* Una_Piedra pakt thee van het blad en geeft de croissantjes doorquote:Op woensdag 21 september 2005 10:20 schreef foksuk1981 het volgende:
* komt met koffie en thee binnen
Dat kan niet, tranceptor heeft ze gejatquote:Op woensdag 21 september 2005 10:23 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra pakt thee van het blad en geeft de croissantjes door
Hij heeft het nog niet door.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan niet, tranceptor heeft ze gejat
Na 11en wordt er pas cola geschonkenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan niet, tranceptor heeft ze gejat
Moet nog wakker wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hij heeft het nog niet door.![]()
Dan moet ik het ontbijt overslaag ben ik bang, en ga ik even naar de automaat hierquote:Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Na 11en wordt er pas cola geschonken
KOFFIE!!!!!quote:
koffie zal wel smaken na al die croissantjes die je net op hebtquote:
Heb je ook nog wat voor mij, of hou je ook dat allemaal voor jezelf?quote:
Ze smaakten prima, ik wil degene nog bedanken die ze vanochtend bij de warme bakker heeft gehaald.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
koffie zal wel smaken na al die croissantjes die je net op hebt
het is ook meteen een stuk stillerquote:Op woensdag 21 september 2005 10:34 schreef Godlike02 het volgende:
Zo op werk!
Mooiquote:Op woensdag 21 september 2005 10:39 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
het is ook meteen een stuk stiller
Er is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat voor mij, of hou je ook dat allemaal voor jezelf?
idemquote:
wel alles willenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej, maar je kunt niet alles hebben.
Hey man, hoe issie?Single af?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:18 schreef PPWB84 het volgende:
goedemorgeeeeen!
nee, nog niet! Ken wel wat leuke meisjes en van t weekend met een meisje gekust, maar we waren niet elkaars type.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hey man, hoe issie?Single af?
Lang niet gezien.![]()
@ZD
Je hebt net met haar gezoend en je weet nu al dat je elkaars type niet bent?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:21 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nee, nog niet! Ken wel wat leuke meisjes en van t weekend met een meisje gekust, maar we waren niet elkaars type.
Over een half uurtje maar es een uurtje rijden.........quote:Op woensdag 21 september 2005 11:22 schreef Ynske het volgende:
gevonden
na wat gewerkt te hebben
4e sloot koffie naar binnen gegooid...
nog n half uurtje en dan maar ff goed ontbijten
neeej dat red ik niet....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Over een half uurtje maar es een uurtje rijden.........![]()
lunchen doe ik vandaag pas om 1 uur
Das toch een stevige funderingquote:Op woensdag 21 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeej dat red ik niet....
laatste eten gister om 5 uur genuttigd
wel nog bier en koffie gegoten
ha een vrouwen tas is altijd nuttig....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das toch een stevige fundering....
Mijn laatste maaltijd was gister om 6 uur.... dus ik kan wel even wachten tot 1 uur
Straks eerst Almere onveilig maken in de auto....
Nu is Almere toch al wel onveilig maar ok![]()
Mag ik ew zeggenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Pas op sommige suffe lui hebben zolang niet geneukt dat ze iedere mogelijkheid aangrijpen.![]()
![]()
bijtsequote:Op woensdag 21 september 2005 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha een vrouwen tas is altijd nuttig....
zit mijn apotheek in, en laat ik daar ook nog een nieuwe verpakking met zoethout vinden
Yns gaat maar op een houtje bijten![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan met missbliss gezoend?![]()
Omdat het op dat moment goed was. En ik vond haar best een leuke meid. Ik weet niet zeker of ik naar die meet ga...denk het. Als ik dan beter ben. Hoezo? Kom jij dan nietquote:Op woensdag 21 september 2005 11:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt net met haar gezoend en je weet nu al dat je elkaars type niet bent?![]()
Waarom zoen je dan?![]()
Maar goed, work in progress dus. Ga jij nog naar die meet?
gezelligquote:Op woensdag 21 september 2005 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, meet. Ik ben er wrs ook niet.
Damn, das lang geleden,quote:
Met MissBliss haar uiterlijk is niks mis.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan met missbliss gezoend?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met MissBliss haar uiterlijk is niks mis.
Dat ben ik ook niet dan, heb echt geen geld eigenlijk, dus dan moet je keuzes maken, daar valt die meet dan niet onderquote:
Ik doe niet aan meets. Na lang wikken en wegen zo'n 3 seconden heb ik toch maar besloten niet te gaan. Muuk is er niet, GS denk ik niet, etc etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:32 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Omdat het op dat moment goed was. En ik vond haar best een leuke meid. Ik weet niet zeker of ik naar die meet ga...denk het. Als ik dan beter ben. Hoezo? Kom jij dan niet
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 21 september 2005 11:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet dan, heb echt geen geld eigenlijk, dus dan moet je keuzes maken, daar valt die meet dan niet onder
Kwestie van smaakquote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met MissBliss haar uiterlijk is niks mis.
Ynske-kliek.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
4 handen, 1 buik enzo
Volgens mij is er niemandquote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meets. Na lang wikken en wegen zo'n 3 seconden heb ik toch maar besloten niet te gaan. Muuk is er niet, GS denk ik niet, etc etc.
TC gaat niet=quote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meets. Na lang wikken en wegen zo'n 3 seconden heb ik toch maar besloten niet te gaan. Muuk is er niet, GS denk ik niet, etc etc.
Je moet ook niet te lang bij dingen stilstaan hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
a) in vandaagquote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb gewoon geen zin meer eigenlijk
Zij is de kliek begonnen in principe met nog wat zwaargewichten qua saaiheid. Wees gerust hoor, je doet niet onder.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat heeft zij er mee te maken.![]()
Tc doet wel aan minimeets met dames. Dus....quote:
Komt Muuk niet?!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
B.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
a) in vandaag
b) in meets
c) in het leven
![]()
Wie wel?quote:
Schat ik had die beslissing eerder genomen dan Twist en zij wilde de hele tijd al wel gaan, dus zit niet te piepenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
4 handen, 1 buik enzo
Weet je zeker dat je geen hulplijn wilt inschakelen?quote:
Ik snapte m inderdaad ook al niet.....Wij zijn toch zelf een kliek met z'n tweeen?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat heeft zij er mee te maken.![]()
Ik nog wel van jou hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zij is de kliek begonnen in principe met nog wat zwaargewichten qua saaiheid. Wees gerust hoor, je doet niet onder.![]()
Nou ik meet wat af, afgelopen half jaar 1tje.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tc doet wel aan minimeets met dames. Dus....
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik snapte m inderdaad ook al niet.....Wij zijn toch zelf een kliek met z'n tweeen?
Volgens mij heb je gister niet goed opgelet hier, ik zorg altijd voor sensatie hier hoe dan ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar je moet niet net doen alsof jij wel veel toevoegd.
Ik ben er ook niet vaak meer omdat ik het saai vind, dus ik mis dat dan weer. Volgende keer moet je me even roepen.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gister niet goed opgelet hier, ik zorg altijd voor sensatie hier hoe dan ook.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Schat ik had die beslissing eerder genomen dan Twist en zij wilde de hele tijd al wel gaan, dus zit niet te piepen
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook al vallen bij jou je kookavonturen onder spannende verhalen.
Ik kwam toch al nietquote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had al veel eerder beslist dat ik niet kwam![]()
Maar nu niemand meer gaat kom ik misschien!![]()
try mequote:Op woensdag 21 september 2005 12:12 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor stelt de foute vragen vandaag
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
Hoi Muuks, alles goed met de dope ADS?
geile doosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |