Waarom schuw je dan de discussie over het ''inherente fascisme''?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat helpt wel bij je kansen om mod te worden natuurlijk; jezelf staande kunnen houden in een oeverloze discussie is wel een vereiste.
Et tu:quote:Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef McCarthy het volgende:
wordt ik ook nog genoemd?
Ga niet dit hele topic doorlezen!
42 bullshit notesquote:
Daarom word je het ook nietquote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef Falco het volgende:
Als ik nu mod was, had ik natuurlijk allang een slotje gezet op dit topic. Męn, wat een oeverloos gezwam!
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij ziet er wel weer okay uit. Is een optie![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Iemand ontheffen UIT zijn functie is correct taalgebruik, maar ik zie al dat dit een discussie zonder einde gaat worden.
Trut!quote:
Hemel Akkersloot op als diegene die ervoor gezorgt heeft dat die waarheid niet langer duurde dan wenselijk was.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lord_VetinariDie is al eens mod geweest van POL.
Je bedoelt die gast die je religie de grond in boorde?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hemel Akkersloot op als diegene die ervoor gezorgt heeft dat die waarheid niet langer duurde dan wenselijk was.
Waar denk je?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, jij, hierkomen, waar komt die quote vandaan die je net liet zien?
Ik voel een post aankomen...
Ben ik rechts genoeg?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
De nieuwe mod moet natuurlijk wel rechts genoeg zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Zijn er geen vrouwelijke kandidaten? Behalve Maerycke natuurlijk.
Waar is dinges gebleven? Of die andere?
Oh, daar, bij de echte pedo'squote:
Waar is Gia?? Milagro?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Zijn er geen vrouwelijke kandidaten? Behalve Maerycke natuurlijk.
Waar is dinges gebleven? Of die andere?
Juist, ik ook niet dat soort dingen krijg je niet wanneer je je gewoon voorbeeldig gedraagtquote:
Waar staan die notes dan??? Hoe kun je dat achterhalen?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist, ik ook niet dat soort dingen krijg je niet wanneer je je gewoon voorbeeldig gedraagt.
Bij mij staat niks voor zover ik kan zien. Ofwel dan heb ik ze ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar staan die notes dan??? Hoe kun je dat achterhalen?
Nah was best een succes toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lord_VetinariDie is al eens mod geweest van POL.
Zijn tijd was nog niet rijp op dat moment.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:38 schreef Sickie het volgende:
[..]
Jah, daarom is ie het nog steeds.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |