Jaaaaaaja..... Neej, ik gebruikte die account al een tijdje niet meer echt, had wel zin in een nieuwe.... Misschien dat ik na BB die andere weer eens leven inblaas.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is toch perfect?? Kan je later misschien een keer gebruiken (tegen iemand)
Werk je bij de publieke omroep ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:56 schreef Maerycke het volgende:
Ik ken denk ik niemand op het werk die openlijk zou durven toegeven naar BB te kijken...
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:50 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat mijn collega's ook even zouden fronsen als ze wisten dat ik BB keek hoor... en dan ben ik nog wel een vrouw
Ik werk (nou ja, ben momenteel ziek) bij een organisatie die vooral uit mensen bestaat die over werk willen pratenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar kijken die dan naar of hebben jullie het daar niet over![]()
Dat niet, maar Ik durf ook niet hardop te zeggen waar ik dan wel werkquote:Op woensdag 21 september 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Werk je bij de publieke omroep ofzo?
Hahahaha, dus tochquote:Op woensdag 21 september 2005 01:51 schreef bemeall het volgende:
[..]
Net alsof het zo'n vreemde verslaving is...
Oh wacht, dat is het ook![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat niet, maar Ik durf ook niet hardop te zeggen waar ik dan wel werk
Sociale dienst zeker ? veel praten, weinig doenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik werk (nou ja, ben momenteel ziek) bij een organisatie die vooral uit mensen bestaat die over werk willen praten
Dat komt omdat ik bij studie altijd denk aan jonge mensen en dat is een vooroordeelquote:Op woensdag 21 september 2005 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ga ik stiekem kijken,zal zeker af en toe even de streamverslagen lezen.
(Waarom krijg ik toch de indruk dat men denkt dat ik heel jong ben?)
Alweer een reden dat ze niet bij elkaar passenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:00 schreef BBscanner het volgende:
Leuke discussie tussen Dido en Roel nu
Dido Natuur vs Roel Realisme!
quote:Op woensdag 21 september 2005 02:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Sociale dienst zeker ? veel praten, weinig doen
![]()
Ik vind eigenlijk niemand in dat huis (als stelletje) bij elkaar passen.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:01 schreef bemeall het volgende:
[..]
Alweer een reden dat ze niet bij elkaar passen![]()
Zijn er iig wel meteen goede beelden vanquote:Op woensdag 21 september 2005 02:03 schreef Gigageil het volgende:
Morgen ff granaatje gooien hehehehe
hahaha en dit forum verpesten? dacht het niet, er zitten daar echt zeikers waar je echt heel erg moe van wordt. Ik heb zelf zo'n forum dus kan niet weg maar somsquote:Op woensdag 21 september 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Stuur ze een link naar de streams, kunnen ze lekker hier meezeiken en even hun situatie vergeten.![]()
BB 2005 is hard kei hardquote:Op woensdag 21 september 2005 02:04 schreef bemeall het volgende:
[..]
Zijn er iig wel meteen goede beelden van
Ben jij een soort van hulp-sint ofzo voor de moderatorsquote:Op woensdag 21 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Overheid maar nu FF ontopic please![]()
Zit ik er weer naast?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:57 schreef bemeall het volgende:
[..]
Vrouw![]()
Nog niet in m'n profiel gekeken zeker![]()
betaal je geld uit aan werkloze fok!ers ?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat niet, maar Ik durf ook niet hardop te zeggen waar ik dan wel werk
K heb ook een misleidende avatarquote:Op woensdag 21 september 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zit ik er weer naast?Soory kerel!!!!
![]()
Ach, hoe meer Tanja bashers hoe beter.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha en dit forum verpesten? dacht het niet, er zitten daar echt zeikers waar je echt heel erg moe van wordt. Ik heb zelf zo'n forum dus kan niet weg maar soms![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef bemeall het volgende:
Deze topics zijn altijd heerlijk voor de nalezers, meer dan de helft van de nacht-posts zijn offtopic
Een uitzendburoquote:Op woensdag 21 september 2005 01:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik werk (nou ja, ben momenteel ziek) bij een organisatie die vooral uit mensen bestaat die over werk willen praten
Daar hebben ze de streamverslagen voor uitgevonden, voorzover die nog bijgehouden wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef bemeall het volgende:
Deze topics zijn altijd heerlijk voor de nalezers, meer dan de helft van de nacht-posts zijn offtopic
Ja heb zo ook een keer 12 off-topics doorgelezen. Maar ik blijf toch doorlezen!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef bemeall het volgende:
Tja d'r schijnen echt mensen te zijn die toch deze topics na gaan lezen. Die klaagden over het offtopic gezeurquote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Daar hebben ze de streamverslagen voor uitgevonden, voorzover die nog bijgehouden wordenIk heb tot nog toe alleen de zaterdagavond doorgespit , dat waren nogal wat topics. Voor de rest heb ik me getroost met de blog als ik een tijdje weg was...
Ja we gaan nu weer Cool Roel ontopic!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
kan het nu aub weer ontopic
En als je om een uur of 6 's avonds thuiskomt is het nóg erger, vanwege al die moeders met hun koffiegeleuter.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:07 schreef bemeall het volgende:
Dan lig ik mooi nog te pitten. Samen met de BB-bewoners. Komt dat weer ff goed uitquote:Op woensdag 21 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
En als je om een uur of 6 's avonds thuiskomt is het nóg erger, vanwege al die moeders met hun koffiegeleuter.![]()
Of juist nietquote:Op woensdag 21 september 2005 02:08 schreef bemeall het volgende:
[..]
K heb ook een misleidende avatar
het is vooral Dido aan het woordquote:Op woensdag 21 september 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
Ja we gaan nu weer Cool Roel ontopic!
Oh ja, sorry.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
Je hebt gelijk!!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
Misschien? T is Anoukquote:Op woensdag 21 september 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of juist nietZou ik haar moeten kennen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |