Ohw jawel hoorquote:
Die plastic look is er alleen op screenshots, zie je ingame helemaal niks van terug.quote:Op zondag 25 september 2005 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn godWeer de Plastic Look
Xbox 360 - Plastic Dreams
Jij bent het met iedereen eens die iets negatiefs zegt over de X360quote:Op zondag 25 september 2005 19:27 schreef BMH het volgende:
Ik heb het eens met Roy. Alleen ik wou het niet zeggen. Die indoor omgevingen die je nu ziet in die PD0 screens zijn echt butt ugly door die bump-mapping muren.
Grafisch is het mooi, maar kwa design is het zooo achterhaald en simpel. Mooi design > mooie textures.
360 = deze generatie. Het voegt helemaal niets toe dus ik beschouw het niet als een nieuwe generatie.quote:Op zondag 25 september 2005 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij bent het met iedereen eens die iets negatiefs zegt over de X360.
Kom op zeg, het zijn slechte kwaliteits scans. En dat het "achterhaald" is, is niet zo gek. Hij is voor de generatie hiervoor ontwikkeld. Vind het allang mooi dat ze het zo mooi hebben gekregen.
Je vergeet een post.quote:Op zondag 25 september 2005 19:42 schreef speknek het volgende:
Ach, wissen gaat ook prima.
Idd. Een negatieve mening over de 360 mag niet. Censuur.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergeet een post.
Nu laat je de aanleiding staan...
Mooi, blijf jij dan ook weg.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
Jij hebt er ook nog nooit een ban voor gekregen, dus dan mag jij ook wel een ban krijgen of niet?
Laten we het maar gewoon over 360 hebben, en mensen die niks aan het topic hebben toe te voegen kunnen wegblijven
Bericht mag mischien gedelete zijn maar moest jij niet weg?quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Een negatieve mening over de 360 mag niet. Censuur.
Context, sufkut.. CONTEXT.quote:Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Een negatieve mening over de 360 mag niet. Censuur.
En maar schelden. Jij bind veel te veel emoties aan een apparaat van plastic. Laat je eens nachecken.quote:
Nee, het heeft vrij weinig met de X360 te maken hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
En maar schelden. Jij bind veel te veel emoties aan een apparaat van plastic. Laat je eens nachecken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |