Jaaaaaaja..... Neej, ik gebruikte die account al een tijdje niet meer echt, had wel zin in een nieuwe.... Misschien dat ik na BB die andere weer eens leven inblaas.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is toch perfect?? Kan je later misschien een keer gebruiken (tegen iemand)
Werk je bij de publieke omroep ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:56 schreef Maerycke het volgende:
Ik ken denk ik niemand op het werk die openlijk zou durven toegeven naar BB te kijken...
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:50 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat mijn collega's ook even zouden fronsen als ze wisten dat ik BB keek hoor... en dan ben ik nog wel een vrouw
Ik werk (nou ja, ben momenteel ziek) bij een organisatie die vooral uit mensen bestaat die over werk willen pratenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar kijken die dan naar of hebben jullie het daar niet over![]()
Dat niet, maar Ik durf ook niet hardop te zeggen waar ik dan wel werkquote:Op woensdag 21 september 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Werk je bij de publieke omroep ofzo?
Hahahaha, dus tochquote:Op woensdag 21 september 2005 01:51 schreef bemeall het volgende:
[..]
Net alsof het zo'n vreemde verslaving is...
Oh wacht, dat is het ook![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat niet, maar Ik durf ook niet hardop te zeggen waar ik dan wel werk
Sociale dienst zeker ? veel praten, weinig doenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik werk (nou ja, ben momenteel ziek) bij een organisatie die vooral uit mensen bestaat die over werk willen praten
Dat komt omdat ik bij studie altijd denk aan jonge mensen en dat is een vooroordeelquote:Op woensdag 21 september 2005 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ga ik stiekem kijken,zal zeker af en toe even de streamverslagen lezen.
(Waarom krijg ik toch de indruk dat men denkt dat ik heel jong ben?)
Alweer een reden dat ze niet bij elkaar passenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:00 schreef BBscanner het volgende:
Leuke discussie tussen Dido en Roel nu
Dido Natuur vs Roel Realisme!
quote:Op woensdag 21 september 2005 02:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Sociale dienst zeker ? veel praten, weinig doen
![]()
Ik vind eigenlijk niemand in dat huis (als stelletje) bij elkaar passen.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:01 schreef bemeall het volgende:
[..]
Alweer een reden dat ze niet bij elkaar passen![]()
Zijn er iig wel meteen goede beelden vanquote:Op woensdag 21 september 2005 02:03 schreef Gigageil het volgende:
Morgen ff granaatje gooien hehehehe
hahaha en dit forum verpesten? dacht het niet, er zitten daar echt zeikers waar je echt heel erg moe van wordt. Ik heb zelf zo'n forum dus kan niet weg maar somsquote:Op woensdag 21 september 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Stuur ze een link naar de streams, kunnen ze lekker hier meezeiken en even hun situatie vergeten.![]()
BB 2005 is hard kei hardquote:Op woensdag 21 september 2005 02:04 schreef bemeall het volgende:
[..]
Zijn er iig wel meteen goede beelden van
Ben jij een soort van hulp-sint ofzo voor de moderatorsquote:Op woensdag 21 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Overheid maar nu FF ontopic please![]()
Zit ik er weer naast?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:57 schreef bemeall het volgende:
[..]
Vrouw![]()
Nog niet in m'n profiel gekeken zeker![]()
betaal je geld uit aan werkloze fok!ers ?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat niet, maar Ik durf ook niet hardop te zeggen waar ik dan wel werk
K heb ook een misleidende avatarquote:Op woensdag 21 september 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zit ik er weer naast?Soory kerel!!!!
![]()
Ach, hoe meer Tanja bashers hoe beter.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha en dit forum verpesten? dacht het niet, er zitten daar echt zeikers waar je echt heel erg moe van wordt. Ik heb zelf zo'n forum dus kan niet weg maar soms![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef bemeall het volgende:
Deze topics zijn altijd heerlijk voor de nalezers, meer dan de helft van de nacht-posts zijn offtopic
Een uitzendburoquote:Op woensdag 21 september 2005 01:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik werk (nou ja, ben momenteel ziek) bij een organisatie die vooral uit mensen bestaat die over werk willen praten
Daar hebben ze de streamverslagen voor uitgevonden, voorzover die nog bijgehouden wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef bemeall het volgende:
Deze topics zijn altijd heerlijk voor de nalezers, meer dan de helft van de nacht-posts zijn offtopic
Ja heb zo ook een keer 12 off-topics doorgelezen. Maar ik blijf toch doorlezen!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef bemeall het volgende:
Tja d'r schijnen echt mensen te zijn die toch deze topics na gaan lezen. Die klaagden over het offtopic gezeurquote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Daar hebben ze de streamverslagen voor uitgevonden, voorzover die nog bijgehouden wordenIk heb tot nog toe alleen de zaterdagavond doorgespit , dat waren nogal wat topics. Voor de rest heb ik me getroost met de blog als ik een tijdje weg was...
Ja we gaan nu weer Cool Roel ontopic!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
kan het nu aub weer ontopic
En als je om een uur of 6 's avonds thuiskomt is het nóg erger, vanwege al die moeders met hun koffiegeleuter.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef bemeall het volgende:
Dan lig ik mooi nog te pitten. Samen met de BB-bewoners. Komt dat weer ff goed uitquote:Op woensdag 21 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
En als je om een uur of 6 's avonds thuiskomt is het nóg erger, vanwege al die moeders met hun koffiegeleuter.![]()
Of juist nietquote:Op woensdag 21 september 2005 02:08 schreef bemeall het volgende:
[..]
K heb ook een misleidende avatar
het is vooral Dido aan het woordquote:Op woensdag 21 september 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
Ja we gaan nu weer Cool Roel ontopic!
Oh ja, sorry.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
Je hebt gelijk!!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
Misschien? T is Anoukquote:Op woensdag 21 september 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of juist nietZou ik haar moeten kennen
![]()
Zolang ze niet roddelt of mensen zwart maakt of zichzelf de hemel inprijst valt het allemaal best mee...quote:Op woensdag 21 september 2005 02:11 schreef bemeall het volgende:
Ik vind die Dido gesprekken toch altijd leuk om naar te luisteren. Echt van die gewone "normale" verhalen.
Ik lees gewoon het BB dagboek op de Talpa site, de blog en de streamverslagen, dan ben ik weer helemaal op de hoogtequote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef bemeall het volgende:
[..]
Tja d'r schijnen echt mensen te zijn die toch deze topics na gaan lezen. Die klaagden over het offtopic gezeur
Siestaquote:Op woensdag 21 september 2005 02:11 schreef bemeall het volgende:
Dan lig ik mooi nog te pitten. Samen met de BB-bewoners. Komt dat weer ff goed uit
Ik weet niet of ze zo zijn, ken behalve hun problemen, ziektes, ziekenhuisopnames niet veel over en van zequote:Op woensdag 21 september 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, hoe meer Tanja bashers hoe beter.![]()
Zit ik alweer verkeerd te lezenquote:
Aha, dat wist ik helemaal niet. Kijk er maar mee uit dan! Was me wel opgevallen dat ze er niet meer stonden.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:12 schreef Maerycke het volgende:
Vanaf volgende week weer goede streamsamenvattingen op de weblog.. (ben helaas lichtelijk uit de running door een elleboogmankementje, waardoor hele verhalen tikken er niet inzit) maar dat komt wel weer
Klopt!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:08 schreef Day het volgende:
[..]
Daarom lees ik ze ook niet en lees ik altijd de streamverslagen. Vooral de verslagen van Bus Watcher zijn perfect!
![]()
Niemand wil nu crew worden, want dan mag je niet meer meedoen aan de fatboy prijsvraagquote:Op woensdag 21 september 2005 02:14 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik helemaal niet. Kijk er maar mee uit dan! Was me wel opgevallen dat ze er niet meer stonden.
Is er ook niemand die het eventjes kan overnemen van je?
Precies!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:15 schreef bemeall het volgende:
[..]
Niemand wil nu crew worden, want dan mag je niet meer meedoen aan de fatboy prijsvraag
OOHH nu zie ik hetquote:
Verhalen?quote:Op woensdag 21 september 2005 02:17 schreef APK het volgende:
God, wat zijn die verhalen van Dido slaapverwekkend.![]()
Arme Roel moet doen of hij ze leuk vindt.
Ach, als ie d'r echt leuk vind moet ie dat er maar voor over hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:17 schreef APK het volgende:
gaat hem niet al te best af hoor...quote:Op woensdag 21 september 2005 02:17 schreef APK het volgende:
Cam3 en 4 gesprek Dido vs Roelquote:Op woensdag 21 september 2005 02:17 schreef Greetings het volgende:
[..]
Verhalen?![]()
Iedereen slaapt toch?![]()
Prijsvraag?? Als er iets te winnen valt ben ik een erg vette boyquote:Op woensdag 21 september 2005 02:15 schreef bemeall het volgende:
[..]
Niemand wil nu crew worden, want dan mag je niet meer meedoen aan de fatboy prijsvraag
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/289quote:Op woensdag 21 september 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Prijsvraag?? Als er iets te winnen valt ben ik een erg vette boy![]()
ja, ze zijn niet heel erg boeiendquote:Op woensdag 21 september 2005 02:19 schreef ThaPete het volgende:
Zijn nu echt alleen de Ijskoningin en Roeltje wakker ??
Die hebben we alquote:Op woensdag 21 september 2005 02:19 schreef bemeall het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/289
En het was zooooo jammer dat Talpa juist dat legendarische moment niet uitzond!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:15 schreef BBscanner het volgende:
Roel; Ik maak ook filmpjes (America's Funniest Home Videos)!
Die hebben ze dus vorige week donderdag gezien tijdens de Live gezien!
Vond Dido met plantjes van Ralph onder de douche toch wel de meest funniest BB movie!![]()
Hmm daar zou k m dan toch denk ik wel ff afschoppenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die hebben we alEcht waar! 149 euro en nu ligt de hond erop
![]()
![]()
Ik ben er ook wel klaar mee voor vandaag (vannacht) ff een rondje met de hond en slapenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:21 schreef Wup het volgende:
Roel heeft er ook genoeg van......
Truste dan alvastquote:Op woensdag 21 september 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee voor vandaag (vannacht) ff een rondje met de hond en slapen![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee voor vandaag (vannacht) ff een rondje met de hond en slapen![]()
Ik kan sowieso al niet op de grond liggen en mijn vrouw was er ook niet kapot vanquote:Op woensdag 21 september 2005 02:22 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hmm daar zou k m dan toch denk ik wel ff afschoppen
LOL, de muis bij BB ging naar binnen volgens Roel
Leuk voor Chantal
Tot morgenquote:
Mja, als je er zelf geen gebruik van wil maken is het natuurlijk een andere zaak. Dan kun je beter zo'n dier ervan laten genietenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet op de grond liggen en mijn vrouw was er ook niet kapot van![]()
Onze hond (een herder) vindt het geweldig en zodra hij eraf gaat gaat 1 van de katten erop liggen, ach, we zijn gek op onze dieren![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Ja dat was een mooi stukjequote:Op woensdag 21 september 2005 02:22 schreef Kolomo het volgende:
[..]
En het was zooooo jammer dat Talpa juist dat legendarische moment niet uitzond!!!
Mja eerst even kijken hoe het met het duo Roel & Dido afloopt vanavond, en dan ook maar eens richting bedquote:Op woensdag 21 september 2005 02:27 schreef Kolomo het volgende:
Zo, ik ga ook maar ens slapen. Morgen beetje uitslapen en dan ben ik weer helemaal fit
Alleen jammer dat de honden en katten haren er niet zo makkelijk uitgaanquote:Op woensdag 21 september 2005 02:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja, als je er zelf geen gebruik van wil maken is het natuurlijk een andere zaak. Dan kun je beter zo'n dier ervan laten genieten
Dido hoopt dat Roel nog een move doet zodat ze hem kan afwijzenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:28 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja eerst even kijken hoe het met het duo Roel & Dido afloopt vanavond, en dan ook maar eens richting bed
En aangezien ik wel vaker het laatste woord hier heb: Trustequote:Op woensdag 21 september 2005 02:30 schreef bemeall het volgende:
Dido gaat zo te zien slapen, en op Roel ga ik niet zitten wachten.
* bemeall duikt ook voor een paar uurtjes zijn nestje in
Truste en tot morgen voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |