
Jong ajax moet oppassen voor AGOVV
uhm...zo hebben een hoop ex-profs rondlopen, dus denk er niet te gemakkelijk over.quote:
hadden ze vorig jaar ookal.. stelt echt niks bijzonders voorquote:Op donderdag 22 september 2005 09:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
uhm...zo hebben een hoop ex-profs rondlopen, dus denk er niet te gemakkelijk over.
Wat had jij dan verwacht? Er zitten twee klassen tussen. Jullie trainen 2 x per dag, wij 2 x in de week. Het merendeel van onze spelers had tot 17.00 gewoon gewerkt en arriveerde nog in pak op het sportpark. Ik vond ASWH namelijk echt heel goed spelen. Niet ingraven, er uit komen wanneer mogelijk, stevig maar fair verdedigen en toch ook wat kansen uitgespeeld.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden net terug uit Hendrik Ido Ambacht .... 4-0. Zwakke wedstrijd van Utrecht-kant, alhoewel ik ook absoluut niet onder de indruk was van ASWH als algemeen amateurkampioen. ASWH miste ook nog een penalty
Ik had meer tegenstand verwacht van ASWH verwacht, maar ik ben dan ook geen hoofdklasse-kenner. Maar ASWH als algeheel amateurkampioen had ik iets hoger ingeschat, inderdaad qua handelingssnelheid, maar ook qua tactisch inzicht en dergelijke.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht? Er zitten twee klassen tussen. Jullie trainen 2 x per dag, wij 2 x in de week. Het merendeel van onze spelers had tot 17.00 gewoon gewerkt en arriveerde nog in pak op het sportpark. Ik vond ASWH namelijk echt heel goed spelen. Niet ingraven, er uit komen wanneer mogelijk, stevig maar fair verdedigen en toch ook wat kansen uitgespeeld.
Winnen kan alleen als Utrecht een slechte dag heeft en je een beetje mazzel hebt. Nu hadden we dat gisteren niet. Maar er waren wel degelijk kansen op 1-1. Jammer genoeg krijg je dan de 0-2 kort voor rust tegen en dan is het wel gelopen natuurlijk.
Zonde van die eigen goal van Gorré (al weer zijn tweede dit seizoen), die maar eens naar de kapper moet, want zijn afro verlengt teveel ballen. Helaas miste Izaäk die penalty, want ik had een eretreffer echt dik en dik verdiend gevonden. Waarom hij misschoot weet ik nog steeds niet, want hij scoort normaal altijd.
Het grootste verschil zat gewoon in handelingssnelheid. Zo'n bal van Ferry, die hij breed wil spelen, had hij op zaterdag simpel voorgekregen, nu zat er een verdediger tussen. Zelfde met acties van Alex en Arjan en ook defensief. Xander maakt een klein foutje en dat is dan direct funest.
Zonder Lodder vond ik het overigens nog beter, want dat is onze beste verdediger. Gorré kan beter backen, Boudy is een leuke back voor de hoofdklasse tegen zwakkere opponenten, maar kan niet goed genoeg verdedigen. Hij gaf Dave van den Bergh veel te veel ruimte.
Al met al ben ik zeer trots op de jongens, 0-4 is zeer acceptabel en we hebben gedaan wat we konden. Kijk naar Elinkwijk, die gingen er kansloos op met 0-10, nu heeft Utrecht niet eens gek veel meer kansen gekregen om meer dan 0-4 te maken. Bovendien kunnen clubs als Sparta, RBC en Heracles ook met 0-4 van Utrecht verliezen in de competitie.
Prima avond dus!
Wat was er tactisch dan mis volgens jou?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik had meer tegenstand verwacht van ASWH verwacht, maar ik ben dan ook geen hoofdklasse-kenner. Maar ASWH als algeheel amateurkampioen had ik iets hoger ingeschat, inderdaad qua handelingssnelheid, maar ook qua tactisch inzicht en dergelijke.
De vergelijking met Elinkwijk (wedstrijd waar ik ook bij ben geweest) vind ik een beetje mank gaan, aangezien Elinkwijk toen net in training was. Daarnaast was Utrecht toen veel beter in vorm. Als de FC gisteren tegen Elinkwijk had gespeeld, was het ook nooit 0-10 geworden.
Maar zoals ik al zei, ik ben niet echt een hoofdklasse-kenner en als jij zegt dat ASWH gisteren uitstekend heeft gespeeld, dan heb ik waarschijnlijk dat amateurniveau vantevoren te hoog ingeschat.
Ja dat hoorde ik ook, veel tekengeld ook, zeg maar. Werken die jongens ook allemaal nog full-time als timmerman ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Die clubs zijn er wel ja, maar ASWH doet daar niet aan mee. Er worden vergoedingen gegeven, maar gemeten naar het budget had ASWH vorig seizoen op Volendam na de laagste begroting in de hoofdklasse A.
Clubs als DOVO, Spakenburg, IJsselmeervogels, Harkemase Boys betalen vrij veel.
quote:25-10-05 FC Dordrecht - FC Volendam -
25-10-05 Go Ahead Eagles - Roda JC -
25-10-05 FC Eindhoven - FC Emmen -
25-10-05 Helmond Sport - De Treffers/Kegro -
25-10-05 Jong Ajax - AGOVV Apeldoorn -
25-10-05 AFC - MVV -
26-10-05 FC Groningen - ADO Den Haag -
26-10-05 NEC - NAC Breda -
26-10-05 RKC Waalwijk - FC Twente -
26-10-05 FC Utrecht - VVV-Venlo -
Optreden van Davidquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:09 schreef Afunados het volgende:
5 bussen, zo'n 300 MVV supporters verwacht in het Olympisch stadion. Vooraf ook een Maastrichts optreden in een cafe bij het Rembrandtsplein.
Helaas red ik het zelf niet
Geen Begois in ieder gevalquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:41 schreef thaduck het volgende:
Woensdag gewoon lekker op me eigen plekkie in de Galg
Wat zal VVV ons brengen he!
Met zo'n vertolking van 'Us MVV'ke' moet het lukken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Optreden van David
[..]
Geen Begois in ieder geval
Idd, en dit keer geen optreden voor enkele lui maar voor 300 man!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met zo'n vertolking van 'Us MVV'ke' moet het lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |