quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Johan_de_With het volgende:
(Wat wordt het hier toch ontzettend snel een nietszeggend allegaartje.)
Bitchquote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bedankt hè... nu word ik het zeker niet!![]()
Ga toch heen, rotkreng!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Bitch
Ik vind dat wij standaard ruzie moeten hebben in POL
Wat lul je zeg. Om even een van mijn notes te quotenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ga toch heen, rotkreng!
Hadden wij geen ruzie dan?
quote:Je zuigt alleen maar.
Doe dat maar fijn bij sizzler en Sidekick kun je je fijn omhoog neuken tot modje.
quote:
Ja, jij, hierkomen, waar komt die quote vandaan die je net liet zien?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat lul je zeg. Om even een van mijn notes te quoten
[..]
Jawel toch, ik gedoog je alleen maar.
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die ruzie is nog steeds legendarisch voor POL begrippen
Ja Ype! Wat een scheetje was datquote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik mis Aaah.. en Ype...
(om maar eens 2 uitersten van het politieke spectrum te noemen overigens...)
http://fokdiscussie.6.forumer.com/ kijk eens, al je vriendjes bij elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik mis Aaah.. en Ype...
(om maar eens 2 uitersten van het politieke spectrum te noemen overigens...)
Gut, ik zou haast denken dat je me kwijt wilt. Is natuurlijk niet zo.. toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://fokdiscussie.6.forumer.com/ kijk eens, al je vriendjes bij elkaar.
Misschien moet je je even inlezen over NR.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:09 schreef Silmarwen het volgende:
Wat boeit iemands politieke voorkeur nu eigenlijk? Behalve extreem rechts of links is het niet eens boeiend. Degene moet goed kunnen modden, wat van politiek af weten en de users kennen. Simple as that toch.
Ja, Good_Looking_Gobling is ook een prima keuze.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:14 schreef OldJeller het volgende:
kid.
Net zoals sizzler dat doet zeker?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:28 schreef ShaoliN het volgende:
Binding met het forum lijkt me niet nodig, ik kan immers gewoon een beetje aankloten. Net zoals Sidekick zeg maar. Ik zou direct alle posts die Marijnissen of Bos verheerlijken verwijderen.
Deze speedfreak bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:12 schreef Falco het volgende:
Oooh ik heb ook een sollicitatiemail gestuurd!
Maar eigenlijk zou speedfreak1 ofzo mod moeten worden. Kan ie gezellig samen met Sidekick de boel bij elkaar houden en thee drinken
Ja, zo'n dementia praecox figuur met een zwaar pedofiele inslag willen we uiteraard als mod hier..quote:Maar jah, dat heb je met iemand die wekelijks Brechtjes kutje likt, en daarna nog van zijn stiefdochter proeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |