quote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Vhiper het volgende:
Zeg, nou heb ik geen enkele interesse in een modschap, maar ik vind het toch wel erg dat mijn naam hier nog niet eens gevallen is!![]()
Ben ik zo erg?![]()
What the hell is up your ass?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Misschien moet je je even inlezen over NR.
Ga ondertussen maar weer terug naar het PUB-subforum, kid.
Hoelang blijf jij eigenlijk met die kleur rondlopen?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
LOL
Totdat ik een andere cel heb opgeleid die mijn functie kan overnemenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoelang blijf jij eigenlijk met die kleur rondlopen?
Ik had in de vorige post een smilie alsquote:Op woensdag 21 september 2005 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze speedfreak bedoel je?
[..]
Ja, zo'n dementia praecox figuur met een zwaar pedofiele inslag willen we uiteraard als mod hier..
Een hele cel? Dus op het moment worden je berichten geschreven door een collectief? Dat dacht ik wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Totdat ik een andere cel heb opgeleid die mijn functie kan overnemen![]()
Uiteraard dacht jij dat wel. Jij bent immers een sidekick.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een hele cel? Dus op het moment worden je berichten geschreven door een collectief? Dat dacht ik wel.
1. Contrapuntquote:Op woensdag 21 september 2005 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard dacht jij dat wel. Jij bent immers een sidekick.
Ik meen dat iemand dat in zn signature had staan.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
1. Contrapunt
2. Hyperbool
3. Camp
Nou ja, Good Luck.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik meen dat iemand dat in zn signature had staan.
Obviously your head is up your ass, else you wouldn't have made such a dumb-ass reply.. duh.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
What the hell is up your ass?
1 keer serieus gedaan [NWS] => niet aangenomen = krijg maar de klere.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef sizzler het volgende:
Mensen die interesse hebben: gewoon solliciteren!
Als je een leeg bierflesje naar yvonne smijt, gebeuren er inderdaad serieuze ongelukken.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 keer serieus gedaan [NWS] => niet aangenomen = krijg maar de klere.
Smijt een leeg bierflesje het crew-hok in (in de hoop dat er serieuze ongelukken gebeuren).
* Mutant01 stapt op een glasscherf.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Smijt een leeg bierflesje het crew-hok in (in de hoop dat er serieuze ongelukken gebeuren).
Try mequote:Op woensdag 21 september 2005 17:26 schreef Mutant01 het volgende:
Wil men de persoonlijke vetes hier buiten laten! Anders ga ik mensen bannen, yvonne is hierbij gewaarschuwd!
Vol graagquote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo een!quote:
Vraag maar aan Yvonne een pleister.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:39 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 stapt op een glasscherf.
Only thing that'll make my life complete is if I turn your face into a toilet seat.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo een!
* Mutant01 pakt zweep en een aantal zwartlederen kledingstukken
Door yvonne (Administrator) (42) - maandag 19 september 2005 @ 23:11 ip admin Bekijk het fotoboek van yvonne profiel edit quotequote:Op woensdag 21 september 2005 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vol graag, en als je in crewhok zou kunnen kijken staat er in het topic over POL, drugshond
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:42 schreef yvonne het volgende:
Vol graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |